Naiset: miksi panostatte niin paljon ulkonäköön?
Ajattelin vaan että miten jaksatte ja maltatte käyttää siihen niin paljon aikaa ja rahaa?
Onko hyöty vaivan arvoinen?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa paremman näkösiä miehiä. En kyl tiiä onko se sen arvosta, hyvännäköset miehet on usein tylsiä ja huonoja sängyssä :S mut sit toisaalta sellasta kattelee kyl niin mielellään. Ja joo, olen pinnallinen, mutta ainakin rehellinen.
N24
Saako? Jos käytännössä kaikki naiset panostavat, miten pystyy erottautumaan?
no ei varmasti saa niitä parempia miehiä jos on ainoa, joka ei meikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele mikä on "paljon aikaa ja rahaa"? Kerro myös ikäsi.
No, itse koen työlääksi jo hampaiden pesun, parturissa käynnin, parranajon. Ja ainakin miesten vaatteet on pirun kalliita. Harmittaa kun menee niihin rahaa vähintäänkin nyt pari tonnia vuodessa. Itse en koe, että saisin vastinetta sille rahalle. Tätä on tietysti vaikea sanoa varmaksi kun en tiedä mitä tapahtuisi jos en tekisi em. asioita.
Olen 27.
Pari tonnia vuodessa vaatteisiin? :D Ohhoh, minkälainen tyylisi oikein on ja oletko kuullut, että vaatteita voi pestä? Aina ei tarvitse uutta hankkia.. Hampaiden pesu on vain mukavaa, parturissa tarvitsee miehen käydä ehkä kuuden viikon välein ja parran ajosta voi näin kesällä hieman lipsua ja kasvattaa söpön kesäparran. Mihin kaikki aikasi menee, jos sinulla ei ole aikaa näihin puuhiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele mikä on "paljon aikaa ja rahaa"? Kerro myös ikäsi.
No, itse koen työlääksi jo hampaiden pesun, parturissa käynnin, parranajon. Ja ainakin miesten vaatteet on pirun kalliita. Harmittaa kun menee niihin rahaa vähintäänkin nyt pari tonnia vuodessa. Itse en koe, että saisin vastinetta sille rahalle. Tätä on tietysti vaikea sanoa varmaksi kun en tiedä mitä tapahtuisi jos en tekisi em. asioita.
Olen 27.
Pari tonnia vuodessa vaatteisiin? :D Ohhoh, minkälainen tyylisi oikein on ja oletko kuullut, että vaatteita voi pestä? Aina ei tarvitse uutta hankkia.. Hampaiden pesu on vain mukavaa, parturissa tarvitsee miehen käydä ehkä kuuden viikon välein ja parran ajosta voi näin kesällä hieman lipsua ja kasvattaa söpön kesäparran. Mihin kaikki aikasi menee, jos sinulla ei ole aikaa näihin puuhiin?
Tiedän kyllä, että naisille on edullisiakin vaatteita. Kun minulla oli tyttöystävä, se saattoi parilla kympillä ostaa jotkut ihan ok kengät (tosin se osti niitä sitten niin paljon, että säästöä ei kyllä kertynyt haha). Menepä etsimään miesten kenkiä parilla kympillä. Ehkä jotkut hongk kongin lenkkarit voi saada.
Kyllä kai aikaa on hampaat pestä, mutta tuntuu vaivalloiselta.
Ollakseni paremman näköinen kuin oikeasti olen. Meidän kulttuurissa nainen on käytännössä nainen vasta kun on edes vähän ripsaria silmillä eli on meikatun näköinen. Näin se vaan menee. Saahan sitä luonnollisenkin näköisenä miehiä, mutta ne on sitten todennäköisemmin hippejä yms. Itse kuitenkin haluaisin suht komean miehen ja komeat miehet nyt yleensä haluavat hyvännäköisen naisen. Koska naiset panostavat niin paljon ulkonäköönsä, niin on pakko itsekin panostaa ollakseen hyvännäköinen, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Huumorintajuttomuuskortti
Jos sinua moititaan jostain, kerro valittajille, että heillä ei ole huumorintajua. Huumorintajua tulisi olla kaikilla. Jos huomaat, että jollakulla ei sitä ole, kiusaa häntä lisää. Et tee väärin, koska ongelma ei ole sinun käytöksesi vaan muiden suhtautuminen siihen.
Vierailija kirjoitti:
Huumorintajuttomuuskortti
Jos sinua moititaan jostain, kerro valittajille, että heillä ei ole huumorintajua. Huumorintajua tulisi olla kaikilla. Jos huomaat, että jollakulla ei sitä ole, kiusaa häntä lisää. Et tee väärin, koska ongelma ei ole sinun käytöksesi vaan muiden suhtautuminen siihen.
Väärä keskustelu, sori! Jo toinen kerta tänään. :/
Kuvottavaa, jos joku ei oikeasti vaivaudu pesemään hampaitaan sen 2 kertaa päivässä. Eihän siihen oikeasti montaa minuuttia mene? Langatakin voi vaikka samalla kun katsoo tv:tä tms.
Vierailija kirjoitti:
Ehostaminen on naisen keino kilpailla parisuhdemarkkinoilla.
Ärsyttää kun kaikki liitetään aina pariutumiseen. En ehosta saadakseni miehen vaan siksi, että en halua muiden kommentoivan jatkuvasti voinko huonosti tai töissä olenko niin kipeä, että pitäisi lähteä kotiin. Näytän ilman peiteaineita, poskipunaa ja kulmakarvojen korostamista sairaalloiselta ja tuota kommentointia on aina saanut kun uskaltaudun ilman meikkiä jonnekin :(
pidän siitä, jo pikkutyttönä unelmoin olevani aikuisena kaunis, ehkä malli tai missi.olen myös luonteeltani naisellinen ja haluan korostaa naisellisuutta.pidän korkokengistä ja hameista, kiharista hiuksista ja huolitellusta meikistä, hajuvesistä ja kaikesta naisellisesta.joskus kuitenkin tyydyn ihan normihousuihin ja johonkin kivaan pehmeeseen paitaan, enkä laita hiuksia mutta pakko meikata huonon ihon takia.ihonhoidosta ja vartalonhoidosta pidän, ihon täytyy näyttää hyvältä ja hoidetulta.en kaipaa huomiota, mutta on ihan kiva sitä saada.huomio on kyllä negatiivista usein, etenkin jossain perähikiällä.
kosmetologikäynnit ja parturikäynnit sekä shoppailu on jotain ihan parasta, nautin niistä ja ne saavat oloni hyväksi :)
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuminen taasen ei voi edes mennä liian pitkälle.
Googleta Hel-looks.
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki muutkin.
Tämä.
Mikäli ulkonäkö olisi ihmisille yhdentekevä, en minäkään kulkisi liian tiukoissa housuissa, kivuliaissa korkokengissä ja tunkisi hiuksiini lakkaa, jotka pilaavat ne kokonaan. Ei tarvitsisi kärvistellä, kun maskarat varisee silmiin ja niitä alkaa kirvellä. En sheivaisi sääriä enkä kainaloita. En nyppisi kulmakarvoja.
Pitäisin vain pehmoisia ja väljiä vaatteita ja antaisin hiusten olla sellasia kuin on. Ja varmaan jotain terveyskenkiä tulis käytettyä.
Säästyneellä ajalla panostaisin omavaraisuuteen kaiken suhteen.
Tää on varmaan suunnattu niille naisille, joilla on hiustenpidennys, ripsienpidennys, värjätyt kulmakarvat, tekokynnet yms.? Mietin itsekin usein, että miten jaksaa nähdä sen vaivan ja ehkä epämukavuudenkin, joka noista tulee. Lopputulos on kuitenkin, ainakin omaan silmään, hieman esteettisesti haasteellinen.
Suuri osa panostuksesta onkin turhaa; ripsien pidennykset, tekokynnet, suihkurusketus, hiuslisäkkeet tai tekorusketus. Tuloksena on vain homssuinen tyylitön halpatuote, vaikka itse tykkäisikin kovin .
Siistiin olemukseen ei oikeasti tarvita kuin muutama juttu. Itselläni ne ovat ripsiväri ja pinsetit. Aurinkopuuteri ja värillinen huulirasva. Yksi tai pari luottovaatetta. Silitysrauta. Mies/ystävä hiustenleikkuuseen - ei ole rakettitiedettä. Värjätä osaa kuka vain.
Kesäisin kannattaa panostaa kynsien puhtauteen. Voilà!
Mun ei tartte laittautua sen enempää kuin ripsaria, kulmia vähän korostaa ja huulipunaa, and thats it! Olen saanut kauneuden geeneistä ja ymmärrän et naiset katsoo nyrpeänä mua :)