Kenelle ja mistä asiasta olet kateellinen?
Itse olen kateellinen siskolleni, koska hänellä on varaa matkustella kaukomatkoja ja työnsäkin puolesta pääsee joskus reissuun. Itsellä on varaa ulkomaan matkoihin Euroopassa ja yksi tai max kaksi kertaa vuodessa. Tiedän, että ei siihenkään moni pysty,mutta olen ollut aina matkailusta kiinnostunut ja jos rahaa olisi tosi paljon, matkustaisin kauas ja paljon. En voi säästää niin paljon, että voisin kaukomatkailla tässä tilanteessa. Osasyy on pienituloinen puoliso ja siskolla on taas suht isotuloinen puoliso, mikä auttaa talousmenoissa ja omasta palkasta matkakassan säästämisessä paljon.
Kommentit (5)
Olen kateellinen niille, joilla sukulaiset ja tuttavat mahdollistavat työllistymisen ns. omalle alalle. Oispa omakin tieni yhtä hyvin taputeltu.
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen niitä kohtaan joilla oli turvallinen, tasapainoinen lapsuus ja sen seurauksena aikuisenakin kaikki muumit laaksossa.
Olen kateellinen minua paremmin menestyneille työkavereille, jotka osaavat kaiken lisäksi ylläpitää normaalia perhe-elämää.
Olen kateellinen kaikille jotka uskaltavat elää.
Täysin sama! Elämä, jota ei uskalla elää surettaa eniten. En uskalla luottaa kliseisiin kuten "elämä kantaa". Ei se kanna. Tuuria voi olla, mutta mitään takeita mistään.
Miksi olisin kateellinen?
Olen huomannut että se vie "kalatkin vedestä" eli kaikki, ihan kaikki muukin elämässä muuttuu pilaantuneeksi.
Tuo kuvaamasi asia on niin valitettavaa sisar rakkautta, jotta koetahan hankkia kuule ihan oma elämä!
Olen kateellinen niitä kohtaan joilla oli turvallinen, tasapainoinen lapsuus ja sen seurauksena aikuisenakin kaikki muumit laaksossa.
Olen kateellinen minua paremmin menestyneille työkavereille, jotka osaavat kaiken lisäksi ylläpitää normaalia perhe-elämää.
Olen kateellinen kaikille jotka uskaltavat elää.