Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mikä on naiselle viimeinen ikä tehdä lapsi? Entä miehelle? Kerro subjektiivinen mielipiteesi! Voit myös perustella, jos haluat. Ei ole väliä, onko itselläsi lapsia tai oletko mies vai nainen, mutta nyt kysytään siis ikää, ei sitä, kannattaako tai pitääkö lapsia tehdä ensinkään. Maailmanpelastamis- ja urbaanisinkkukeskustelut on erikseen.

Sivut

Kommentit (66)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Naiselle noin 42, miehelle 45.

Itse sain toisen lapseni 39-vuotiaana, raskaaksi tulin heti ensimmäisestä yrityskierrosta ja kaikki meni muutenkin tosi hyvin. En näe syytä, miksei se olisi ollut hyvä juttu vielä pari vuotta myöhemminkin.

40-50 vuotta. Vanhempana ei ainakaan minusta kannata. Onhan niitä yli 60 vuotiaitakin synnyttäjiä. Kyllä sitä eläkeikää kannattaa muutenkin nauttia kuin hoivata omaa lasta. Lapsen lapsia kuuluis hoivata yli 60 vuotiaat.

No more Mr Nice guy

Vierailija

Alkuun olin sitä mieltä, että 35. Kun tuo ikä ylittyi, olen sen 40 kannalla. Gyne kehoitti myös odottamaan vielä vasektomian kanssa, koska hyvin on aikaa vielä iltatähdelle. Olen 36. Eli lääkärinkin mielestä on edelleen hyvää aikaa lisääntyä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat