Vierailija

Ihme ronkeli!

Sivut

Kommentit (32)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meillä on sama ilmiö.

Myös jos jääkaapissa on eilisen ruoan tähteitä, miehen on íhan liian vaikea nähdä, että niistä voisi laittaa itselleen lautasellisen mikroon lämpiämään. Siinä ovella se vaan seisoo ja kysyy multa, että onko mitään syötävää...

Vierailija

Kuullostaa (uus-) avuttomalta miekkoselta, vaikka uskoakseni melkotavllinen piirre; siinä missä toinen näkee vain voita, maitoa, jauhoja ja kanammunia toinen näkee  niiden lisäksi mm. mahdollisuuden lettuihin tai munakkaaseen ja tai vaikka uppomuniin.   

Vierailija

Näin meilläkin... Jos nyt jääkaapissa ei suoraan ole tähteitä niin pakkasessa ainakin on jotain minkä saa äkkiä pannun/mikron kautta valmiiksi ja ihan vähintään kaapissa jotain hernekeittopurkkia ja pasta-aterioita. Oon alkanut listaamaan sille kaikkia potenttiaalisia ruokia aina kun alkaa valittamaan ja joka kerta löytyy lopulta jotain syötävää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä on sama ilmiö.

Myös jos jääkaapissa on eilisen ruoan tähteitä, miehen on íhan liian vaikea nähdä, että niistä voisi laittaa itselleen lautasellisen mikroon lämpiämään. Siinä ovella se vaan seisoo ja kysyy multa, että onko mitään syötävää...

Kuka hemmetti syö jotain eilisiä tähteitä? 

Antakaa koiralle.

Itse en voi sietää mitään jääkaapissa ollutta vanhaa ruokaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sama ilmiö.

Antakaa koiralle.

Noniin. Tässä se nähdään. Mäkin avopuolisona näen, että kaapissa olisi vielä kattilallinen edellisen päivän nakkikeittoa. Miehelle ei kelpaa. Eihän sitä pysty edellisen päivän jämiä syömään.

Ihme tyyppejä nämä miehet. 🤔 Ap

Vierailija

"Kuka hemmetti syö jotain eilisiä tähteitä?  Antakaa koiralle. Itse en voi sietää mitään jääkaapissa ollutta vanhaa ruokaa"

- Ei pahalla, mutta kuullostat sille, että et olisi vähään aikaan saanut syödä muuta kuin joko raakaa ja kypsymätöntä ruokaa tai vaihtoehtoisesti liian vanhaksi mennyttä ruokaa, - Ei "tavallinen" kotiruoka vanhene hetkessä.  Tiesitkö, että ruokia, joiden maku saattaa jopa parantua, jos tai kun ne saavat  "tekeytyä"  jääkaapissa seuraavaan päivään.   

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sama ilmiö.

Antakaa koiralle.

Noniin. Tässä se nähdään. Mäkin avopuolisona näen, että kaapissa olisi vielä kattilallinen edellisen päivän nakkikeittoa. Miehelle ei kelpaa. Eihän sitä pysty edellisen päivän jämiä syömään.

Minä teen aina ruokaa niin että sitä on vielä seuraavaksi päiväksi. En minä joka päivä montaa kertaa päivässä ala ruokaa valmistamaan. Jos joku ei halua syödä kahta päivää putkeen samaa ruokaa, niin on vapaa menemään kauppaan ostamaan itselle mieluiset ruoka-aineet ja valmistamaan pöperönsä. Jostain syystä kukaan ei ole vielä tehnyt niin, vaikka joskus kuuluu marinaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sama ilmiö.

Antakaa koiralle.

Höpöhöpö joskus ruoka jopa paranee kun on yön yli jääkaapissa ja parhaita ruokia oon tehnyt just edellisten päivien jämistä. Välillä jopa valmistelen ruokia etukäteen niin että niistä saa sitten myöhemmin nopeasti helpon aterian. Jos sulla on edellisen päivän ruokaa ylimääräisenä niin anna mulle, kyllä meille kelpaa.

Vierailija

Hönti se tarkoittaa: "kaapissa ei ole mitään mitä tekee mieli". Itsekin saatan jääkaapilla todeta, ettei siellä ole mitään syötävää, vaikka siellä nyt olisikin jos sun mitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sama ilmiö.

Antakaa koiralle.

Jo kumma kun joku toinen ei olekaan kuin sinä.

Minä, miehesi ja tämä eräs tässä olemme sitten huonompia ihmisiä suhteessa sinuun, kun emme pidä edellisen päivän tähteitä minää?

Miten sinusta sitten on tullut perheen ruuanlaittaja? Meillä sen teen minä, kun en niitä tähteitä syö. Jos sinä olet mahdollistanut sen, että miehen ei tarvi ruokaa tehdä niin sinun pitää vaan oppia elämään tämän asian kanssa tai teet asialle jotain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sama ilmiö.

Antakaa koiralle.

Höpöhöpö joskus ruoka jopa paranee kun on yön yli jääkaapissa ja parhaita ruokia oon tehnyt just edellisten päivien jämistä. Välillä jopa valmistelen ruokia etukäteen niin että niistä saa sitten myöhemmin nopeasti helpon aterian. Jos sulla on edellisen päivän ruokaa ylimääräisenä niin anna mulle, kyllä meille kelpaa.

Höpöhöpö nyt vaan itsellesi! Mielipiteesi ei ole kuin oman pään pyhä totuusi. Jos joku muu on erimieltä niin ei tarvitse toisia halventaa höpöhöpöilläsi.

Osa 660 muuten samasta aiheesta...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sama ilmiö.

Antakaa koiralle.

Ruoka paranee? Siksihän ravintolatkin tekevät kaikki ruoat valmiiksi edellisenä päivänä ja laittaa ne mikroon kun joku ne tilaa..... Vai miten se nyt meni?

Vierailija

Voisin kuvitella itseni ja mieheni sanovan noin, jos sieltä kaupasta tuodaan joka päivä samaa leipää, yms ja ruoka olisi päivästä ja viikosta sitä samaa useampana päivänä . Mutta, kun olemme jakaneet nämä työt niin tulee sitä molempia tyydyttävää vaihtelua, kun kaupassa käy kumpikin ja kumpikin tekee sitä ruokaa ja koira ja kissa syö ne tähteet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Kuka hemmetti syö jotain eilisiä tähteitä?  Antakaa koiralle. Itse en voi sietää mitään jääkaapissa ollutta vanhaa ruokaa"

- Ei pahalla, mutta kuullostat sille, että et olisi vähään aikaan saanut syödä muuta kuin joko raakaa ja kypsymätöntä ruokaa tai vaihtoehtoisesti liian vanhaksi mennyttä ruokaa, - Ei "tavallinen" kotiruoka vanhene hetkessä.  Tiesitkö, että ruokia, joiden maku saattaa jopa parantua, jos tai kun ne saavat  "tekeytyä"  jääkaapissa seuraavaan päivään.   

Argh! Tiesitkö, lässsyn lässyn. Pakko olla paska ruuanlaitaja, kun ei pidä eilistä ruuista. Ja se pirun pyhä kotiruoka...jos palvoo toisena päivätyönään niitä 70-luvun äidin kotiruokia niin ne varmaan paraneekin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sama ilmiö.

Antakaa koiralle.

Ruoka paranee? Siksihän ravintolatkin tekevät kaikki ruoat valmiiksi edellisenä päivänä ja laittaa ne mikroon kun joku ne tilaa..... Vai miten se nyt meni?

Kyllä mä olen myös sitä mieltä, että esim nämä keittoruoat ovat seuraavana päivänä vielä paremman makuisia kuin just keittohetkellä. Yön aikana ne maut ja mausteet saa muhia ja imeytyä perunoihin kunnolla. Edellisen päivän jauheliha-/ nakkikeitto on mulle suurta herkkua! 🤗 Ap

Vierailija

Sun miehesi on samalla tasolla ja samassa tilassa kuin meidän lapset!

Lapset ei ikinä löydä mitään syötävää ja valituksen jälkeen kerron ainakin 10 eri vaihtoehtoa mitä voisi syödä ja kakrut ovat ihan ihmeissään että miten sä äiti aina keksit noin hyviä vaihtoehtoja ;)

Pian ei varmaan riitä ideat ja kokkaus vaan seuraavaksi pitää varmaan pureskellakin ruuat valmiiksi...

Vierailija

Meillä sama, mut mä taidan vähän olla tuo ronkelimpi puolisko. Ei vaan tee mieli niitä. Tsemppaan kyllä ja lopulta syön niitä jämiä kun ei muukaan auta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat