Vierailija

eli ei olla ikäänkuin suhteessa, mutta tavataan yleensä miehen ehdoilla? Sitten vähitellen yhteydenpito haihtuu , samoin mies. Nainen on ollut kovin ihastunut ja tunteilla mukana, mies vain seksin takia. Itselläni yksi tällainen kokemus, kahdella ystävälläni samaa tämän vyoden puolella. Kykeneekö tuollaiset miehet koskaan sitoutumaan parsiuhteeseen? Nämä tietämäni miehet ovat yli 40-vuotisia, kaikilla yksi pitkä liitto takana ja sitten näitä viilettelyjä.

• ylös 129
  • alas 6

Sivut

Kommentit (168)

Vierailija

Voisikohan noissa tapauksissa olla kyse siitä, että ollaan tavallaan petytty rakkauteen (ei se kestä kuitenkaan tms.) ja avioliittoon instituutiona erityisesti, joten eron jälkeen ollaan päätetty että siihen perinteiseen leikkiin ei enää lähdetä? Varsinkin jos edellisestä liitosta on vielä lapsetkin niin en ihmettele jos ei kiinnostaa aloittaa sitä leikkiä enää alusta, vaan kevyempi tapailu riittää.

• ylös 89
  • alas 8
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kohta paikalle rynnistää joukko mieskommentoijia, jotka toteavat totuudeksi sen että olet huonotasoinen nainen ja siksi miestä kiinnostaa vain seksi. Piste, muita selityksiä asialle ei koskaan voi olla.

• ylös 106
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisikohan noissa tapauksissa olla kyse siitä, että ollaan tavallaan petytty rakkauteen (ei se kestä kuitenkaan tms.) ja avioliittoon instituutiona erityisesti, joten eron jälkeen ollaan päätetty että siihen perinteiseen leikkiin ei enää lähdetä? Varsinkin jos edellisestä liitosta on vielä lapsetkin niin en ihmettele jos ei kiinnostaa aloittaa sitä leikkiä enää alusta, vaan kevyempi tapailu riittää.

Tietämäni tuollaiset miehet ovat olleet pettäjiä siinä pitkässä parisuhteessa ja siis eivät kykene kunnioittamaan ja sitoutumaan puolisoon kuin korkeintaan sanoilla. Kun sitten sinkkuelämä alkaa, on vielä helpompi vaihtaa naista ja pitää useita siinä samalla. Uuutuudenviehätys kiehtoo ja pieni ego vahvistuu uusia naisia bongatessa. Toki naisissa on samanlaisia. Kun muistaa sen, että nuo pelurit ovat pohjimmiltaan onnettomia ja usein tyytymättömiä etenkin itseensä.

• ylös 72
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli ainakin omalla kohdalla. Ex:n kanssa "nautittu" narsistinen suhdehelvetti jossa oli vielä narsistisempi anoppi mukana säätämässä. Ei_ikinä_enää.

• ylös 30
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kohta paikalle rynnistää joukko mieskommentoijia, jotka toteavat totuudeksi sen että olet huonotasoinen nainen ja siksi miestä kiinnostaa vain seksi. Piste, muita selityksiä asialle ei koskaan voi olla.

Ja mikähän on miehen taso tyytyessä huonotasoiseen naiseen..

• ylös 33
  • alas 3
Vierailija

Itse olen tavannut vain tällaisia miehiä. Parin kuukauden tapailun jälkeen kadotaan kuin pieru Saharaan ja kun vihdoin saa jonkun vastauksen, aina mies on löytänyt uuden naisen. Eli joko olen aina ollut varalla ja paremman puutteessa ajankulua miehille, tai sitten vaihtavat muuten vaan naista parin kuukauden välein. 

En enää ole edes yrittänyt tapailla ketään. En jaksa näitä pettymyksiä, pitäkää tunkkinne.

• ylös 93
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sinähän sen sanoit. Kyllä mies haluaa sitoutua jos nainen on riittävän tasokas. Muut kelpaa panoksi.

• ylös 16
  • alas 40
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olen tavannut vain tällaisia miehiä. Parin kuukauden tapailun jälkeen kadotaan kuin pieru Saharaan ja kun vihdoin saa jonkun vastauksen, aina mies on löytänyt uuden naisen. Eli joko olen aina ollut varalla ja paremman puutteessa ajankulua miehille, tai sitten vaihtavat muuten vaan naista parin kuukauden välein. 

En enää ole edes yrittänyt tapailla ketään. En jaksa näitä pettymyksiä, pitäkää tunkkinne.

ei muuta kuin metsästämään miehiä, jolla ei roiku 5 naista rinnuksissa.

• ylös 10
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sinähän sen sanoit. Kyllä mies haluaa sitoutua jos nainen on riittävän tasokas. Muut kelpaa panoksi.

Milläs selität sen kun naista huonompitasoinen mies ei halua sitoutua korkeatasoisempaan naiseen?

Että selityksiä voisi olla ihmissuhteissa vähän enemmän kuin tasot? Vaikkapa rakkaus exään, erilaiset tunnelukot, kyynistyminen? 

Ehei! Tasot kertovat KAIKEN parisuhteista, miksi ihmeessä ihmissuhteisiin perustuvaa psykologiaa, terapiaa ja parisuhdeterapiakaan on enää olemassa kun kyseessä on se perustavanlaatuinen jaottelu t a s o i h i n!

