Vierailija

Jotenkin tekopyhältä vaikuttaa noi sen perusteet viinanmyynnin vapauttamisen perusteet...sellaista yli-ajateltua poliittista mössöä .

Viinan aiheuttamat haitat yhteiskunnalle 7-14 mrd.

Kuuskytluvulla vapautui viina ja silloin moni alkoi käyttää sitä lääkkeenä...nyt nämä ihmiset sitten ovat niitä jotka ryyppäävät vanhuksina,

Siinä Jaanalle selitys siitä miksi vanhukset ryyppää...syynä ei ole se, että se oli kiellettyä. Kuten hän epäili tuossa YLE PUHEessa.

Kauppiaitten lobbari koko akka.

Kommentit (3)

Vierailija

Panimoliiton päättäjät ovat kaikki Kokoomuksen sisäpiiristä.

Niin että taas kerran "uudistuksia" on tehty pienen ryhmän etujen mukaisesti, kansan etuja vastaan. Kuten Kokoomuksella tapana on ollut aina.

Viranomaisia huolestuttaa yläkouluikäisten lisääntynyt juopottelu keskellä päivää.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010070811991806_uu.shtml

Nuorten päiväkännit yleistyneet myös Oulussa

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/nuorten-paivakannit-yleistyneet-myo...

Vierailija

Mun isä on yksi niistä vanhuksista jotka ryyppää. Ennen hän oli työikäinen lapsiperheen isä joka ryyppäsi. Arvaa onko ollut traumaattista. On. Kuluja on tullut ainakin minun psykoterapiani verran ja lapseni psykoterapian ja nuorisopsykiatrian osastojakson verran. Nyt ollaan siltä osin voiton puolella, mutta tuntuu isän kohtalo silti jäätävän pahalta. Isä ei ole itseään hoidattanut, mutta me muut ollaan. Halit vaan Jaana Pelkoselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun isä on yksi niistä vanhuksista jotka ryyppää. Ennen hän oli työikäinen lapsiperheen isä joka ryyppäsi. Arvaa onko ollut traumaattista. On. Kuluja on tullut ainakin minun psykoterapiani verran ja lapseni psykoterapian ja nuorisopsykiatrian osastojakson verran. Nyt ollaan siltä osin voiton puolella, mutta tuntuu isän kohtalo silti jäätävän pahalta. Isä ei ole itseään hoidattanut, mutta me muut ollaan. Halit vaan Jaana Pelkoselle.

Viina saisi tappaa nopeammin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat