Pitääkö herpeksestä kertoa?
Genitaaliherpeksestä nimittäin. Itse olen vastuuttomasti pannut menemään randomien kanssa kortsun kanssa enkä ole mitään sanonut. Siinä ottaa riskin kun lähtee yhden illan juttuun, niin puolin kuin toisin. Lisäksi olen toisinaan unohtanut koko asian humalatilan takia.
Kommentit (6)
Pitää sanoa, jos se on siinä vaiheessa, että voi tarttua.
Kannattaa kertoo, varsinkin jos treffeillä tulee hiljanen hetki. Näät sinä samalla, onko se kaveri etsimässä puolisoo:)
Ei ole uusiutunut kertaakaan joten siksi se ei pyöri mielessä usein. Jos uusiutuu niin en harrastaisi seksiä sen aikaan ennen kuin olisi kokonaan ohi. On mahdollista että se tarttuu oireettomanakin aikana. Kumi on käytössä ja lisäksi se ei tartu aivan niin helposti naisesta mieheen kuin toisinpäin. Eipä sitä oikein muuta voi tehdä, selibaatti olisi vain vaihtoehto.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole uusiutunut kertaakaan joten siksi se ei pyöri mielessä usein. Jos uusiutuu niin en harrastaisi seksiä sen aikaan ennen kuin olisi kokonaan ohi. On mahdollista että se tarttuu oireettomanakin aikana. Kumi on käytössä ja lisäksi se ei tartu aivan niin helposti naisesta mieheen kuin toisinpäin. Eipä sitä oikein muuta voi tehdä, selibaatti olisi vain vaihtoehto.
Ap
Älä nyt puhu paskaa, naiselta minäkin sen sain ja vaimoani olen vedellyt paljaaltaan 20 vuotta ja hän taas ei ole sitä saanut, en tietenkään silloin, kun on rakkulavaiheessa. M50
Suojatussa seksissä sillä ei ole väliä. t.terveydenhuollon immeinen
Mutta vastuutonta olisi ottaa riski toisen tartuttamisesta esim esileikissä.
Ei tarvitse, mutta olisi suotavaa. Yhdenillan jutuissa tietysti jokainen kantaa riskinsä.