Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli tosiaan näin opiskelujen ohella myyn seksiä. Tarvitsen rahaa vuokran ja perus elämisen lisäksi autoon jota on vielä useampi tonni maksettavana. Minulla ei siis ole mitään muuta työtä. Voinko huoletta tallettaa tilille tai viedä pankkiin useamman satasen tai tonnin vai kyselläänkö multa perään mistä rahat on? Verottomana siis tätä tietty teen.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Pankki kysyy suurten käteistalletusten alkuperää. Heidän pitääkin lain mukaan.
Ehkä voit sanoa, että olet myynyt kirppiksellä tavaraa, jos et oikeaa syytä kehtaa sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eikös pankki ole nykyisin aika tarkka näistä käteispanoista, periaatteessa pitäisi vissiin aina pystyä sanomaan että mitä rahaa talettaa tilille. Olisiko helpompaa jos avaisi tilejä useampaan pankkiin ja tekisi laskunmaksuun riittäväiä talletuksia eri pankkeihin.

Voi olla että sun pitää virallistaa osa tuloista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eli voin siis oikeasti keksiä jotain vastaava että olen myynyt tavaraa tai 10 vuotta säästänyt tms?

En tiedä sitten että tarttuuko joku seuranta siihen jos myyt vuosia kirpparilla tavaraa sadoilla euroilla kuukaudessa....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sano että keräät pulloja ja metsästä mustikoita ja puolukoita joita myyt. Näitähän saa kerätä ja myydä verotta.

Ja nyt on korvasieniaika, niistä saa tosi hyvin rahaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli voin siis oikeasti keksiä jotain vastaava että olen myynyt tavaraa tai 10 vuotta säästänyt tms?

En tiedä sitten että tarttuuko joku seuranta siihen jos myyt vuosia kirpparilla tavaraa sadoilla euroilla kuukaudessa....

Tiedän yhden ihmisen, jolla on ollut vuosia vakkaripöytä kirpparilla. Myy käsitöitä ja kaikkea tuttujen kauttakin haalittua tavaraa. Ei ole kukaan kiinnostunut tähän mennessä.

Vierailija

Meneepä vaikeaksi.... Ajattelin että ketään ison summan jonka sitten vien kerralla pankkiin ja maksan autoa pois. Mutta en taida uskaltaa että ei kysellä perään.
Vai olisiko siitä mitään hyötyä että vien pieniä summia kerralla?
Ap

Jepso

Vierailija kirjoitti:
Eli voin siis oikeasti keksiä jotain vastaava että olen myynyt tavaraa

Eihän tuo tässä tapauksessa olisi edes valehtelemista... ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Toki voit. Tokihan jonkun epäilykset herää, jos joka viikko/kk viet useamman satasen tai tonnin tilille ja aina olet sitä summaa 10 vuotta säästänyt.

Itsekin olen opiskelija, (pienen) palkkani saan tosin ihan palkkakuittien kanssa. Saan kuitenkin myös vanhemmiltani rahaa, ja usein kamppailen saman ongelman kanssa, että paljonko tilille uskaltaa käteisvaroja laittaa esim kuukaudessa?

Vierailija

Mites talletusautomaattit? http://otto.fi/talletus/

Automaatti tuskin kyseleee mitään, ja jos käy aina tallettamassa keikan rahat, summatkin pysyy järkevinä (riippuen tietysti mikä sun hinta on). ja jos pankki soitteleee perään, kerro vain myymäsi marjoja ja sieniä tms.

Vierailija

Käytä bitcoineja niin kukaan ei ikinä kysele mitään.

Pankin pitää tunnistaa sinut ja tietää rahojen alkuperä sinun ilmoittamalla tavalla. Sieltä voi tulla terrorismi, ihmiskauppa, rahanpesu jne kiinnostuksia.

Sitten verottaja on oma lukunsa. Suomessa ei ole pankkisalaisuutta, mitä tulee verottajaan.

Vierailija

Talletus automaattille mielummin vienkin. Pelottaa vaan että soitetaan perään ja kysellään jos tilille talletetaan satasia tai tonneja joka kk :D haluaisin vaan saada ton auton maksettua...
Ap

M39

Vierailija kirjoitti:

No olethan sinä oikeastikin myynyt tavaraa.

Vierailija

Kuinka paljon autoa maksamatta? Muista, että aina kun mahdollista, maksat käteisellä esim. ruokakaupassa ja opintotuella/asumistuella maksat laskuja. Sanot myyneesi kirppiksellä, äitisi/isäsi antaneen muutamia satasia tms. Useinhan et voi noita talletuksia tehdä ja et isoja määriä.

Vierailija

Talleta pieniä summia kerrallaan. Mieti valmiiksi 4-7 syytä jos pankista soitetaan. Kirpparimyynti, sienien keruu. Marjojen keruu. Yrttien keruu. Jeesaat säännöllisesti mummia. Äiti avustaa. Isä heittää silloin tällöin pari sataa. Sisko maksoi lainoja takaisin, olet maksanut kimppamökin ja porukat maksoi käteisellä osuutensa. Maksoit polttarit, porukat maksoi käteisellä jne.

Kannattaa perustaa tili myös toiseen pankkiin.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat