Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ilmeisesti hän ei kommentoinut enää mitään siihen ketjuun, jossa hänet paljastettiin? Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, millainen ihminen nimimerkin takana oli oikeasti, ja onko hän sama kuin Muru-tarinan kirjoittaja.

Sivut

Kommentit (85)

Vierailija

Niinhän ne kaikki aina mesoaa tosissaan ja leukivat keksittyjä stooreja, puhuvat jossain vaiheessa itsensä pussiin, ja katoavat jonnekin muualle ontuvine kulissielämätarinoineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä muru?

Se oli pari vuotta sitten sellainen vastaava pitkäaikainen vedätys, sillä erolla, että se kesti kauemman, ehkä jopa kaksi vuotta. En muista. Se oli kyllä vielä huomattavasti epäuskottavampi kuin tuo Hel-Nyc. Semmoinen nuori tyttö rikkaasta perheestä, joka oli tietysti nainen, jonka kaikki miehet halusivat.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne kaikki aina mesoaa tosissaan ja leukivat keksittyjä stooreja, puhuvat jossain vaiheessa itsensä pussiin, ja katoavat jonnekin muualle ontuvine kulissielämätarinoineen.

Mutta mua kiinnostais, millainen ihminen mahtaa olla tarinankirjoituksen taustalla :)
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huomion kipee provoilija se oli ja onnistui siinä hyvin koska siitä puhutaan vieläkin. Unohda se hyvä ap kokonaan

Mua kiinnostaa se, miksi ihmiset tekevät tuollaisia asioita.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Harmi. HEL-NYC oli palstan parhaita kirjoittajia. Ihan sama, jos satuili siinä sivussa.

Mäkin kyllä olen sitä mieltä, että hänellä oli osittain ihan mielenkiintoistakin sanottavaa.

Ap

Vierailija

Muuten, ne jotka Murun muistavat, jossain ketjussa joskus taisi olla niin, että Muruna kirjoittava henkilö kirjoitti omana itsenään. Katson, jos löydän ketjun.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutta mua kiinnostais, millainen ihminen mahtaa olla tarinankirjoituksen taustalla :)
Ap

Huomionkipeä nobody jota kukaan ei huomioi oikeassa elämässä millään tavalla, niinhän ne kaikki :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Siitähän oli paljon ihan järkevää analyysiä viimeisessä (viimeisimmässä?) Hel-Nyc -ketjussa. Googlaa, ne oli ne ketjun viimeiset sivut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muuten, ne jotka Murun muistavat, jossain ketjussa joskus taisi olla niin, että Muruna kirjoittava henkilö kirjoitti omana itsenään. Katson, jos löydän ketjun.

Ap

Oliko peräti se joka liioitteli kaikkea elämästään aikansa, porukka uskoi kaiken, ja sitten kävi paljastamassa jotain ja kumoamassa asioita, ja katosi.

Vierailija

Oliko se toinen julkimowannabe "sörsselssöni" se laihoja malleja ihannoiva eläkeikäinen mummeli joka leikki teiniä eri nettipalstoilla ja mollasi kaikin tavoin nuorten naisten ulkonäköjä haukkuen läskeiksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Huomionkipeä nobody jota kukaan ei huomioi oikeassa elämässä millään tavalla, niinhän ne kaikki :D

Mua kiinnostais tietää enemmän, miten ihminen, joka tuollaisia alter egoja keksii, määrittää itsensä.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Oliko peräti se joka liioitteli kaikkea elämästään aikansa, porukka uskoi kaiken, ja sitten kävi paljastamassa jotain ja kumoamassa asioita, ja katosi.

Ei tainnut Muru käydä paljastamassa mitään, mutta en oikein usko, että juuri kukaan piti Murua oikeana ihmisenä. Oliskoha tuo mahdollisesti nimimerkki Stella, jota tarkoitit?

Ap

Vierailija

Mä muistan sen ketjun aiheen, jossa se Muruna yleensä esiintyvä henkilö tod.näk. kirjoitti omana itsenään, mutten muista ketjun otsikkoa. Hän kyseli siinä, onko aikuisilla jotain muita alakulttuureja kuin gootit, mutta käytti jotain muuta sanaa kuin alakulttuuri.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Mua kiinnostais tietää enemmän, miten ihminen, joka tuollaisia alter egoja keksii, määrittää itsensä.

Ap

Hel-Nycin kohdalla pystyi havaitsemaan, että jossain vaiheessa alkoi ottaa palstaminänsä vakavasti. Uskoisin, että luotu identiteetti ei ollut harmitonta viihdettä keksijälleen.

Vierailija

Häntä ei paljastettu mammat! Helnyc on erittäin rikas rouvashenkilö, hän vain siirtyi suuremmille hänen arvoisilleen apajille.

T. Helnyc II

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Semmoinen joka tullut jostain köyhästä kodista ja jolla ei ole oikein ollut mitään, niin päättää keksiä elämästään päinvastaisen, ja koska oikeassa elämässä kukaan ei tätä uskoisi, niin yleisö täytyy kerätä tuntemattomilta palstalaisilta.

Bloggaajat ovat mestareita tuossa myös, heillä ei monesti ole ollut juuri mitään materiaa lapsina ja ovat olleet kateellisia naapurin varakkaamman perheen lapsille, ja kun saavat vihdoin omaa rahaa tai varakkaan miehen niin brassaillaan logomerkeillä, kulutetaan kuin viimeistä päivää ja kerjätään kehuja tuntemattomilta netissä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat