Vierailija

Hei!

Aiemmin harrastin liikuntaa n 4 x vko. Nyt määrä on parin kk aikana tuplaantunut. Lisäksi hyötyliikunnat tähän päälle.

Paino on noussut 4 kg!!!! Pituutta minulla on 153,5 cm ja painoa 63 kg!!! Käytän s/36 koon vaatteita, farkut tuumakokoa 27. Vaatteet eivät purista eivätkä kiristä. Miten VOIN painaa näin hirveästi?

• ylös 1
  • alas 1

Kommentit (7)

Vierailija

Koska syöt liikaa. Joku tulee pian ilmoittamaan sen olevan lihasta, mutta neljää kiloa lihasta ei tule parissa kuukaudessa. Varsinkaan noin pienelle naiselle.

Kärpix

Mulla on lähes sama. Ihmettelen ihan samaa, että miksi painoni nousee koko ajan, vaikka treenaan 5 x viikossa hullun kovan punttitreenin. Vaatteet eivät purista muualta kuin t-paidan hihan kohdalta. Jotain kummaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kärpix kirjoitti:
Mulla on lähes sama. Ihmettelen ihan samaa, että miksi painoni nousee koko ajan, vaikka treenaan 5 x viikossa hullun kovan punttitreenin. Vaatteet eivät purista muualta kuin t-paidan hihan kohdalta. Jotain kummaa? 
Tämä olikin sitten jo 0/5-luokkaa.

Vierailija

Lihaksiin on kertynyt nestettä enemmän ja kuukautiskierron vaihekin voi vaikuttaa. Muutama sata grammaa lihastakin on voinut tulla, ainakin jos et ole aiemmin tehnyt lihaskuntotreeniä ja nyt olet. Älä käy vaa'alla jos lukema sinua ärsyttää.

Vierailija

En ole syönyt yhtään enempää kuin aiemminkaan. Sen sijaa olen jättänyt lähes kaikki herkut pois.

En usko itsekään tuohon lihakseen, mutta MITÄ TÄMÄ On??

Ap

Vierailija

Käyn pumpissa, bodystepissä ja kuntosalilla max 2 x vkossa. Olen lisännyt lenkkeilyä ja pyöräilyä "ohjelmistooni". Sellu on sulanut silminnähden, mutta tätä nousua en ymmärrä. Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.