Vierailija

Mitä ajattelette kuullessanne, että joku on pitkäaikaistyötön?

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eivät ole. Sille on varmasti syynsä, kuten mielenterveys tai päihdeongelmat tai vaikkapa terveysongelmat. Marginaaliosa on heitä jotka eivät vain tahdo töihin.

Vierailija

Sinulla taitaa (viestistäsi päätellen) olla  jo varsin valmis ja selkeä oma mielikuva tuosta sanasta päässäsi valmiina ja tuolla selkeästi hyvin  johdattavalla kysymykselläsi haet sille täältä nyt ikäänkuin vahvistusta (...myönnä pois ).

Eikö vain ? Vaiko vain alleviivata yleistä ,pohjimmiltaan varsin typerää, mutta varsinkin nykyisin(näin 'some-aikaan') valitettavan yleistä uskoa joukossamme olevien  ihmisten ja ryhmien sanoilla leimaamisen ja syyllistämisen voimaan?

(Haluatko samalla  myös tehdä kommentillasi meille lukijoille ikäänkuin 'itsestäänselvästi tiettäväksi) sen,ettet sinä nyt ainakaan ole mikään pitkäaikaistyötön, ja näin myös samalla korostaa sitä seikkaa?

Että' siis 'en minä,mutta kun ne muut...'

Vierailija

Kaffepulla kirjoitti:
En ajattele että on luuseri, vaan enemmänkin tulee ekana mieleen terveysongelmat. 

Sinuna," Kaffepulla", en puhuisi niistä yhtään mitään...(kommenttisi ovat täällä  käyneet jo niin  tutuiksi tyyliltään)

Vierailija

Olen ainakin itse ihan vain tavallinen ihminen, ja olen aivan yhtä arvokas kuin kuka tahansa muukin. En myöskään ole masentunut enkä todellakaan mikään alkoholistikaan, enkä yhtikäs mitään muutakaan leimaavaa tai erityisen ihmeellistä mitä te jotkut näemmä haluaisitte yleistäen ja leimaavasti ihmisistä väittää, eli valehdella. Kaikki on muuten ihan ok, se työ nyt vain puuttuu.

Tehokkaasti lähtevät elämästäni ne ihmiset, joilla on kivi sydämensä tilalla ja pelkkä kylmä laskuri aivojensa paikalla, mitään en sellaisissa tapauksessa menetä. Onneksi elämässäni on useitakin hyviä ja tavallisia ihmisiä, oikeita ihmisiä, eikä mitään tuollaisia empatiakyvyttömiä ja toisia tahallaan rikkovia.

Pidän ala-arvoisena ihmistä, joka tehtailee tänne tällaisia ilkeämielisiä ketjuja. Selvästi näkee mikä on kyseisen kirjoittajan selkärangaton ja raukkamainen motiivi. Henkisen puolen hoitoon hakeutuminen voinee olla kohdallasi turhaa, kun vika on syvällä ilkeässä luonteessasi. Mietipä hetkisen verran ihan rehellisesti mitä tuossa teet ja mistä syistä. Hävetä et varmasti osaisikaan, tahtoisit vain aina lannistaa muut siihen tilaan, mikä ei kuitenkaan tee sinusta koskaan sen parempaa, saati onnellisempaa. Onnea henkisen kehityksen tiellesi, ehkä joskus tapahtuu ihmeitäkin!

Vierailija

"They are 'losers' only in the sense, that they have  lost their workplaces and with their their livelyhood.

No use to blame them for that, especially not during the current economical downfall-trend  of the whole country loosing a  huge massive amount of  both employers, and jobs as well as their hope for  international  investments to save and come to  rescue  the poor economic situation of the country"

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat