Kuinka kuuma olet asteikolla Hmmm.... - Godlike?
Toisella kuvalla minä, N29, olin 27-vuotias + stunning, ja toisella 24-vuotias + OK...
Mitä tuloksia saatte? Onks kukaan godlike?? =)
Kommentit (7)
Tein joskus ulkonäkötestin ja sain vastaukseksi kuvan, jossa mies kusee muuntajaan. Ei enää ikinä
M27
Olipa typerä testi.
Olen 24-vuotias, en todellakaan mikään traditionaalisen kaunis vaan perus pottunokka.
Käytin kolmea kuvaa, joissa iät oli 21, 20 ja 21. Hot, stunning ja godlike tuli, voin sanoa että olen hyvin kaukana jopa tuosta hotista :D
Tuo ei ole noin ilkeä, vaikka ei sitä hmmmm-vastausta varmaan kiva oo saada, etenkään jos ikäkin on arvattu jotain +10v
Godlike, oho 3! Laita sun kuva vaikka muokattuna tunnistamattomaksi (joku osa) ois kiva nähdä millasella semmosen arvion saa :D
Vierailija kirjoitti:
Godlike, oho 3! Laita sun kuva vaikka muokattuna tunnistamattomaksi (joku osa) ois kiva nähdä millasella semmosen arvion saa :D
Kokeilin vielä yhdellä kuvalla, tällä kertaa olin 26-vuotias godlike.
En kehtaa laittaa omaa kuvaa, mutta ihan normaalikuva se oli. Pää oli vähän sivuttain niin nenä näytti kapeammalt.
Näytän vähän Iggy Azalealta ennen kauneusleikkauksia.
Monet pelkää kuvansa puolesta, mutta kokeilkaa joita ei pelota tollaset palvelut. Tuskin kukaan niillä kuvilla oikein mitän tekee.