Tempakka oletko täällä? Minulla olisi kysyttävää sinulta!
Kommentit (55)
En kyllä ajatellut tulla jäädäkseni, sen verran tarpeekseni olen tästä palstasta saanut. Enkä vain itse saamani ryöpytyksen takia vaan siksi, että oli ketju mikä hyvänsä, niin aina joku tunkee vittuilemaan ja haastamaan riitaa, vaikkei liittyisi asiaan mitenkään..
Ei ole kuopuksemme vielä syntynyt, odotellaan päivänä minä hyvänsä!
Joku fiksu avlainen päätteli, että se on varmaan sitten leikkikenttä se paikka =)
Olipa kauniita hääkuvia, eilen kävin katsomassa. Mies ihastui pukujen väreihin, alkoi jo touhottaa mun hääpukua (ei ole edes kosinut vielä :D). Eli kiitos inspiraatiosta myös ;)
onnea teille jatkossakin :) !
t: satunnainen kävijä jolle nikit jääneet mieleen
Kiva kuulla sinusta/teistä aikoihin! Kauniita olivat hääkuvanne! Harmi, että muutaman pahvipään takia sinusta kuulee täällä nykyään niin harvoin.... Kaikkea hyvää teille!
Ja teillä oli samanlainen kakkutelinekin kuin meillä. Hyvä maku!
t. av on kohtalomme :D
Ja kiitos onnitteluista..
Mulla oli ton hääpukuni kanssa vähän ongelmia eikä siitä loppujen lopuksi tullut paljonkaan sellainen kuin olin halunnut. Mutta minkä sille enää mahtoi pari päivää ennen häitä =D
Alliisan puku sen sijaan on aivan ihana.
Minkä uutispommin Alliisa pudotti ennen häitä? Mun on pakko saada tietää! En jaksa odottaa huhtikuulle!
Onnittelut vaan, olette todella suloisen näköinen pari. Minä väänsin melkein itkua kun näin sen kuvan, missä vaimosi katsoo sinua ja hymyilee... Oih, ollapa nuori ja rakastunut :D
Hyvää jatkoa ja parempia palstoja:)
eräässä liikkeessä sanottiin, että ainoa mahdollisuus hääpuvussa raskaana olisi muotoon ommeltu korsetti. Siinä vaiheessa raskautta mulla vaan oli niin epämukava olo, että tilava puku tuntui ainoalta hyvältä vaihtoehdolta =) Vauva syntyikin 3 viikon kuluttua häistä.
Ja kuherruskuukauden vietimme naistenklinikalla, Alliisa tiputuksessa ja minä vahvoissa kipulääkkeissä..
Kaksi kivannäköistä naista, mutta asetelma on jotenkin niiiin ällö ja toinen vielä maha pystyssä.
Missä on lapsen isä? Ei kait Tempakka ole voinut siitää lasta kuitenkaan.
Miksette voi elää kivasti keskenänne vaan haluatte sekoittaa pakkaan isättömiä lapsia? Minusta jotenkin itserakasta.
Olisitte edes adoptoineet jonkun lapsen, jolla ei ole äitiä eikä isää. Nyt teette vartavasten uusia isättömiä lapsia tänne Tellukselle, aivan kuin ei ennestään jo olisi.
ja oikeen hyvää jatkoa tulevaisuudessa.
Mun mielestä olette oikeen kaunis pari :o)
tiedätkö, että muistata Niina (Timo T.A.) Mikkosta kasvoista? Oletteko sukua?
Enkä sano tätä siis millään pahalla.
Aliisakin oli raskaana, eli naimisiin asteli kaksi raskaana olevaa naista eli oikeastaan neljä ihmistä:D
Aika ihanaa ihan oikeasti!!
Rankkaa vaan tulee varmaan kahden pikkuisen kanssa, mutta etteköhän te selviä!!
ONNEA!!
Saako kysyä henkilökohtaisia asioita? Vastaa jos haluat jakaa asian meidän kanssa...
Eli tuliko Aliisa hedelmöityshoidoista myös raskaaksi, vai kenties muumi-mukilla?? Olitteko siis yhdessä suunnitelleet, että ois kiva jos Aliisakin raskautuisi pian??
Eli koska on riski, että tulee joku sairas laki joka kieltää hoidot naispareilta on " pakko" aloittaa ajoissa.
Ja se ken toivoo homoparien adoptoivan, voi alkaa ajaa meidän adoptio-oikeuttamme. Sitä kun ei ole olemassakaan.
Tiukka linjani on, etten kommentoi mitään tympeiksi katsomiani viestejä täällä av:lla. Olen todennut niin monta kertaa, että tietynlaisten ihmisten kanssa on aivan turha jauhaa yhtään mistään.
Eräs henkilö ehdotti, että joku naispari ilmoittautuisi ohjelmaan, joten ilmoittauduimme. Tuottaja oli mielissään, koska tarkoituksena oli esitellä mahdollisimman erilaisia pareja. Sateenkaariperheet kokevat myös velvollisuudekseen esiintyä mahdollisimman " normaaleissa" yhteyksissä julkisuudessa ja siihen onkin nyt kivasti päästy. Ennen kaikki jutut olivat luokkaa " Katsokaa! Naispari!" ja nyt on jo " meikäläisiä" Unelmakämpässä, Vaimot vaihtoon-sarjassa, ruokaremonttiohjelmissa, lehtiartikkeleissa, joissa käsitellään jotain ihan muuta kuin seksuaalista suuntautumista jne. =)
Kaikkein tympeintä on se, että ihmiset eivät tiedä aiheesta yhtään mitään ja ovat silkkaa tietämättömyyttään pöljiä.
onko alliisa bi?