Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Deitit

Onko sellaisia, ei S24.

Kommentit (6)

Vierailija

ei ole hyviä ilmaisia eikä myöskään hyviä maksullisia. S24 on paras ja se kertoo jotain tasosta ylipäätään. Trust me, mulla on kokemusta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ei ole hyviä ilmaisia eikä myöskään hyviä maksullisia. S24 on paras ja se kertoo jotain tasosta ylipäätään. Trust me, mulla on kokemusta

Mulla kokemusta vain S24 ja sieltä löysin miehen, ihan kunnollisenkin vielä. Nyt kuitenkin erottu. En haluaisi sinne enää koska tod.näk samat naamat siellä edelleen mitä silloinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Niin mäkin löysin, eli on siellä helmiäkin. Mekin tosin ollaan jo erottu. Mutta sitä paskaa on niiiiiin kauheasti ettei sitä jaksa lappaa. Ja ne samat naamat vuodesta toiseen.

-ykkönen

Vierailija

"Mulla kokemusta vain S24 ja sieltä löysin miehen, ihan kunnollisenkin vielä. Nyt kuitenkin erottu. En haluaisi sinne enää koska tod.näk samat naamat siellä edelleen mitä silloinkin." - Ei sit tainnut olla kovin pitkä suhde teillä... Jotenkin kai toivoisin, että itse en päätyisi hakemaan seuraa treffiporttaalista, jossa pesii / viettää aikaa vain sarja -seurustelijat. - Tai miksi näitä palstalle jämähtäneitä olisi lupa kutsua? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Mulla kokemusta vain S24 ja sieltä löysin miehen, ihan kunnollisenkin vielä. Nyt kuitenkin erottu. En haluaisi sinne enää koska tod.näk samat naamat siellä edelleen mitä silloinkin." - Ei sit tainnut olla kovin pitkä suhde teillä... Jotenkin kai toivoisin, että itse en päätyisi hakemaan seuraa treffiporttaalista, jossa pesii / viettää aikaa vain sarja -seurustelijat. - Tai miksi näitä palstalle jämähtäneitä olisi lupa kutsua? 

Mitä väliä sillä suhteen pituudella on? Mutta kun kysyit niin vastaan: puolitoista vuotta.
Ei ne kaikki siellä ole mitään sarja- seurustelijoita tai seksin perässä vonkaavia(varattuja) isimiehiä. Toki ei tuo minu kaan ex ollut ihan ensimmäinen johon törmäsin olinhan roikkunut saitilla useamman vuoden kaiken kaikkiaan, välillä pois ja välillä taas aktiivisena. Nyt en vain haluaisi samalle saitille.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat