Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen tapaillut erästä miestä pari kuukautta ja olemme harrastaneet muutama päivä sitten myös seksiä. Koska syön pillereitä ja hän vakuutti käyneensä testeissä emme käyttäneet kortsua ja tämä oli hänellekin silloin ihan ok.
Eilen hän soitti ihan paniikissa ja vaati, että saisi nähdä minut ja jutella. Tapasimme ja hän vuodatti miten ei saa nukuttua koska on varma, että olen kohta raskaana ja huijannut vain syöväni pillereitä. Hän vaati, että menisin apteekkiin hakemaan jälkiehkäisyn, johon lopulta suostuin nähdessäni miten sekaisin huolesta hän oli. Sanoin meneväni kotimatkalla ostamassa pillerit.
Tämä ei hänelle riittänyt vaan hän tuli mukaani ja vaati minua ottamaan pillerin samantien hänen valvonnassaan..
Mitä ihmettä tästä pitäisi ajatella? Onko hänellä kaikki inkkarit kanootissa? Onko hän oikeassa? Vai vain joku trauma taustalla?
Hämmennyin tätä totaalista epäluottamusta vaikken ole antanut mitään syytä epäillä ettenkö olisi rehellinen, ja todellakin syön pillereitä säännöllisesti...

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Ei ole normaali tyyppi se mies.
Eikä tuollaisten pillerien ottaminen ole pikkujuttu! Huomannet kohta, kun alkavat vaikuttaa.
Haloo nyt valot päälle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aa

Taisit vastata itse jo omaan kysymykseesi: ei ole kaikki ihan kunnossa. Tollainen hysteria ei ole normaalia aikuisilla ihmisillä, ymmärtäisin jos et söisi pillereitä ja kortsu olisi esim. hajonnut. Jännä, että mies luotti sinuun himon hetkellä eikä kyseenalaistanut pillereitä. Mulla ainakin nousee mieleen kysymys, että miksi mies epäilee noin vahvasti. Onko sillä itsellään salattavaa? Onko esimerkiksi parisuhteessa ja pelkää jäävänsä kiinni pettämisestä? En uskoisi mitään "vanhoja traumoja" syyksi

Vierailija

Mielestäni hieman kummallista käytöstä. Ihan vaan ensinnäkin sen puolesta, ettei mies näköjään luota sinun sanaasi, jos sanot että ehkäisy on reilassa, ja toisekseen että paniikissa vaatimalla vaatii ottamaan jälkiehkäisyn, joita ihan infona ei kannata syödä turhaan suuren hormonimäärän takia. Pistää vaan miettimään, mistä mies seuraavan kerran panikoi ja kokee sanasi epäluotettavaksi.

Vierailija

Jälkiehkäisyhormonit eivät ole mitään pilipalikamaa, mies vaihtoon.

Jos haluaa uittaa piliään ilman varmuusvälineitä, kannattaa hoitaa tuollaiset lisääntymisneuroosit kuntoon ensin.

Wrap it

Tunnettu pari kuukautta ja mies vakuutti käyneensä testeissä. Ei olisi sukupuolitauteja, jos ei olisi näin tyhmiä ihmisiä.

Ota varmuuden vuoksi vielä toinen jälkiehkäisypilleri - tuollaiset eivät saa vahingossakaan lisääntyä.

Vierailija

Sairasta! Suorastaan verrannollinen pahoinpitelyyn mun mielestäni, sanoo laki asiasta mitä hyvänsä.

Ja vaarallista myös, kun kiskot jo muutenkin hormoneja naamaasi. Mahtaa tulla kivat haittavaikutukset ehkäisypillereiden ja je-pillerin yhteisvaikutuksesta, kun pelkkä je-pillerikin aiheuttaa monille aivan järkyttävän olon. Toivottavasti sulla ei ole mitään veritulppa-alttiutta, joskaan tuolloin tuskin minipillereitä vahvempaa suostutaan määräämään.

En kyllä itse uskaltaisi tuollaisen miehen kanssa suhdetta jatkaa.

Vierailija

Provo. Et tietenkään voinut näyttää pilleriliuskaa? Ja sinulla ei ole mitään käsitystä je-pilleristä, joten olet varmaan mies.

Vierailija

Kannattaa kans käydä siellä sukupuolitautitesteissä... jos ei kerran sun sanaan luota niin varmaan itsekin valehteli puhtaudestaan.

Kyllä sussakin on vähän vikaa, miksi harrastat suojaamatonta seksiä uuden kumppanin kanssa? Ei ehkä kannattaisi noin sokeasti luottaa toisen sanaan, varsinkaan kun kyse on sun omasta terveydestä! Onneksi meille nuorille ollaan osattu antaa kunnollista seksivalistusta niin eiköhän nuo sp taudit ala suomessakin vähenemään kunhan te huolettomat kolmikymppiset ja sitä vanhemmat alatte vakiintumaan tai kuolemaan pois.

Vierailija

Sinuna joko jättäisin tuon miehen tai ainakin tarkkailisin miehen käytöstä hyvin tarkkaan, sillä kuulostaa siltä, että hän on ja tulee jatkossakin olemaan äärimmäisen kontrolloiva henkilö. Nyt kyse oli "vain jälkiehkäisystä", mutta ties mitä hän seuraavaksi keksii. Jos tähän leikkiin ryhdyt, saat jatkaa sitä koko seurustelunne ajan ja pahoin pelkään, että tuo vain pahenee ajan kanssa.

Vierailija

No jos ap oliskin pamahtanu paksuks niin sekin olis ollut miehen vika, kun kerta meni uskomaan että ap syö pillereitä.

Mulla ei särähdä korvaan tässä muu, kuin se, että kuka sen jälkiehkäsypillerin MAKSOI?

Vierailija

Olisko joku kertonut vastaavasta tilanteesta miehelle.. jossa se ero, ettei nainen olekaan käyttänyt ehkäisyä? näitä tarinoita on valtavasti, huijataan isäksi. Tämä on mielestäni pahempi asia kuin je-pillerin vaatiminen, enkä käsitä näitä neropattinaisia,jotka tällaisen huippuidean keksii!
jatkossa sit kortsut kehiin mahdollisista pillereistä huolimatta!!!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat