Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyjät ja muut asiakaspalvelijat, luetelkaa asiakkaiden mielestä hauskoja heittoja, jotka olet kuullut 1000 kertaa

Vierailija
28.05.2016 |

Tyyliin "Laitetaanko kaikki mausteet? - No jätetään muillekin vähän".

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onkohan mulla rahaa vai jäänkö tiskaamaan."

Vierailija
22/42 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laboratoriohoitaja sairaalassa, otan mm. verinäytteitä. Yleisimmät kommentit, joita kuulee TODELLA usein:

- Sitähän tulee kuin härjän kurkusta.

- Teillä taitaa tänään olla verilettupäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mikä arpa laitetaan?

- Sellainen missä on voitto!

Myös:

- Laitetaanko Lottoon Jokeria/Tuplausta jne?

- Ei, mutta laita sellaiset numerot millä voittaa!

Vierailija
24/42 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinänsä ole vastaus kysymykseen, mutta osa ihmisistä vastaa sinulle t.o.d.e.l.l.a. inhottavasti kun kysyt että haluaako kuitin. "en todellakaan/mitä mä sillä/ ENHALUASITÄ!!!" ja sitten osa vastaa yhtä ihastuttavasti että "KYSYMÄTTÄ SE PITÄÄ ANTAA/ TIETENKIN TYHMÄKÖ OLET"

Suo siellä vetelä täällä huoh.

Vierailija
25/42 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinänsä ole vastaus kysymykseen, mutta osa ihmisistä vastaa sinulle t.o.d.e.l.l.a. inhottavasti kun kysyt että haluaako kuitin. "en todellakaan/mitä mä sillä/ ENHALUASITÄ!!!" ja sitten osa vastaa yhtä ihastuttavasti että "KYSYMÄTTÄ SE PITÄÄ ANTAA/ TIETENKIN TYHMÄKÖ OLET"

Eikö olisi helpompi antaa se kuitti kaikille ja sitten siinä olisi heti vieressä pieni roskakuppi, johon sen voi laittaa, jos ei halua sitä?

Vierailija
26/42 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas: löytyykö näistä rintaliiveistä muita kokoja?

Myyjä: joo, mitähän kokoa kokeiltaisiin?

Asiakas: 75b. tällaiset pienet.

Voi myös vaihtaa viimeistä lausetta tilanteen mukaan, esim. tällaiset pallot tai tällaiset mummontissit. Mutta joka kerta kun asiakas sanoo jonkun kokonsa hänen on sitä jotenkin kommentoitava perään.

Myyjä mittasi minut pyynnöstäni ja ehdotti kokoa. Totesin, että kyseinen ympärysmitta on liian suuri, joten toivon ympäryysmitaltaan pienempää liiviä. Hän etsi minulle liivejä sovitukseen ja varattuja sovituskoppeja oli kaksi. Olin niistä toisessa ja hän tiesi, missä kopissa. Hän ei sanonut kopin luona, että "hei, toin sovitettavia liivejä", vaan kailotti kokoni ääneen useita kertoja. Siitä huolimatta, että hän tiesi, missä kopissa olen. Mielestäni tilanne oli omituinen. Ehkä loukkasin häntä pyytäessäni oikeaa kokoa olevat liivit? Hienotunteisuussyistä en mainitse, että tilanne tapahtui Itäkeskuksen Stockalla.

Vierailija
27/42 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Mikä arpa laitetaan?

- Sellainen missä on voitto!

Myös:

- Laitetaanko Lottoon Jokeria/Tuplausta jne?

- Ei, mutta laita sellaiset numerot millä voittaa!

Onpa hömöjä asiakkaita. Tietenkin pitäisi pyytää se voittorivi tuplattuna.

Vierailija
28/42 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi helpompi antaa se kuitti kaikille ja sitten siinä olisi heti vieressä pieni roskakuppi, johon sen voi laittaa, jos ei halua sitä?

No "kuitin antaminen kaikille" tarkoittaa sitä, että nekin ihmiset jotka osaa kohteliaasti vastata ei kiitos, tuossa kuvaamassasi tilanteessa 1) ojentautuu ottamaan ajatuksissaan sen kuitin, tajuaa mikä se on ja nopeasti vetää kätensä pois, parhaimmillaan vielä vaihtorahat lennellen. Näitäkin on, jotka jotenkin taiteilee ilmassa kuittia vältellen. Se on vaan niin yksinkertaisen noloa ja tökeröä käytöstä, ihan kuin se kuitti ja samalla sinä olisitte jotain spitaalisia. Tai sitten 2) saat tyrkyttää sitä kuittia sinne asiakkaan suuntaan ja se pakittaa pois, ja siinä menee myös aikaa. Mielummin kysyn samalla kun kuitti tulostuu, mutta sitten tulee noita kommentteja. Pienempi kokonaisärsytys kuitenkin.

Vierailija
29/42 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Antaa kuitin takaisin) "Pidä muistona".

Vierailija
30/42 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuittia, kun jää vaan huonoja muistoja.

Vierailija
31/42 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä samat "hauskat" heitot kiertääkin vuosikymmenestä toiseen. Joku kuulee toisen sanovan jotain typerää ja miettii "Olipa hauska, pitääpä itsekin käyttää". ARgh. Onneksi en ole enää asiakaspalveluhommissa, itseni ja asiakkaiden kannalta. Tuo kuitteihin suhtautuminen ärsytti kans. Onko liian vaikeaa heittää se kuitti itse roskiin?? Pakko heittää se tyyliin päin naamaa. Ylivoimaisesti suurin osahan asiakkaista on kivoja tai neutraaleja mutta se pieni vähemmistö osasi välillä pilata koko päivän.

Vierailija
32/42 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tätä kuittikammoa, se on melko uusi trendi. Aiemmin oli normaalia, että kuitti annettiin automaattisesti vaihtorahojen kanssa. Eikös jopa laki määrää antamaan kuitin?

Kuitti pitää kumminkin tulostaa, niin siinä ei edes säästy luontoa.

Vierailija
33/42 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa: Löytyykö plussakorttia?

Asiakas: Ei oo ku miinuskortti.

Vierailija
34/42 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ole hyvä"

"Yritän olla"

-_-

Vierailija
35/42 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optikkoliikkeessä:

"Parantaako nämä lasit myös ulkonäköä?"

"Eipä sillä kehyksellä väliä ole, tuskin enää ulkonäköä parantaa."

"Ai siniset kehykset? Ei, ei mitään Mikko Alataloja!"

"Nämähän on melkein kuin Kekkosen lasit!"

Vierailija
36/42 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"otan sen sit jos annat sen ilmaseks/samaan hintaan nykyisten tuotteiden kanssa!"

Öö miksihän ihmees mikään organisaatio antaisi päätuotettaan ilmaseksi käyttöön yhtään kenellekkään?

Vierailija
37/42 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs eläin sinä olet??

Hörhör..

-Töissä eläintarhassa

Vierailija
38/42 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viivakoodi ei toimi "se on varmaan sitten ilmainen" HÖHÖHÖH keksitkö jutun ihan itse.

Vähän ohi aiheen mutta en voi olla kertomatta. Ostin marketista jotain mandariini / satsuma tyylisiä sitrushedelmiä. Kassa ei löytänyt niille koodia (asun ulkomailla, täällä kassa punnitsee). Joutui kutsumaan esimiehen tms paikalle. Hänkään ei löytänyt minkäänlaista koodia hedelmilleni joten sain ne todellakin  ilmaiseksi.

Vierailija
39/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Terve"

"Paranemaan päin" tai "lääkäri on erimieltä"