Tekeekö viinien tuntemus ihmisestä kultturellin?
Kommentit (13)
Ei tee. Se voi kyllä lisätä kultturista pääomaa mutta viinituntemus yksinään ei tee ihmistä kulturellia.
Katsopa joskus vanhaa tv- sarjaa Frasier. Opit paljon viinintuntijoista.
Se, ettei voi viiniä maistaa, tekee ihmisestä juntin.
Ei vaan wt sakkia kaikki viinin litkijät
Vierailija kirjoitti:
Ei. Nyt kun sait tämän tietää niin voit jatkaa elämääsi tuntematta alemmuudentuntoa.
Olipa ylimielinen kommentti. Oletko kenties viinintuntija?
Tunnen esim.Valdemarin ja Gambinan.
Minä tunnen valkoviinin ja punaviinin lisäksi myös roseeviinin, kuohuviinin ja kotiviinin. Olen siis viinintuntija.
Lähinnä noloa, kun jotkut rupeaa leikkimään asiantuntijaa, kun se vähän niin kuin kuuluu siihen, kun on omakotiltalo, farmari ja koira ja miehellä hieno työpaikka.
Hetken kuluttua luunne ovat vain unohdettua tomua maan uumenissa.
Pitäkää se mielessä, viinillä tahi ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Nyt kun sait tämän tietää niin voit jatkaa elämääsi tuntematta alemmuudentuntoa.
Kysyjä pyysi apua ongelmaansa ja minä siinä häntä osasin kokemukseni perusteella auttaa. Osasin myös kiteyttää vastaukseni varsin lyhyeksi. Miksi olisin pitänyt kynttilääni vakan alla?
Jos itse osaat paremmin auttaa niin vastaapa sinä puolestasi tuohon otsikon kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyjä pyysi apua ongelmaansa ja minä siinä häntä osasin kokemukseni perusteella auttaa. Osasin myös kiteyttää vastaukseni varsin lyhyeksi. Miksi olisin pitänyt kynttilääni vakan alla?
Jos itse osaat paremmin auttaa niin vastaapa sinä puolestasi tuohon otsikon kysymykseen.
Vielä lisäys edelliseen. Kommenttisi perusteella sinulla on selkeästi joku käsitys siitä, millaisia viinintuntijat ovat. Kerropa tuo käsityksesi palstalla jotta mekin saisimme nauttia kaunopuheisuudestasi tuon lakonisuuteni rinnalla.
Ei. Lähinnä tulee mieleen juoppo.