• ylös 82
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Milläs selität sen kun naista huonompitasoinen mies ei halua sitoutua korkeatasoisempaan naiseen?

Että selityksiä voisi olla ihmissuhteissa vähän enemmän kuin tasot? Vaikkapa rakkaus exään, erilaiset tunnelukot, kyynistyminen? 

Ehei! Tasot kertovat KAIKEN parisuhteista, miksi ihmeessä ihmissuhteisiin perustuvaa psykologiaa, terapiaa ja parisuhdeterapiakaan on enää olemassa kun kyseessä on se perustavanlaatuinen jaottelu t a s o i h i n!

taidat olla aika huonotasoinen, kun meni niin tunteisiin.

• ylös 6
  • alas 64
Vierailija

Yli 40-vuotiaat eronneet ja karanneet miehet lukevat pelimies-oppaita. Tuo löysä hirsi -taktiikka on suoraan sieltä. Tarkoitus on saada nainen rakkauskoukkuun ja sitoutumaan mieheen. Tai pelkkää seksiä. Koska ei voi tietää kummasta on kyse on parempi unohtaa koko mies. Kertoohan tuollainen pelaaminen myös miehen älystä (siis puutteesta) sekä moraalista.

• ylös 62
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

taidat olla aika huonotasoinen, kun meni niin tunteisiin.

Kun argumentit loppuvat, turvaudutaan menemällä henkilökohtaisuuksiin.

• ylös 50
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ei muuta kuin metsästämään miehiä, jolla ei roiku 5 naista rinnuksissa.

Ei ole tapailun alussa roikkunut ketään rinnuksissa näillä (tai ainakaan minun tietääkseni - tuskin uusi naisensakaan on tiennyt minusta sen koommin). Kyseessä ei ole minkään universaali yleishyvännäköinen miestyyppi, vaan nämä ovat olleet ihan tavallisia ihmisiä, joiden kanssa ollaan alusta puhuttu tulevaisuudesta ja oltu tosissaan. Niin sitten yhtäkkiä tekevät katoamistempun, lakkaavat vastaamasta puheluihin ja viesteihin, ja kun viimein vastaavat, pahoittelevat kun nyt onkin niin, että on uusi nainen kierroksessa. 

Ihan oikeasti ihmettelen, mikä ihmisiä vaivaa. Ei tulisi mieleenkään jättää ketään langalle roikkumaan, jos itse ihastuisinkin johonkuhun toiseen! 

• ylös 35
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä oli ainakin omalla kohdalla. Ex:n kanssa "nautittu" narsistinen suhdehelvetti jossa oli vielä narsistisempi anoppi mukana säätämässä. Ei_ikinä_enää.

Eli et anna itsellesi mahdollisuutta hyvään suhteeseen, kun edellinen oli paska.

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin totta ja vähemmällä pääsee kun lopettaa ihan koko homman. Miehet ihan itse on pilannut kaiken tuolla itsekkäällä vedättämisellä eli ihan turha vinkua kun naisia ei enää oikein kiinnosta tapailu/seurustelu/parisuhde vaan ovat mieluummin yksin.

• ylös 44
  • alas 3
Vierailija

Miksi pitäisi sitoutua? Varsinkaan, jos on jo kertaalleen sitoutunut ja todennut, että vituiksi meni? Olen nainen, mutta ymmärrän ihan hyvin, että kun ollaan päälle 40 v eikä ole enää tarkoitus lisääntyä eikä leikkiä kotileikkejä, niin sitoutuminenkaan ei tunnu tärkeltä. Eikö voi vain elää hetkessä ja antaa ajan näyttää, mitä tapahtuu tai jää tapahtumatta? 

• ylös 10
  • alas 15
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi sitoutua? Varsinkaan, jos on jo kertaalleen sitoutunut ja todennut, että vituiksi meni? Olen nainen, mutta ymmärrän ihan hyvin, että kun ollaan päälle 40 v eikä ole enää tarkoitus lisääntyä eikä leikkiä kotileikkejä, niin sitoutuminenkaan ei tunnu tärkeltä. Eikö voi vain elää hetkessä ja antaa ajan näyttää, mitä tapahtuu tai jää tapahtumatta? 

Moraalinen ja suoraselkäinen mies ilmoittaisi sen suoraan. Ei hyväksikäyttäisi naisen tunteita saadakseen seksiä. Sitoutumattomuus niinkään haittaa vaan etenkin se puhumattomuus ja vehkeily.

• ylös 58
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli et anna itsellesi mahdollisuutta hyvään suhteeseen, kun edellinen oli paska.

Voi kun se olisikin niin helppoa. Kun olet monta vuotta yhdessä ihmisen kanssa, joka ainoa elämän sisältön nävertää itsetuntoasi niin, ettet enää luota yhtään itseesi. Kun kaikki kauniit puheet ja lupaukset paljastuvatkin vain valheeksi, niin on parempi olla luottamatta kehenkään, kuin että ottaa se riski että tipahtaa taas korkealta  ja kovaa. On parempi elää yksin melko hyvää elämää, kuin ottaa 50/50 riski siitä, että saat elämästäsi paremman tai taas palaat siihen kerran koettuun helvettiin.

• ylös 13
  • alas 3

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.