santanderin autolaina?
Auton omistajaksi tulee santander niin autoako ei voi myydä kun se on maksettu kokonaan?
Kommentit (32)
Esim voit myydä auton autoliikkeelle, joka ostaa auton pois rahotusyhtiöltä. Itse et siis rahaa saa autosta takaisin (paitsi jos sen arvo on suurempi, kuin jäljellä oleva velka). Onnistuu helposti, jos ostaa samasta liikkeestä seuraavan auton :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyseisen auton veroton hinta 400.000€ autosta maksettu Suomen suurin autovero 270.000€ eli kokonaishinta 670.000€ ja white trash meiningillä auton omistaa toistaiseksi rahoitusyhtiö.
Ei siis ole ollut tuota 670 000 euroa, jotta olisi voinut ostaa auton käteisellä, vaan on pitänyt ostaa velaksi.
Eipä taida kyseisen herran palkassa tuntua lyhennykset missään...
Ilmeisesti 670 000 euroa olisi tuntunut hänen palkassaan.
Minulla auto santanderin autolainalla. Valitettavasti jouduttiin ostamaan auto lainalla. Santander oli kyllä edullisin vaihtoehto. Ei ollut aloituskustannuksia ja korkokin pieni. Ja muutenkin toiminut hyvin. Onneksi pian kuitenkin maksettu. Kyllä auton voi myydä pois mutta velka pitää kuitata ensin pois.
Vierailija kirjoitti:
Minulla auto santanderin autolainalla. Valitettavasti jouduttiin ottamaan autolainaa. Santander oli kyllä edullisin vaihtoehto. Ei ollut aloituskustannuksia ja korkokin pieni. Ja muutenkin toiminut hyvin. Onneksi pian kuitenkin maksettu. Kyllä auton voi myydä pois mutta velka pitää kuitata ensin pois.
Nyt kun korot on alhaalla niin edullistakin autolainaa saa suhteellisen helposti.
Kyllä se sääntö on vähän että lainalla ei autoa osteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla auto santanderin autolainalla. Valitettavasti jouduttiin ottamaan autolainaa. Edullisin vaihtoehto olisi varmasti bank norwegian pankki. Ei ollut aloituskustannuksia ja korkokin pieni. Ja muutenkin toiminut hyvin. Onneksi pian kuitenkin maksettu. Kyllä auton voi myydä pois mutta velka pitää kuitata ensin pois.
Nyt kun korot on alhaalla niin edullistakin autolainaa saa suhteellisen helposti.
Saako autorahoitusta omaa autoa vastaan, jos luottotiedot on menneet?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sääntö on vähän että lainalla ei autoa osteta.
Mikä sääntö? Ei mulle tälläsestä kerrottu. Itse otin rahoituksella kun kyllästyin vanhaan autoon ja halusin Kodiaqin. Persaukisten ei kannata ottaa rahoitusta, koska menettävät vielä luottotietonsa.
Ostin uuden auton Santanderin autolainalla ja olen tyytyväinen. Omaa rahaa 3/5 ja lainaa 2/5. Ostin auton sillä mielellä, että käytän sitä 7-8 vuotta. Korko oli 0. En ostaisi autoa lainalla, jos myyntiä laina-aikana mietit. Tosin pakkotilanteessa se saattaa tulla eteen. Onnistuu tosin siinä dealissä saattaa hävitä rahaa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla auto santanderin autolainalla. Valitettavasti jouduttiin ottamaan lainaa. Santander oli kyllä edullisin vaihtoehto. Ei ollut aloituskustannuksia ja korkokin pieni. Ja muutenkin toiminut hyvin. Onneksi pian kuitenkin maksettu. Kyllä auton voi myydä pois mutta velka pitää kuitata ensin pois.
Lainalla ei kannata kovin kallista autoa ostaa, sillä auton arvo laskee nopeammin kuin lainaa ehtii lyhentämään!
Joo, meillä kans Santanderin autolainalla ostettiin uudehko auto, kuukausittain lyhenee laina sopivalla summalla ettei talous keikahda jos työt lähtee alta ja ollaan tyytyväisiä. Vanhan auton korjaus olisi maksanut kohtuuttoman paljon, koko ajan jotain remppaa pukkasi. Kaikki sujunut kyllä hyvin Santanderin kanssa ja on helpotus että nyt on auto joka käynnistyy ja vie perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla auto santanderin autolainalla. Valitettavasti jouduttiin ottamaan lainaa. Santander oli kyllä edullisin vaihtoehto. Ei ollut aloituskustannuksia ja korkokin pieni. Ja muutenkin toiminut hyvin. Onneksi pian kuitenkin maksettu. Kyllä auton voi myydä pois mutta velka pitää kuitata ensin pois.
Lainalla ei kannata kovin kallista autoa ostaa, sillä auton arvo laskee nopeammin kuin lainaa ehtii lyhentämään!
Joo.
Semmoinen kohtuuhintainen ja näppärä auto on ihan ookoo ottaa. Ja lainalyhennykset pitää suht kohtuullisina kuukausittain että selviää niistä ja vakuutuksista (jotka tosin voi kilpailuttaa).
Ei mitään ökyautoa ehkä kannata ellei ole satavarma duuneista nykyaikana.
Mut kyllä normihenkilö yhdestä autolainasta aina selvii, ellei ole mitään päihde, ymv rasitteita hällä.
Ei toisen omistamaa autoa voi myydä.