Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kuinkahan kehtaan näyttäytyä kaupungilla.

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No olisit oksentanut sinne lattialle, ei sentään omaan kenkään!Bussin siivoojat saavat palkkansa. Oli sitten oksennusta tai ei.

Vierailija

Jos olet sairas, ei silloin kuulu mennä kaupungille näyttäytymään ja tartuttamaan.

Mene joko kotiin lepäämään tai lääkärin hoitoon.

Mieluummin kenkään kuin bussin lattialle muiden matkustajien "iloksi". Tuo osoittaa pikemminkin huomaavaisuutta, että olet valmis uhraamaan oman vaatekappaleesi ennemmin kuin sotkemaan bussin sisätiloja. 

Vierailija

Mun mielestä myös kekseliästä. Itse oksensin teininä bussin lattialle takapenkiltä juhlimasta tullessani, ja katselin vain seisovin silmin humalapäissäni kuinka erittäin nestemäinen oksu valuu pitkin keskikäytävää aina vain pidemmälle kuskia kohti. Hävetti, mutta onneksi olin melkein ainoa matkustaja bussissa. Olisinpa tajunnut käyttää kenkää. :D

Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina muovikassa mukana tällaisia tilanteita varten.

T: migreenistä kärsivä

Miksi ihmeessä migreenistä kärsivä ei syö lääkettä ennen kuin kohtaus iskee?

t. Toinen migreenistä kärsivä

En ole koskaan joutunut kanniskelemaan pusseja mukanani, ainoastaan huolehdin, että särkylääke tulee otettua ajallaan. Estolääkityksen pyytäminen on harkinnassa, tosin unohdan aina mennä lääkäriin. Ja nyt on aivan v:n turha tulla väittämään, ettei minulla ole pahaa migreeniä, kun en ole käynyt lääkärissäkään. Minä tiedän tasan tarkkaan, kuinka monta kertaa olen tuntenut kuolevani kohtaukseen (noin miljoona kertaa.)

Ps. En usko tähän stooriin.

Se on 54:ttä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat