Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö herpeksestä kertoa?

Vierailija
31.05.2016 |

Genitaaliherpeksestä nimittäin. Itse olen vastuuttomasti pannut menemään randomien kanssa kortsun kanssa enkä ole mitään sanonut. Siinä ottaa riskin kun lähtee yhden illan juttuun, niin puolin kuin toisin. Lisäksi olen toisinaan unohtanut koko asian humalatilan takia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, mutta olisi suotavaa. Yhdenillan jutuissa tietysti jokainen kantaa riskinsä.

Vierailija
2/6 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sanoa, jos se on siinä vaiheessa, että voi tarttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoo, varsinkin jos treffeillä tulee hiljanen hetki. Näät sinä samalla, onko se kaveri etsimässä puolisoo:)

Vierailija
4/6 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uusiutunut kertaakaan joten siksi se ei pyöri mielessä usein. Jos uusiutuu niin en harrastaisi seksiä sen aikaan ennen kuin olisi kokonaan ohi. On mahdollista että se tarttuu oireettomanakin aikana. Kumi on käytössä ja lisäksi se ei tartu aivan niin helposti naisesta mieheen kuin toisinpäin. Eipä sitä oikein muuta voi tehdä, selibaatti olisi vain vaihtoehto.

Ap

Vierailija
5/6 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole uusiutunut kertaakaan joten siksi se ei pyöri mielessä usein. Jos uusiutuu niin en harrastaisi seksiä sen aikaan ennen kuin olisi kokonaan ohi. On mahdollista että se tarttuu oireettomanakin aikana. Kumi on käytössä ja lisäksi se ei tartu aivan niin helposti naisesta mieheen kuin toisinpäin. Eipä sitä oikein muuta voi tehdä, selibaatti olisi vain vaihtoehto.

Ap

Älä nyt puhu paskaa, naiselta minäkin sen sain ja vaimoani olen vedellyt paljaaltaan 20 vuotta ja hän taas ei ole sitä saanut, en tietenkään silloin, kun on rakkulavaiheessa. M50

Vierailija
6/6 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojatussa seksissä sillä ei ole väliä. t.terveydenhuollon immeinen

Mutta vastuutonta olisi ottaa riski toisen tartuttamisesta esim esileikissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi