Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maistraatissa vihkiminen??

Vierailija
24.02.2006 |

Kokemusta? kertokaa kaikki? KIITOS.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ottaa mukaasi vieraita, todistajat saa paikanpäältäkin.. Mitä haluat tietää?

Vierailija
2/11 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.maistraatti.fi ja valiste siitä listasta Vihkiminen tms. Kertoo kaiken.

Meillä oli n. 10 vierasta (perheet) ja todistajat omasta takaa, paikalla oltiin hyvissä ajoin eli odottelimme n. 15 min ennenkö oli meidän vuoromme. Vihkimisessä meni tosiaan puolitoista minuuttia ja sitten lähdimme syömään siitä. Minulla oli ihan kotelomekko ja miehellä puku, mutta meitä ennen oli pari jossa naisella oli oikein kunnon kermakakkumorsiuspuku.

Vierailija
4/11 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika koruton tilaisuus. Ei siellä ollut mitään musiikkia eikä mitään koristeita. Tilaisuus oli lyhyt, mutta kyllä siitäkin kauniin saa. Voihan sitä kysyä saako halutessaan juhlasalia hieman koristella, jos niin haluaa. Ihan sesonkiaikaan se voi olla hankalaa sillä seuraava pari saattaa odotella oven ulkopuolella vuoroaan kun te astelette sisään.

Vierailija
5/11 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun maistraatissani sitä huonetta on yritetty sisustaa vähän vähemmän virastomaiseksi, on kukkiakin talon puolesta. Turha hirveästi koristella, koristelkaa sitten juhlahuoneistoa.

Vihkijäksi meillä sattui aika kuivakka ulkolukupajattaja, mutta ihmisiähän on monenlaisia.

Vierailija
6/11 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyäänhän sen vihkijän saa maksua vastaan tilata minne haluaa, omaan kotiin, ravintolaan, juhlasaliin jne

Vierailija
7/11 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän olisi tarkotus keväällä mennnä naimisiin maistraatissa, ja ihan teidän kokemuksia halusin tietää!!

Vierailija
8/11 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat oli sit parin päivän päästä erikseen. Just niinkuin haluttiinkin.

Sen salin koristaminen ois tuntunut aika falskilta ajatukselta. Sisustukseltaan se oli sellainen asiallisen lämmin, kukkia ja pöytäliinoja, vähän niinkuin joku seurakuntasali.

Prinsessamekot ja häämarssit et minusta sovi maistraattiin, mutta sinä voit olla eri mieltä.

Vierailija
9/11 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin, että sinne mennään vaan pistämään nimet paperiin :-D

Vierailija
10/11 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen menossa toista kertaa naimisiin, mieheni ensimmäistä, ja minulle kolme lasta ensimmäisestä liitosta, joten en mitään prinsessajuttuja kaipaile... haluaisin pitää pienet ja kauniit häät läheisten ihmisten kanssa.

Vierailija
11/11 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ja ytimekäs kaava. Tila ihan mukava, ei tosin mitenkään juhlallinen.

Meillä mukana 30 hengen seurue. Tarkoitus oli aluksi, että mukaan olisi tullut vain todistajat ja vieraat olisivat tulleet suoraan juhlapaikalle. Kuitenkin jokainen kutsuttu soitti ja pyysi päästä katsomaan myös itse vihkimisen, enkä nähnyt mitään syytä kieltääkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme