Vierailija

...nousi täyteen ruuhkabussiin ja ajoi sillä YHDEN (1) pysäkinvälin.
Mahtavaa!

• ylös 33
  • alas 5

Kommentit (20)

Vierailija

tulitko ajatelleeksi, että se pysäkinväli ei välttämättä ollut vankkuriäidin koko matka. Saattoi hyvinkin olla, että hän oli ensin kävellyt pysäkille reilun kilometrin ja joutui pysäkin jälkeen jatkamaan matkaa kävellen vielä pari kilometriä. Se lyhyt bussimatka välissä teki kävelymatkasta siedettävän.

• ylös 12
  • alas 37
Vierailija

Oliko läski ja löysäperseinen finninaama? Noita saa kyllä ihmetellä, bussi tupasen täynnä ja pakko ängetä sinne. Liikunta tekisi ihan hyvää.

• ylös 23
  • alas 6
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Se olin varmaan minä. Tosin bussi ei ollut täynnä ja taisi olla 2 pysäkinväliä matkaa. Pysäkin välitkin voi olla pitkiä, tai sitten lyhyitä joten ei sekään mitään kerro.

Sitä ennen olin kävellyt n. 5 km helteessä ja tuntui että pyörryn pian, joten hyppäsin bussiin jotta pääsin perille.

Ehkä sillä äidillä oli joku syy, joku mikä ei välttämättä näy päällepäin.

• ylös 24
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
tulitko ajatelleeksi, että se pysäkinväli ei välttämättä ollut vankkuriäidin koko matka. Saattoi hyvinkin olla, että hän oli ensin kävellyt pysäkille reilun kilometrin ja joutui pysäkin jälkeen jatkamaan matkaa kävellen vielä pari kilometriä. Se lyhyt bussimatka välissä teki kävelymatkasta siedettävän.

Se lyhyt bussimatka oli kolmisensataa metriä, suunnilleen risteyksen toiselle puolelle. Täytyy olla tosi huonossa hapessa noin nuoreksi ihmiseksi. 

• ylös 27
  • alas 4
Vierailija

Pysäkinväli about 100m, joten jos ei tuota jaksa kävellä on parempi jättää lisääntymättä. 

Ap

• ylös 19
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se olin varmaan minä. Tosin bussi ei ollut täynnä ja taisi olla 2 pysäkinväliä matkaa. Pysäkin välitkin voi olla pitkiä, tai sitten lyhyitä joten ei sekään mitään kerro.

Sitä ennen olin kävellyt n. 5 km helteessä ja tuntui että pyörryn pian, joten hyppäsin bussiin jotta pääsin perille.

Ehkä sillä äidillä oli joku syy, joku mikä ei välttämättä näy päällepäin.

Ei tosiaankaan näkynyt eikä kuulunut päällepäin.  Ja todella lyhyt matka. Shoppailemasta tuli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pysäkinväli about 100m, joten jos ei tuota jaksa kävellä on parempi jättää lisääntymättä. 

Ap

Tämä ei ollut ap, mutta pysäkinväli tosiaan oli kolmisensataa metriä.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oliko läski ja löysäperseinen finninaama? Noita saa kyllä ihmetellä, bussi tupasen täynnä ja pakko ängetä sinne. Liikunta tekisi ihan hyvää.

Ei ollut läski eikä löysäperseinen eivätkä lapsetkaan olleet ärrinmurrin. Ensin siirrätti kaikki keskiväliköstä ovien luo ja sitten taas takaisin.  Ei järjen häivää.

Vierailija

Niin sata vai kolmisensataa?

Voin kertoa sellaisenkin syyn omasta elämästä että raskausaikana oli välillä niin kovat supistukset, että jo 50 m saatto tehdä tiukkaa. Samaten verenpaineet oli niin alhaalla, että kerran pyörryin prisman lattialle. Eikä se maha heti päällepäin näy.

On terveyssyitä, jotka ei näy päällepäin. Ja joita voi syntyä myös lapsen saamisen jälkeen, lapsia kun ei voi palauttaa jos elämä ei sujukaan ihanteellisesti seuraavat 20 vuotta....

• ylös 18
  • alas 5
Vierailija

uskon että tuohon on joku järjellinen syy esim.
Huomasi että on väärässä bussissA
Muistikin että piti hoitaa vielä joku asia ja jäi pois
Yms..

• ylös 14
  • alas 3
Vierailija

Mä en jaksa seurata koskaan muiden välien ajelemisia ja ihmettelenkin miten joku muu jaksaa.

• ylös 11
  • alas 4
Vierailija

Mä ajan usein bussilla yhden pysäkinvälin, kun niiden pysäkkien välissä on autojen alikulkutunneli ja kävelyvaihtoehtoa vaan en löydä (enkä ikinä muista katsoa karttaa).

Vierailija

Jos bussi osuu kohdalle, saatan mennä sen yhden välinkin. Jos ei, niin kävelen. Mutta minulla varmaan on oikeus siihen, koska kuljen yksin ja ilman vaunuja?

Vierailija

Hyökkäysvaunumamma käveli tänään tien viertä mutta päätti ihan lennosta tehdä täyskäännöksen vilkkaasti liikennöidylle tielle suoraan minun autoni eteeni yhtään sivuille katsomatta tai pysähtymättä! Onneksi sain jarrutettua. Työnsi vaan pokalla ne vaunut lapsineen tielle ensin! Sitten huomasin että sillä oli kuulokkeet korvilla ja musa ilmeisesti täysillä. Tuo pitäisi lailla kohta kieltää!

Mitä tuohon voi enää sanoa? Luojan kiitos siitä ettei tuommonen ole minun äitini!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyökkäysvaunumamma käveli tänään tien viertä mutta päätti ihan lennosta tehdä täyskäännöksen vilkkaasti liikennöidylle tielle suoraan minun autoni eteeni yhtään sivuille katsomatta tai pysähtymättä! Onneksi sain jarrutettua. Työnsi vaan pokalla ne vaunut lapsineen tielle ensin! Sitten huomasin että sillä oli kuulokkeet korvilla ja musa ilmeisesti täysillä. Tuo pitäisi lailla kohta kieltää!

Mitä tuohon voi enää sanoa? Luojan kiitos siitä ettei tuommonen ole minun äitini!

Istuin kerran bussissa kun pyöräilijä kaahasi eteen. Bussi teki äkkijarrutuksen ja muutama löi päänsä. En nähnyt oliko kuullokkeita. Kerran poliisiauto pisti bussin edessä pillit päälle ja liinat kiinni. Lailla pitäisi kieltää. Autoilija meinasi ajaa minun ja vaunujen päälle kaksikaistaisella tiellä, toinen päästi yli ja toinen ei. Se on kielletty lailla mutta minkäs teet.

Pontti nyt on se että näitä riittää, kaikenlaisia, jopa poliiseja jotka tekevät äkkijarrutuksia ja käännöksiä.

Vierailija

Mä menin kerran yhden pysäkinvälin, kun huomasin että olin unohtanut lompakon kotiin.

Vierailija

En ymmärrä, miten muiden bussimatkan pituus sinulle kuuluu tai pitäisi muita kiinnostaa? Ja miten ne lastenvaunut liittyvät asiaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miten muiden bussimatkan pituus sinulle kuuluu tai pitäisi muita kiinnostaa? Ja miten ne lastenvaunut liittyvät asiaan?

Ilmeisesti ottaa päästä kun vaunujen kanssa pääsee kulkemaan ilmaiseksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.