Vierailija

Eli tämä: http://www.vauva.fi/keskustelu/2571963/harskeja_odotuksia_ja_vaatimuksia...

Ehdin lukea sivulle 5 asti, ennen kuin ilmoitti "pääsy kielletty". Oliko otsikko käsitetty väärin? Härski tossa tarkoittaa törkeää eikä mitään seksijuttuja.

Tuliko loppupäähän karseita viestejä?

• ylös 2
  • alas 1

Kommentit (5)

Vierailija

Modet voisi poistaa vaan ne typerät kommentit eikä koko ketjua. Tuo oli todella viihdyttävää luettavaa. Toivottavasti joku tekee uuden!

Vierailija

Ohhoh. Törkeitä juttuja ei koko ketjussa ollut, muutama oli numeroinnista päätellen poistettu. Joku on tainnut löytää itsensä noista tarinoista ja poistattanut koko ketjun. Kurjaa touhua moderaattoreilta, koska useimmat jutut olivat selvästi harkiten ja ajan kanssa kirjoitettuja, ja koko vaiva on ollut turhaa. Tämän vuoksi palstan taso muuttuu koko ajan surkeammaksi: ei kannata vaivautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mitä ihmettä! Onko se poistettu?
Mä olen sitä seurannut alusta saakka ja viimeksi eilen illalla luin viestejä eikä ainakaan niissä ollut mitään poistamisen arvoista ja sivuja oli jo ihan miellettömästi. Todella typerää ylläpidolta, jos poistivat muutaman viestin takia koko ketjun. Ja korostan etten mä ainakaan lukenut mitään sellaista.

Joku hyväksikäyttäjä veti herneet nenään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.