Vierailija

Vastailen hetken asiallisiin kysymyksiin koskien lasten makean nälän tyydyttämistä..

• ylös 3
  • alas 1

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saatko namuista tukkualennusta? Mikä on tämän hetken suosikkituote?
Sanotaan näin, että pikkutytöillä kestohittinä on erimakuiset tikkarit, ässä mix- pussit ja tuubissa oleva purukumi. Pojilla salmiakit eri muodoissaan.. Pihlaja- karkeista tykkää kaikki! =)

Riippuu kaupasta, mitä alennuksia antavat makeisille. Lasten makean nälkä on tärkeä asia. Jos vanhemmat on niin pihejä, etteivät raaski tuhlata makeisiin, niin sitten namusedän täytyy! :3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan näin, että pikkutytöillä kestohittinä on erimakuiset tikkarit, ässä mix- pussit ja tuubissa oleva purukumi. Pojilla salmiakit eri muodoissaan.. Pihlaja- karkeista tykkää kaikki! =)

Riippuu kaupasta, mitä alennuksia antavat makeisille. Lasten makean nälkä on tärkeä asia. Jos vanhemmat on niin pihejä, etteivät raaski tuhlata makeisiin, niin sitten namusedän täytyy! :3

Eikö pihlajakarkit ole so last season? Vai onko ne retroa ja vintagea, jota hipsterivanhempien lapset diggailee?

Vierailija

Karkkimies tekee maailman paremmaksi :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikö pihlajakarkit ole so last season? Vai onko ne retroa ja vintagea, jota hipsterivanhempien lapset diggailee?

Kyllä pihlaja- karkkeja vielä kaupoissa myydään ja ne katoaa nopeasti monen ikäisen lapsen suuhun! =)

Vierailija

Aivan höpöjuttuja tuo aloittaja puhuu noitten karkkijuttujensa kanssa. Asia on sillä tavalla, että tämän päivän nuorisolle ei muu kelpaa kun tupakki, viina, vaatteet ja raha. Ei kiinnosta karkit kyllä teinipoikia ainakaan, vaan pitää olla paremmat tarjoomukset ja monet noita oikein kyselevätkin, että pitäisi sitä ja tätä saada. Itse en rahaa kyllä kenellekkään anna taikka merkkivaatetta ja viinaksetkin tarjoan minun asunnollani. Mutta taitaa olla ihan pikkulapsista tuo aloittaja innostunut.

t. gay setä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mites, takertuuko pienet osat lapsosten kurkkuun? Osaatko heimlichin otteen?
No harvemmin karkeissa on mitään pieniä osia, jos ei sitten pääsiäismunista ole kysymys, jotka sisältää muovileluja.. Osaan kyllä arvioida suunnilleen makean nälkäisen lapsen iän. Mulla on ensiapukortti, osaan elvyttää!

Vierailija

Millainen koulutus tehtävään vaaditaan? Voiko jossain ammattikoulun ravintotalouslinjalla erikoistua tehtävään? Onko palkkaus hyvä ja onko tes käytössä? Onko hygieniapassi pakollinen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aivan höpöjuttuja tuo aloittaja puhuu noitten karkkijuttujensa kanssa. Asia on sillä tavalla, että tämän päivän nuorisolle ei muu kelpaa kun tupakki, viina, vaatteet ja raha. Ei kiinnosta karkit kyllä teinipoikia ainakaan, vaan pitää olla paremmat tarjoomukset ja monet noita oikein kyselevätkin, että pitäisi sitä ja tätä saada. Itse en rahaa kyllä kenellekkään anna taikka merkkivaatetta ja viinaksetkin tarjoan minun asunnollani. Mutta taitaa olla ihan pikkulapsista tuo aloittaja innostunut.

t. gay setä

Asiakaskuntaani on pääasiassa alle 10v tytöt. Heille ei viinaksia tarjota! Karkista tykkäävät kyllä ja monet osaa pyytääkin, kun tietävät, että mulla on aina jotain hyvää mukana.. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Asioitko Urjalan makeistukussa?
En siellä! Hankin makeiset isoista marketeista ja kauppakeskuksista. Samalla voi hankkia lisää mahdollista asiakaskuntaa ja tehdä taas uusi lapsi iloiseksi, kun saa suunsa makeaksi!  =) ap

Vierailija

Miten olet varautunut vaaratilanteisiin? Käyttäytyvätkö sokerihumalaiset lapset koskaan aggressiivisesti? Entä sokeriaddiktit?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.