Vierailija

Toukokuu on ollut niin lämmin ja aurinkoinen, että olen ruskettunut jo tosi paljon. En pala herkästi ja olen ollut päivittäin tuntikausia ulkona, vaikka olen ollut töissä. Viikonloppuisin olen ollut aamusta iltaan ulkona urheilemassa tai muuten viettämässä aikaa. Työt olen osittain siirtänyt ulos. Teen toimistotyötä, mutta olen tehnyt paljon etätyöpäiviä omalla pihallani auringossa ja siirtänyt palavereja kävelypalavereiksi ulos, tavannut asiakkaita ulkona jne.

Kivaa!

Kommentit (16)

Vierailija

Etkö yhtään pelkää auringon haittoja?
Itse en ota aurinkoa koskaan yhtään, enkä oleskele auringossa niin paljon että varsinaisesti ruskettuisin. Kevyt päivetys korkeintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiva, mäkin olen yrittänyt ottaa aurinkoa ja taittaa sillä vähän talven jäljiltä vihertävää ihoa... Lopputulos: vasen puoli naamasta täynnä pisamia. Dekolteella muuta ihoa vähän tummempi puolikuu, joka loppuu rintoihin. Oikea käsi ja käsivarsi ruskeat, vasen valkoinen. Ainakin asteen väriero. 

t. ei enää ikinä ulos

Vierailija

Tuttavani 50+ käristää itseään kaikki kesät. Hän näyttää 15 vuotta ikästään vanhemmalta. En tajua, että tuon ikäinen ei yhtään ajattele, mitä tekee iholleen ja terveydelleen. Hän kaiken lisäksi palaa joka kesä aika pahastikin. En yhtään ymmärrä tuota ruskettumisen pakkomiellettä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on mukavampi naistenkin kaa kelliä kun kunnon rusketus pinnassa..
Siksi käyyänkin solariumia

Käyyä vaan rusina ucco

Vierailija

Poikani on luonnostaan tosi ruskea läpi vuoden. Ihan siis etninen valkoihoinen kuitenkin. 

Oli haukuttu luokassa ne`keriksi, niin sijaisope oli puuttunut asiaan. 

-heti loppu nyt tuollainen nimittely. Jokainenhan näkee, että Eero on vain käynyt etelässä

:D

Vierailija

Liikkuminen tuo kauniin luonnollisen rusketuksen -- auringossa tarkoituksella makaaminen ei. 

Ehkä Suomessa ei koskaan tiedostetuista terveysvaaroista huolimatta rusketus mene pois muodista. Aurinko on niin harvinaista herkkua täällä. 

miesihminen

Sama juttu täällä, olen jo sen verran hyvin ruskettunut, että vähän jopa huolestuttaa, että kun on kesälomat ja paremmat säät vasta tulossa, että tulenko liian ruskeaksi.

Mun mielestä Suomessa on niin harvoin näitä +20 kelejä että olen aina auringossa kun sellainen päivä sattuu olemaan.

Vierailija

Mä oon läpivuoden vitivalkoinen. Lapsena olin koko kesän ulkona ja loppukesästä olin aivan kirkkaanpunainen, en siis rusketu ollenkaan. Nyt aikuisena käytän vahvaa aurinkosuojaa, enkä makaa koskaan auringossa. Kävin vasta lääkärissä tarkistuttamassa luomet, joita on ihan älyttömästi, lääkärikin suositteli auringonottamisen välttelyä. Kiva on aina kuulla, kun työkaveritkin kailottaa, että ootko ollu koko loman neljän seinän  sisällä kun oot noin valkoinen.

Vierailija

Käytän aurinkosuojaa 50. En makaa auringossa, vaan liikun auringossa. No, jos terassilla teen töitä, niin silloin on pakko olla varjossa ja istumassa, koska läppäriltä ei auringossa näe mitään.

Tiedän auringon vaarat, mutta kun Suomessa tällaisia kelejä on niin järkyttävän harvoin, en mitenkään pysty olemaan sisällä. 

Tänään onneksi pilvistä ja sateista, olen ihan suosiolla koko päivän sisällä.

ap

Vierailija

Ikäiseni 50+ naiset ja miehet, jotka ovat ruskettaneet ihonsa, näyttävät vähintään kymmenen vuotta vanhemmilta. Iho on kurttuinen ja ryppyinen. Mitä junttimaisempi, alaluokkaisempi tyyppi, sen enemmän rusketusta. Rumaa. Yksikertaisten ihmisten puuhaa on antaa ihonsa ruskettua. Älykäs ihminen suojaa itsensä aurinkohatulla, kunnollisilla aurinkolaseilla, vaatteilla ja aurinkosuojalla. Niin, se vaatetus: mikä ihmeen normi on näyttää paljasta pintaa mahdollisimman paljon, naiset? Miehet kulkevat polvihousuissa (sortsit), olkapäät peittävissä t-paidoissa, lippiksissä. Mutta naisten pitää pukeutua paljastavasti - miten tyhmiä naiset saavat olla. Rusketuksen ihannointi on vanhanaikaista. Jokaiselle, joka rusketusta ihannoi, on hyvä googlettaa esim. melanooma - ja muutama kuva ihosyövästä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat