Vierailija

Tuohon yksinäisyyden häpeällisyyteen, naisten itsellisyyttä ja lapsettomuutta ihannoidaan, mutta yksinäistä lapsetonta keski-ikäistä miestä ei pidetä kunnollisena miehenä laisinkaan, kun ei ole perhettä onnistunut saamaan.

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Kieltämättä parisuhteeton/perheetön/lapseton yli 40-vuotias mies saa miettimään, missä vika. Eihän näin saisi ajatella, mutta esim. työnhaussa cv:ssä tuollainen kiinnittää kyllä ainakin minun huomioni. Naisten ja miesten lokerot on eri asioissa tiukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riippuu onko se joku elämäänsä vihaava lammas vai karski oman tiensä kulkija.

Väärin. Miehen arvo on ihan naamasta kiinni. Jos näytät Danny Trejolta niin voit olla miten karski oman tiesi kulkija tahansa niin olet vain joku sikaällö pervo. Jos taas näytät Zac Efronilta ja olet täys narkki juoppo niin ihmiset pitävät sinua silti huippuyksilönä ja kenties vähän mysteerisenä boheemina taiteilijana joka tarvitsee vain vähän rakkautta.

Vierailija

Lapsettomuus ei aiheuta minkäänlaista stigmaa, mutta parisuhteettomuus kieltämättä voi aiheuttaa. Odotan innolla keski-ikää lapsettomana miehenä, mutta pelkään keski-ikää miehenä ilman kumppania.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu onko se joku elämäänsä vihaava lammas vai karski oman tiensä kulkija.

Väärin. Miehen arvo on ihan naamasta kiinni. Jos näytät Danny Trejolta niin voit olla miten karski oman tiesi kulkija tahansa niin olet vain joku sikaällö pervo. Jos taas näytät Zac Efronilta ja olet täys narkki juoppo niin ihmiset pitävät sinua silti huippuyksilönä ja kenties vähän mysteerisenä boheemina taiteilijana joka tarvitsee vain vähän rakkautta.

Jos uskot noin, olet lammas.

Välillä mietin, että mahtaa olla vaikea toimia monimutkaisessa maailmassa, kun mieli ei taivu monimutkaisiin selityksiin. -8

kulkija

Miehethän joutuvat tekemään lapsia lähinnä siksi että naiset niitä haluavat.Jos minulta kysytään tässä paketissa on liikaa kytkykauppaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä parisuhteeton/perheetön/lapseton yli 40-vuotias mies saa miettimään, missä vika. Eihän näin saisi ajatella, mutta esim. työnhaussa cv:ssä tuollainen kiinnittää kyllä ainakin minun huomioni. Naisten ja miesten lokerot on eri asioissa tiukat.

Entä miehetön ja lapseton keski-ikäinen nainen? Onko hänessäkin jotain vikaa?

Vierailija

Toisin kuin ap väittää, naisen itsellisyyttä ja varsinkaan lapsettomuutta ei ihailla. Lapsettomat naiset ovat vaan joutuneet oppimaan puolustamaan valintaansa ja tilannettaan ja vaikuttavat siksi ehkä olevan ihailtavia.

Vierailija

kulkija kirjoitti:
Miehethän joutuvat tekemään lapsia lähinnä siksi että naiset niitä haluavat.Jos minulta kysytään tässä paketissa on liikaa kytkykauppaa.
Olen samaa mieltä siitä, että kytkykauppaa on liikaa. Mutta ei se pakettia tarvitse ostaa, jos ei itse halua. Voit ihan hyvin päättää jättää lisääntymisen omalta kohdaltasi väliin. On totaalisen mulkku liike hankkia lapsia toisen mieliksi ja sitten uikuttaa, miten kamalaa on. Miehekkäintä on tehdä oma kanta selväksi ja pitää siitä kiinni. -8

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan laittaisi CV:hen perhesuhteitaan?

tällaista

Vierailija kirjoitti:
kulkija kirjoitti:
Olen samaa mieltä siitä, että kytkykauppaa on liikaa. Mutta ei se pakettia tarvitse ostaa, jos ei itse halua. Voit ihan hyvin päättää jättää lisääntymisen omalta kohdaltasi väliin. On totaalisen mulkku liike hankkia lapsia toisen mieliksi ja sitten uikuttaa, miten kamalaa on. Miehekkäintä on tehdä oma kanta selväksi ja pitää siitä kiinni. -8

Serkkupojan hääkuva oli aika hauska.Lasten keskellä morsian ekstaasissa ja serkku yritti hymyillä väkinäisesti,oli vannonut ettei mene koskaan naimisiin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Entä miehetön ja lapseton keski-ikäinen nainen? Onko hänessäkin jotain vikaa?

Oikeasti ihan samat asiat johtavat siihen että mies tai nainen ei löydä ketään. Eli liian korkeat standardit, rumuus, huonot elämäntavat, sivistymättömyys, mielenterveysongelmat, ujous, aloitekyvyttömyys, epäsosiaalisuus ja kyvyttömyys luoda yhteys ihmisiin. Toki ne suhteet vaihtelee ja miehessä rumuus ei ole yhtä keskeinen tekijä, muutenhan Hjalliskaan ei olisi kovin suosittu. Mutta periaatteessa jotain vikaa niin miehessä kuin naisessakin on, jos ei ketään saa. Pelkkä ulkonäkö ei sitä selitä.

Vierailija

Jep.
Ei kukaan miehen lapsista ole kiinnostunut, mutta naisettomuus herättää kyllä suurta huomiota. Jopa vihaa ja sääliä. Pahimmillaan kiusaamista ihan aikuisten ihmisten taholta. Ja tätä tulee niin naisten kuin miestenkin taholta.
Homottelu nyt lienee se yleisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jep.
Ei kukaan miehen lapsista ole kiinnostunut, mutta naisettomuus herättää kyllä suurta huomiota. Jopa vihaa ja sääliä. Pahimmillaan kiusaamista ihan aikuisten ihmisten taholta. Ja tätä tulee niin naisten kuin miestenkin taholta.

Kiusataanko miehettömiä naisia samalla tavalla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep.

Kiusataanko miehettömiä naisia samalla tavalla?

Kai nekin joskus jotain vanhapiika-piikittelyä voi saada.

Mutta ei samanlaista kuin miehet. Koska kaikki tietävät, että kyllä nainen miehen löytää. Miehille naisen saaminen on eräänlainen meriitti, koska se on useimmille suht haastavaa ja sen eteen joutuu tekemään töitä. Se on yksi miehuuden mittareista.

Vierailija

Kyllä mä ajattelen että miehessä on vikaa jollei naista ole onnistunut saamaan. Sori vaan,mut näin ajattelen. Tai jos naiset aina jättää. Epäilen että mies on itsekeskeinen ja vastuun tunnoton.

Naisesta samassa tilassa ajattelen ettei ole löytänyt kunnon miestä tai että miehet joita on kohdannut on mulkkuja tai että nainen on tod. Nirso.

Jollei ole lapsia niin tilanne on vielä pahempi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat