Uskovainen vela - onko sellaisia naisia?
Uskovainen vela - onko sellaisia naisia?
klo 17:21 | 9.6.2016
Uskossa Jumalaan elävä, seksuaalisesti pidättyväinen (kunniallinen) ja vapaaehtoisesti lapseton. Tällainen olisi aika ideaali naisystäväksi. Vaan ei taida olla olemassakaan?
Onhan niitä, miksi ei olisi?
Mä oon uskovainen. En oo varma haluanko lapsia, tällä hetkellä tuntuu enemmän että en.
Saatanpa olla.
Uskovaiset naiset näyttävät järjestään haluavan avioliittoon, perheen ja lapsia. Ei siinä ole mitään pahaa, en sitä tarkoita.
Taidan täyttää kriteerit. En ole ihan vakaumuksellinen vela, mutta ikä taitaa pikku hiljaa hoidella sen puolen sataprosenttiseksi.
Minä taidan olla myös aika lailla ap:n kuvailema tapaus. Mutta en toisaalta kaipaa miesystävääkään.
Lisättäköön ap:n tiedoksi, että seksi astuu kuvioihin vasta, kun naisystävästä on tullut vaimo.
En ole ainoa laatuani.
Luulen että jos oikeasti uskovan naisen haluat ja seksistä hänen kanssaan anuttia täytyy sinun sitoutua häneen aviollisesti. Mutta miksi se olisi ongelma? Eikö se riitä että kumpikaan ette halua lapsia jos se on kynnyskysymys?
Ja muuten, kaikki uskovat naiset eivät halua parisuhdetta lainkaan.
Mä tiedän yhden. Mutta ei se ala kenenkään naisystäväksi, se on nunna.
Oletko ap itse uskossa?
En minä ainakaan. Mutta en myöskään halua parisuhdetta.
Olen, mutta pidättäydyn myös parisuhteista ;)
Kyllä, mutta yksityisesti. En ole mukana seurakuntatoiminnassa tms.
Avioliitto ei oikein käy, koska siihen kuuluu puolison elatusvelvollisuus. Palstalla on paljon kirjoiteltu kuinka kalliiksi vaimot tulevat kun lompakkoloisivat miehiään.