Vierailija

Saankohan koskaan parisuhdetta kun en halua noita juttuja? Pelkään, että ne vievät seksihaluni ja tuovat kaikenlaista häikkää kehooni tai pahimmillaan romuttavat terveyteni. Kondomi on sitten ainoa vaihtoehto, mutta kukahan mies suostuisi käyttämään sitä parisuhteessa? Kun en saa sterilisaatiotakaan, kun olen nuori, lapseton ym. Naurettavaa tuollaista säädellä. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi saada päättää haluaako sterilisaation!

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Saat miehen, mutta joudut vaatimaan mieheltä empatiakykyä sekä fiksuutta. Mikä ei taida olla huono asia? Minäkin löysin samassa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laukeaminen naisen sisään on tärkeä yhdistävä tekijä parisuhteessa.

Minulla se kuvailemasi mysteerinen "yhdistävä tekijä" ei paljoa auttaisi kun olotila on 247 paska hormonaalisen ehkäisyn takia tai kierukan takia kuukautisista tulisi piinaavia.

Vierailija

Noin minäkin ajattelin, kunnes meillä 2v jälkeen hajosi kumi. Yhtäkkiä kumin käyttö alkoi tuntua rakettitieteeltä. Pitäisi olla tarpeeksi kosteana, ei saisi panna liian lujaa tai liian kauan, pitäisi vaihtaa kumia ja lisätä liukkaria, pitäisi valita kumin malli fiiliksen mukaan eli jättää thin-kumit vaan johonkin herkkään rakasteluun... Mistä sitä koskaan tietää? Nyt syön ekaa kuukautta pillereitä. Mies oli jo pitemmän aikaa haaveillut ääneen.

Vierailija

Mies jolla on terveelliset elintavat saa seisomaan jopa melkein liian herkästi. Puoli-impotenteille kondomit voivat olla ongelma. Vaikka ongelma on heidän.

Vierailija

Homma hooidettu kun vastuu ehkäisystä siirretty kokonaan miehen vastuulle. Kiva. Mistäs muusta kuin ehkäisystä haluat luovuttaa vastuun kokonaan miehelle?  - No joo en usk, että siinä, että "vain" mies joutuu tai saa varustautua seksiä silmällä pitäem kondomilla on kovn iso kynnys kovinkaan monelle miehelle; vaikka jotkut iehet kyllä sanovat, että kortsujen käyttä pidemmän päälle vie heiltä halut. - Joten ehkä teitä vi myöhemmin olla kaksi halutonta vierekkäin.  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kelpaat. Valtaosalla miehistä ei ole fyysisiä rajoitteita säännölliseen kondomien käyttämiseen.

Ikävä kyllä kovin monella on henkisiä rajoitteita tähän, mutta toisaalta on varmasti hyväkin, että nämä tapaukset rajautuvat pois.

Mä olen aikoinani käyttänyt pillereitä, mutten enää koskaan palaisi niihin ja kierukkakaan ei todennäköisesti mulle sovi, koska kuukautiset on ilman sitäkin kivuliaat tulvat. Tämän päätöksen tehtyäni olen seurustellut 5 miehen kanssa ja näistä kolmelle tuotti vaikeuksia käyttää pidempään kumia: hetken seurustelun jälkeen alkoi muiden ehkäisytapojen ehdottelu ja kiukuttelu, kun en tähän suostunut ja yhden kanssa jouduin aloittamaan muistuttelun siitä, että kumi PITÄÄ laittaa.

Kaikki kolme tapausta loppuivat siis käytännössä tämän kuminkäyttöongelman vuoksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Noin minäkin ajattelin, kunnes meillä 2v jälkeen hajosi kumi. Yhtäkkiä kumin käyttö alkoi tuntua rakettitieteeltä. Pitäisi olla tarpeeksi kosteana, ei saisi panna liian lujaa tai liian kauan, pitäisi vaihtaa kumia ja lisätä liukkaria, pitäisi valita kumin malli fiiliksen mukaan eli jättää thin-kumit vaan johonkin herkkään rakasteluun... Mistä sitä koskaan tietää? Nyt syön ekaa kuukautta pillereitä. Mies oli jo pitemmän aikaa haaveillut ääneen.

Jos 2 vuoden aikana kerran hajoaa kumi, niin kyllä tuo edelleen todella varma ehkäisykeino on. ei ne hormonisetkaan ehkäisyt tai kierukka ole lähellekään 100% varmoja.

t. itse tullut aikoinaan luoduksi, vaikka äidillä oli kierukka tuolloin ja oman lapsensa aluille laittanut, ollessaan hormonisella ehkäisyllä.

Vierailija

Mut eihän se kumin kanssa tunnu miltään, varsinkin jos on kännissä. Ei mälli lennä, vaan saa jyystää kuin viimeistä päivää. Kauhea hiki tulee. Ja nainen vaan lepäilee siinä selällään.

Vierailija

Höpsö. 

Arvostan kaltaisiasi naisia. 

Pillereillähän tuntuu olevan helvetisti kaikenlaisia haittavaikutuksia, lähtien ihan siitä, että ne saa naiset "tykkäämään" nössöistä tissiposkimiehistä ja ovat haitallisia myös ympäristölle. En voisi vaatia ketään syömään tuollaisia myrkkyjä. Itse en todellakaan söisi. 

Vierailija

Eivät kaikki miehet halua vaimon tai tyttöystävän käyttävän hormoneja. Muutenkin luulen, että suuri osta miehistä on tyytyväisiä pelkästään siitä, että saa seksiä. Ainakin omalla kohdalla ne on naiset, jotka ovat halunneet jättää kumin pois. 

Vierailija

Minulla on sama mies ollut nyt kolme vuotta ja kumeilla mennään. Kohta saan sterilisaation <3 Sitä ennen mysize.com on aika huippu, koska kannattaa olla oikeaa kokoa. Sieltä vaan selvittelemään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos 2 vuoden aikana kerran hajoaa kumi, niin kyllä tuo edelleen todella varma ehkäisykeino on. ei ne hormonisetkaan ehkäisyt tai kierukka ole lähellekään 100% varmoja.

t. itse tullut aikoinaan luoduksi, vaikka äidillä oli kierukka tuolloin ja oman lapsensa aluille laittanut, ollessaan hormonisella ehkäisyllä.

"Tilastollisesti" tuo totta onkin, mutta käytännössä luotto meni kuitenkin. Niinkin yksinkertaisessa asiassa voi mennä vaikka kuinka monta asiaa pieleen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat