Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: miksi panostatte niin paljon ulkonäköön?

Vierailija
05.06.2016 |

Ajattelin vaan että miten jaksatte ja maltatte käyttää siihen niin paljon aikaa ja rahaa?

Onko hyöty vaivan arvoinen?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Se on hauskaa ja on mukava näyttää hyvältä omaan ja muiden silmään.

Vierailija
2/37 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ saa huomiota 

+ itsevarmuus lisääntyy

- kallista ja se raha on pois jostain muusta

Itselläni siis plussia enenmmän kuin miinuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa paremman näkösiä miehiä. En kyl tiiä onko se sen arvosta, hyvännäköset miehet on usein tylsiä ja huonoja sängyssä :S mut sit toisaalta sellasta kattelee kyl niin mielellään. Ja joo, olen pinnallinen, mutta ainakin rehellinen.

N24

Vierailija
4/37 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykkään olla huoliteltu. Meikittä näytän siltä kuin en olisi nukkunut viikkoon. Eikä väsyneen näköinen ihminen näytä hyvältä :D

Vierailija
5/37 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkuvastihan täällä haukutaan suomalaisia huolittelemattomia siiderivalaita, joten olisitte iloisia, että edes jotkut yrittävät tehdä jotain ulkonäkönsä eteen.

Vierailija
6/37 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän suomalainen nainen juuri panostakaan.

Vierailija
7/37 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en panosta, saan usein pahoja katseita.

Jos panostan, saan todennäköisemmin olla rauhassa.

On se kai vaivan arvoista, jos vältyn mielipahalta. Ei kyllä jokaiselle kauppareissulle jaksa.

Vierailija
8/37 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on minusta mukavaa. En koe sitä työlääksi. 

Vierailija
9/37 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele mikä on "paljon aikaa ja rahaa"? Kerro myös ikäsi.

Vierailija
10/37 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidän laittautumisesta ja kaikesta ulkonäköön liittyvästä. Se on hauskaa ja juuri MINÄ haluan tehdä sen. En laittaudu kenenkään muun vuoksi.

Lisää aiheesta saat tietää kun katsot Youtubesta Nikkietutorialsin kohuvideon The Power of Makeup.

Vierailija
11/37 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hieman yli nelikymppinen nainen ja käytän arkiaamuisin töihin lähtiessä aikaa naamani laittoon noin 3-5 minuuttia, hiuksiin 2-3 minuuttia. Koska värjäytän ja nypitytän kulmakarvani ammattilaisella siinä missä leikkautan hyvän kampauksen ja värjäytän hiuksenikin, niin näytän näillä muutamalla minuutilla jo oikein hyvältä. Pystyn lähtemään töihin ja kauppaan myös luomuna, ei sekään ole ongelma. Eihän laittamaani meikkiä edes paria metriä kauempaa näy. :)

Vierailija
12/37 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele mikä on "paljon aikaa ja rahaa"? Kerro myös ikäsi.

No, itse koen työlääksi jo hampaiden pesun, parturissa käynnin, parranajon. Ja ainakin miesten vaatteet on pirun kalliita. Harmittaa kun menee niihin rahaa vähintäänkin nyt pari tonnia vuodessa. Itse en koe, että saisin vastinetta sille rahalle. Tätä on tietysti vaikea sanoa varmaksi kun en tiedä mitä tapahtuisi jos en tekisi em. asioita. 

Olen 27. 

Vierailija
13/37 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän suomalainen nainen juuri panostakaan.

Ei esimerkiksi naapurimaiden naisiin verrattuna, mutta suomalaismiehiin verrattuna kyllä. Sirpa käyttää meikkaamiseen keskimäärin enemmän aikaa kuin Sampo parranajoon.

Vierailija
14/37 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän päin tässä pitää olla?

Miksi laittaudut, miksi et laittaudu?

Laihduta läski, mutta älä oo lauta, äläkä lihaksikas, äläkä tikkulaiha.

Oo naisellinen, oo hyvä jätkä, oo seksikäs ja kuuma, oo pullanpehmoinen äiti.

Toisinaan olisi kiva olla mies.

Vierailija
15/37 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset näyttävät tosiaan nykyään panostavan aika paljon. Näin 34-vuotiaana limaisena setänä minusta kyseessä on suotuinen kehitys. Meikkaaminen on mennyt ehkä liiankin pitkälle tosin. Pukeutuminen taasen ei voi edes mennä liian pitkälle.

Olen aika tarkka naisen pukeutumisen suhteen. Vähän neitimäistä ehkä, mutta minkäs teet, kun tuota esteettistä silmää on siunaantunut aika monta mummokokoa olevaa puurokauhallista. 

Vierailija
16/37 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkuvastihan täällä haukutaan suomalaisia huolittelemattomia siiderivalaita, joten olisitte iloisia, että edes jotkut yrittävät tehdä jotain ulkonäkönsä eteen.

Minua ei kiinnosta onko joku siiderivalas vai huoliteltu. Aihe kiinnostaa ihan ns. asiapohjalta. Tutto/panos -suhteen kantilta. 

Vierailija
17/37 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa paremman näkösiä miehiä. En kyl tiiä onko se sen arvosta, hyvännäköset miehet on usein tylsiä ja huonoja sängyssä :S mut sit toisaalta sellasta kattelee kyl niin mielellään. Ja joo, olen pinnallinen, mutta ainakin rehellinen.

N24

Saako? Jos käytännössä kaikki naiset panostavat, miten pystyy erottautumaan?

Vierailija
18/37 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehostaminen on naisen keino kilpailla parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
19/37 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän päin tässä pitää olla?

Miksi laittaudut, miksi et laittaudu?

Laihduta läski, mutta älä oo lauta, äläkä lihaksikas, äläkä tikkulaiha.

Oo naisellinen, oo hyvä jätkä, oo seksikäs ja kuuma, oo pullanpehmoinen äiti.

Toisinaan olisi kiva olla mies.

Tässähän vain kysyttiin syytä toiminnalle, miksi sen kertominen on jotenkin niin vaikeaa, että olisi ehkä jopa helpompi olla mies?

Ps. Ethän sinä oikeasti kuvittele, että miehillä on sen helpompaa?

Vierailija
20/37 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Mua on usein kehuttu kauniiksi, ja jotkut naispuoliset kaverit luulee että laittaudun kovasti. En kyllä. Mun arkimeikkiin kuuluu meikkipuuteri, ripsari ja poskipuna. Eli aikaa menee ehkä max. 5 min. Tällä lookilla näytän ns. huolitellulta. Hiukset yleensä vaan harjaan ja korjaan jakauksen paikan. Onko tuo muka paljon laittautumista? :D Käytän nättejä vaatteita, mut eipä siihenkään aikaa mee. Ja mulla ei olr tekoripsiä tai -kynsiä tms, hiuksissa vaaleita raitoja mut ehkä 7 cm juurikasvu :D ei kyllä erotu kovin selkeästi koska oma tukkakin melko vaalea...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi