Vierailija

Olen niin romuna kun sain tietää exän uudesta suhteeesta. Minua paremman näköinen nainen, nuorempi ja koulutetumpi. Niin romuna kuin vain voi olla. Miten mlla voi edes olla tunteita exää kohtaan, en tajua.

Sivut

Kommentit (32)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Yritä saada edes jotain uutta aikaiseksi. Vaikka vaan yksi yksittäinen yhden yön suhde. Sitten on ainakin joku jatkuvuuden tunne ja ajatus siitä että exän jälkeenkin on jotain ollut. Muuten jämähdät liikaa vanhaan juttuun.

Vierailija

Mä varmaan eroan kohta, uskon että muija tietää sen ja varmasti jo etsii nyt uutta, kun ei kestä olla yksin. Kylhän se vi*!*ttaa, mutta yli pääsen sillä, että tuskin tuo nainen muuttuu, joten ihan sama, onneks pääsen itse eroon. Ei nää oo kilpailuja.
Itse aion ainakin harrastaa paljon seksiä ja keskittyä asioihin mistä pidän

Vierailija

Ajatus, että se on vaan laastarisuhde :) Toivu sinä rauhassa erosta ja käy se läpi, sitten olet valmis suhteeseen joka kestää :) Ja se on paljon antoisampaa kuin väliaikainen suhde

Vierailija

Faktahan on se että miehellä on useimmiten uusi katsottuna ennenkö ees lähtevät suhteesta. Turha siitä retkusta on huolta kantaa.

Vierailija

Mun ex vaihtoi vanhempaan, vähemmän koulutettuun, rumempaan, muttaq baarissa kuuluisan anteliaaseen ämmään. Siinä sitä vasta kestämistä onkin varsinkin kn yhteiset lapset ja hemetin pitkä historia.

Mie niin narsisti, etä halusi valloittaa tämän tuhannen mulkun ämmä itelleen! Sai siitä kait jotain meriittejä??

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näkemällä parisuhde muuna kuin kilpailuna. Tiedän, naisille joskus vaikeaa. t. mies
Melkein jo yläpaukutin, ensimmäisen lauseen jälkeen. Toinen mitätöi kaiken. En peukuta kumpaankaan suuntaan.
Tuo asenne voi olla sun oman ihmissuhde-elämän suurin haaste. Toisaalta helppoa jos ongelma on noin silmiinpistävä, mutta toisaalta tuo asenne on varmaan sinussa niin syvällä että siitä eroon pääseminen voi tuntua mahdottomalta. Mutta se on mahdollista, usko pois. Pahemmistakin asenneongelmista on päästy eroon. Kannattaa kokeilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Parempi, kun olet vähän aikaa yksin. Kyllä se parempi sieltä tulee elämääsi.

Miten kurja yksinäisyys parantaa kenenkään elämää?

Vierailija

Yleensä saa paremman suhteen kun vähän odottelee. Aloita joku luova harrastus. Tee vaikka joku upea seinävaate nyt kesän aikana. Remontoi asuntosi itse. Kieltäydy pitämästä exää ja exän nyxää elämäsi ja ajatustesi keskiössä. Tee jotain erilaista. Pyydä jotain kaveriasi vaellusretkelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkemällä parisuhde muuna kuin kilpailuna. Tiedän, naisille joskus vaikeaa. t. mies
Melkein jo yläpaukutin, ensimmäisen lauseen jälkeen. Toinen mitätöi kaiken. En peukuta kumpaankaan suuntaan.
Tuo asenne voi olla sun oman ihmissuhde-elämän suurin haaste. Toisaalta helppoa jos ongelma on noin silmiinpistävä, mutta toisaalta tuo asenne on varmaan sinussa niin syvällä että siitä eroon pääseminen voi tuntua mahdottomalta. Mutta se on mahdollista, usko pois. Pahemmistakin asenneongelmista on päästy eroon. Kannattaa kokeilla.

Voiskohan puhua ennemmin kokemus kuin asenne? Kyllä minullakin on kokemuksia naisista, et vertaillaan miehiä keskenään ja olen saanut parisuhteessa kuulla, et miten olen joissain asioissa parempi kuin exä. Ihan tyypillistä siis naisille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yleensä saa paremman suhteen kun vähän odottelee. Aloita joku luova harrastus. Tee vaikka joku upea seinävaate nyt kesän aikana. Remontoi asuntosi itse. Kieltäydy pitämästä exää ja exän nyxää elämäsi ja ajatustesi keskiössä. Tee jotain erilaista. Pyydä jotain kaveriasi vaellusretkelle.

Muutto voi auttaa. Se symboloi uutta alkua. Tai asunnon muuttaminen ihan toisen näköiseksi. Maalaa kesälomalla seinät, tuunaa huonekalut, vaihda niiden paikkaa jne. Uppoudu tähän projektiin.

Vierailija

Aloituksista ja vastauksista näkee, että jo peruskoulussa olisi tarve ihmissuhdetaitojen opettamiseen. Näkee, että moni kokee itsensä toisen kautta. Pitää olla parisuhde, ei kestä yksin. Maailma kaatuu kun parisuhde loppuu ja toisella onkin uusi.

No okei. On se kipeää. Ero on kipeä asia ja se jos toisella on uusi pian, se sattuu. Been there ja myös done that eli olen eron jälkeen alkanut seurustelemaan hyvinkin pian -ex oli ihan hajalla hetken. Ja itse olen hajoillut aikaisempien erojen kanssa.

Mutta mikä siihen auttaa? No aika, ja rehellinen sureminen. Mutta sitä helpottaa, kun oppii elämään omaa elämää itsensä kautta, ei toisen. Ihminen on arvokas ihan itsenään, arvoa ja olemista ei määritä parisuhde tai muut ihmiset (on olemassa myös heitä jotka elää lastensa kautta, ja se vasta onkin perseestä).  Arvostakaa itseänne. Rakastakaa itseänne. Opetelkaa ensin elämään yksin itsen kanssa sovussa, oikeastaan vasta sen jälkeen olette valmiita tasapainoiseen parisuhteeseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voiskohan puhua ennemmin kokemus kuin asenne? Kyllä minullakin on kokemuksia naisista, et vertaillaan miehiä keskenään ja olen saanut parisuhteessa kuulla, et miten olen joissain asioissa parempi kuin exä. Ihan tyypillistä siis naisille.

Olen nainen ja omien kokemusten perusteella miehet ne vasta vertailevat nykyistä entisiin. Kaikissa suhteissa miehet ovat täysin avoimesti kommentoineet minun ja jonkun exänsä eroavuuksia, niin negatiivisessa kuin positiivisessakin mielessä.

Vierailija

Tee itsellesi asioita, joista tulee hyvä olo. Jos hyvää oloa tulee ulkonäöstä, niin hoida sitä. Käännä fokus itseesi ja hyvinvointiisi.

Rakastamani mies jätti minut puolisen vuotta sitten. Sen jälkeen hän kertoi, että on itseasiassa pettänyt minua yli vuoden ajan, valehdellut ja uskotellut minulle olevansa muuta kuin on. Olin kauhean surullinen. Hänellä oli heti jo uusi kierroksessa.

Olen surrut aikani ja suren vieläkin. Suru on kuitenkin muuttanut suuntaansa, kun tajusin miten yksin ja onneton tuo mies on.

Vaikka varmasti kaikki tuntuu nyt pahalta ja juuri sen katseen kääntäminen eksästä itseesi on vaikeaa, tällaiset asiat ovat auttaneet minua:

- puhu tapahtuneesta avoimesti ystäville ja muille, kerro mitä SINULLE on tapahtunut. Älä vatvo eksän tekemisiä vaan puhu itsestäsi ja sinun tunteistasi.
- usein kaverin kaveri on kokenut saman kohtalon. Etsi selvinneitä kohtalotovereita ja kysy voisiko hän kertoa miten selvisi.
- harrasta liikuntaa, edes kävelyä
- kuuntele voimamusiikkia
- pidä ulkonäöstäsi huolta
- harjoita mindfulnessia. Meditoi. Tästä on oikeasti apua!
- tee asioita, jotka eksäsi esti kun olitte yhdessä. Lähde kavereiden kanssa pikku matkalle?
- mieti mitä SINÄ tarvitset ja kaipaat elämääsi. Jos se on esim seksiä, löydät sitä varmasti (naisille se on helppoa:)

Rakastan eksääni edelleen. Hän on kohdellut minua todella kamalalla tavalla. Pikkuhiljaa kun tuo fakta on alkanut siru sirulta valjeta minulle, tajusin kysyä itseltäni mitä kaipaan. Minulle se oli hyvää seksiä ja huomata, että olen tärkeä ja arvokas ihminen monille ihan omana itsenäni. En varmaankaan rakastu tai ylipäätään pysty olemaan suhteessa pitkään aikaan, mutta se on sitten toinen juttu. :)

Laastarisuhde voi auttaa, mutta eihän siirretä vahinkoa eteenpäin? Aikuiset voivat kertoa toisilleen suoraan toiveistaan. Seksisuhde voi hyvin täyttää läheisyyden ja seksin tarpeet tilanteessa jossa ei ole muuten valmis edempään.

Tsemppiä ap! Matkalla ollaan. Toivottavasti selviät. Kyllä selviät. :)

Vierailija

Mä pääsin yli sillä, että tajusin millainen nilkki eksä oli. Että sattui kun näin uuden muijan kanssa, mutta unohtui ajan myötä. Ja kas, se loukattu minuus ja kadoksissa ollut itsetunto löytyi samalla kun jatkoin elämääni. 

Tiedän, että tuo sattuu, mutta pää pystyyn ja rohkeutta nainen.:) Kesä on onneksi aluillaan, terassit, festarit, rannat ja kaikki tapahtumat tuloillaan. Vaihda tuhkasäkki siis bikineihin ja aurinkorasvaan ja unohda se mies! :)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat