Vierailija

Mä en saanut stressin takia laihdutettua, kun elämässä tapahtui liikaa pahaa. Talvella silti luulin, että kesäksi saan kilot pois ja löydän uuden miehen tai olen muuten onnellinen, mutta ei. olen äärimmäisen ahdistunut, enkä halua näillä kiloilla edes ajatella mitään seurustelua tai miesten tapaamista.
Olen aiemmin ollut hoikka ja tää on kova paikka, kun mies jätti.

Sivut

Kommentit (68)

Vierailija

Käytä kesä siihen elämäntapojen parantamiseen? Helppo syödä kevyesti ja ulkona kiva urheilla. Lomalla voi käydä ohjatuilla tunneilla vai millaisesta liikunnasta tykkäätkään ja kokata herkullisia kevyitä ruokia rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No jaa. Kyllä läskejä vituttaa katsella talvellakin.
Eikö ne voisi sulkea vaikka Turkuun niin saataisi me muut olla rauhassa?

Vierailija

No. Ei minulla kesä läskeini takia ole pilalle menossa, mutta iaka monta potenttiaalista palstailu hetkeä on alkanut tympiä, kun tuntuu, ettei mitään muuta osata tai haluta puhua kuin vaahdota, kuinka läski sitä tai totata. Tai kuinka laihana sitten olisi niin tai noin. - Ikäänkuin hoikkana olo olisi avain onneen ja autuuteen, johon kaikkien pitäis pyrkiä nyt ja aina.

Vierailija

Voi ystävä rakas. Sä olet kaunis ja saat varmasti miehen jos haluat. Rakasta itseäsi juuri tuollaisena niin siitä se muutos sitten lähtee. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kesä ei ole pilalla läskien takia, jos läskit ymmärtävät pysyä sisällä.

No jos saisin valita, niin pysyisinki:(. On nyt vaan pakko käydä töissä kuitenkin. Olen pahoillani, jos pilaan päiväsi. ap.

N30/157 kg

Ei. Rakastan läskejäni ja nyt on alkanut niiden esittelykausi. Aion oleilla paljon ulkona, grillata ja tissutella. Mökkeillä ja käydä etelässä. Pukeudun sään salliessa mahdollisimman niukasti, niin pääsevät läskit oikeuksiinsa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi ystävä rakas. Sä olet kaunis ja saat varmasti miehen jos haluat. Rakasta itseäsi juuri tuollaisena niin siitä se muutos sitten lähtee. 

Kiitos. On vaan vaikea rakastaa itseään, kun ei tunne olevansa sen arvoinen. Miten sitä omaa ajattelumaailmaansa voisi muuttaa? Itse koen, että voin rakastaa itseäni vain, kun olen normaalipainoinen ja koen ansainneeni sen. Johtuu ehkä siitä, että mies vaihtoi minut anorektisen näköiseen naiseen. ap.

Vierailija

Itsetunto-ongelmat eivät helpotu laihtumalla. Olin ennen ylipainoinen ja silloin ajattelin, että laihduttuani tykkään itsestäni ja löydän miehen. No, nyt olen ollut hoikka ja terve monta vuotta, mutta en edelleenkään rakasta itseäni enkä ole löytänyt miestä.

Ap usko pois, että olet arvokas nyt jo, et vasta kun laihdut!

Vierailija

N30/157 kg kirjoitti:
Ei. Rakastan läskejäni ja nyt on alkanut niiden esittelykausi. Aion oleilla paljon ulkona, grillata ja tissutella. Mökkeillä ja käydä etelässä. Pukeudun sään salliessa mahdollisimman niukasti, niin pääsevät läskit oikeuksiinsa.

:D
Tää viesti toi mulle iloa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
N30/157 kg kirjoitti:

:D
Tää viesti toi mulle iloa

Kiva kuulla :)
Tissuttelu oli sitten puolileikillään sanottu :D en juo alkoholia päivittäin kesälläkään. Timmi fat admirer mies rinnalla jo 13 vuotta

Vierailija

Kyllä musta tuntui samalta, sitten menin vaatekaupoille ja ostin oikean kokoisia vaatteita. Ai että tuntuu taas hyvältä omassa kropassa ja näyttää. Mulla kylläkin raskauden takia painoa ja nestettä, mutta uskomatonta miten olo muuttui kun sai nättejä oikean kokoisia vaatteita pikkuhousuja myöten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kiitos. On vaan vaikea rakastaa itseään, kun ei tunne olevansa sen arvoinen. Miten sitä omaa ajattelumaailmaansa voisi muuttaa? Itse koen, että voin rakastaa itseäni vain, kun olen normaalipainoinen ja koen ansainneeni sen. Johtuu ehkä siitä, että mies vaihtoi minut anorektisen näköiseen naiseen. ap.

Sä ole yhtä arvokas kuin kuka tahansa muukin ihminen. Mulla on parhaimmat ystävät ylipainoisia ja niin iloisia ja aurinkoisia. Tosissaan en ole koskaan ajatellu heidän ylipainoaan esteenä millekään. Ole ihan itsesi ja lopeta stressaaminen. Ja se miehesi ehkäpä syy ei ollut siinä että nainen laiha?  Ehkä ette sopineet toisillenne muuten?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Milla on muuten sama paitsi että mua ei ole vaihdettu kenenkään, kun ketään ei ole koskaan ollutkaan. Mä olen valehtelematta ollut laihiksella semmoiset 25 vuotta, alta 15-vuotiaana tämä alkoi. En ollut silloin lihava, ihan normipainoinen mutta löysä ja löllyvä muihin verrattuna. En siis harrastanut mitään liikuntaa ja ehkä muutenkin hiukan huono ryhti.

Näiden vuosien aikana painoa on kuitenkin tullut tasaisen jatkuvasti lisää, nyt olen lihava ja ylipainoa on kolmisenkymmentä kiloa( 161/81) ja mä vihaan itseäni enemmän kuin koskaan. Mä en edes muista koska olisin syönyt jotain hyvällä omatunnolla, herkkuja en ainakaan koskaan ja nyt niistä olen ollutkin erossa viimeisen vuoden. Oikeasti luulin että pääsen vihdoin täksi kesäksi siihen kuntoon millaisena oikeasti koen ja näen itseni, mulla on hoikan ja sporttisen ihmisen identiteetti ja mä en ole oma itseni lihavana.

Nyt sitten paino on pysynyt samana viimeisen vuoden, enää en ole lihonut mutta ei tämä ole mun hyvänolon paino. Eikä todellakaan paino missä olisin itseeni tyytyväinen ja rakastaisin itseäni. Mä olen edelleen vankina näissä läskeissä joita vihaan ja tiedän rakastavani itseäni normaalipainoisena. Normaalipainoisena voin pukeutua kuten haluan (mua ei siis kiinnosta muiden mielipiteet nytkään, eikä se ole este) ja olen ja näytän omalta itseltäni. Pystyn liikkumaan kevyesti, reidet ei hinkkaudu rakoille ja olo on kaikin puolin hyvä ja normaali. Nyt tämäkin kesä menee pilalle näiden läskien takia joista tuntuu olevan mahdoton päästä eroon. 

N39

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä musta tuntui samalta, sitten menin vaatekaupoille ja ostin oikean kokoisia vaatteita. Ai että tuntuu taas hyvältä omassa kropassa ja näyttää. Mulla kylläkin raskauden takia painoa ja nestettä, mutta uskomatonta miten olo muuttui kun sai nättejä oikean kokoisia vaatteita pikkuhousuja myöten.

Lucky you. Se on aika mahdotonta ostaa sopivia vaatteita kun ei halua pukeutua mihinkään jättitelttaan, koska se ei ole oma tyyli eikä siinä tunne oloaan hyväksi. Mä ainakin haluan pukeutua nätisti ja klassisesti ja nämä vaatteet sitten kinnaa ja puristaa päällä. Siinä ei paljon sopivat alushousut lohduta. Kuka muuten edes käyttää liian pieniä alushousuja?!

N30/157 kg

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lucky you. Se on aika mahdotonta ostaa sopivia vaatteita kun ei halua pukeutua mihinkään jättitelttaan, koska se ei ole oma tyyli eikä siinä tunne oloaan hyväksi. Mä ainakin haluan pukeutua nätisti ja klassisesti ja nämä vaatteet sitten kinnaa ja puristaa päällä. Siinä ei paljon sopivat alushousut lohduta. Kuka muuten edes käyttää liian pieniä alushousuja?!

Tilaa ulkomailta netistä mieleisiäsi, esim Yhdysvalloista, niin minäkin teen :)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat