Vierailija

Saisinpa jonkun miehen niin motivoituisin siivoamaan. Ällöttää itseäkin jo pikkuhiljaa. Mut jätettiin vuoden vaihteessa ja siitä asti on ollut kämppä retuperällä.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Hyi hele! Et saa miestä ennenkuin opit siivoamaan, kuka sikapossun kanssa haluaisi olla????
Olisit siivonnut sen sijaan, että roikut täällä ulisemassa. Ero ei ole mikään pätevä syy elämänhallinnan laiminlyöntiin, surullinen saa olla ja harmittaa, mutta hei haloo!!???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Silloin kun mulla on mies niin kämppä pysyy kunnossa. Pitäisi saada into jotenkin takaisin ja siivota. Tiedän. Mutta miten? Jos mä vaikka koittaisin siivota tänään vessan ja aloittaa sillä? Oon virittänyt pussilakanan lakanaksi (eli petari pussissa) jota en jaksa ruveta taistelemaan nyt pois. Tulee hiki ja tuskastuminen sen kanssa painiessa.

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi tyttö parkaa. Minä salskea uros voisin tulla sun luokse siivoamaan. Olen aika kätevä ja muutenkin mukava. Soitellaan :)

Joo soita mulle niin sovitaan siivousaika :)

-ap

Vierailija

Voi hyvä ihminen, ihan oman itsesi takia vaihda nyt ne lakanat ensitilassa puhtaisiin. Neljä kuukautta pidetyt vuodevaatteet varmasti haiskahtavat jo, vaikket välttämättä sitä itse huomaa.

Kun tuon teet ja siivoat muutenkin, niin se jo auttaa kohentamaan mielialaa. Tsemppiä!

Vierailija

Hyi saatana sun kämpäs varmaan haisee ummehtunut perseenväli ja pilluhiki. Jestas. Normaali ihminen vaihtaa lakanat kahen viikon välein ainakin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi tyttö parkaa. Minä salskea uros voisin tulla sun luokse siivoamaan. Olen aika kätevä ja muutenkin mukava. Soitellaan :)

En suosittele, sen kämpässä haisee pesemätön perse! Saat siistimpääkin tyttöä jos haluat.

Vierailija

Intissä tiesi, että kaveri on sekoamassa kun se lakkasi hoitamasta punkkaansa. Nämä sitten päätyivät antenniosastolle suht pikaisesti.

Vierailija

Yyyyyhhh...miksiköhän torakka ja muu loiskanta on lisääntynyt suomessa?
P.S lian keskellä eläminen ei ole ainoastaan esteettinen haitta, altistat mm. ihosi sienelle ja bakteeritukehduksille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
P.S lian keskellä eläminen ei ole ainoastaan esteettinen haitta, altistat mm. ihosi sienelle ja bakteeritukehduksille.

kyllä mä peseydyn ja pesen vaatteet kuitenkin

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onkohan ap mun naapuri.. Yhden naisen asunnosta tuntuu leijailevan hirveä ummehtunut haju aina kun kohdataan käytävällä :x

En ole, asun omakotitalossa

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-ap

No se ei kuule paljoa auta kun menet takaisin niihin bakteereja kuhiseviin paskaisiin lakanoihisi nukkumaan. Sinusta lähtee hajua, ymmärrätkö

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-ap

No se ei kuule paljoa auta kun menet takaisin niihin bakteereja kuhiseviin paskaisiin lakanoihisi nukkumaan. Sinusta lähtee hajua, ymmärrätkö

ai jos mä aamulla käyn suihkussa ja laitan puhtaat vaatteet päälle? Eikä lähde mitään hajua.

-ap

Vierailija

Ei! En usko. Lakanat alkavat olemaan jo kuukauden käytön jälkeen niin likaisen tuntuiset, että kyllä jokainen normaali ihminen ne vaihtaa.

Vierailija

No mä en sit vissiin ole normaali ihminen, kyllä itselläkin saattaa joskus 4 kk vierähtää. Näin on on ollut aina. Ihan oon normaali työssäkäyvä ihminen kyllä muuten. Ja terve, harvoin edes flunssaa.

Vierailija

Itsellä meni vuosi vaihtamatta tyynyliinaa.. olin silloin vaikeasti masentunut ja eron jälkeen kykenemätön tekemään lähes mitään.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat