Vierailija

Erään uutisen luettuani, aloin pohtia, syyttävätkö ihmiset/ naiset(?) perättömästi raiskauksesta. Kiinnostaisi kuulla erityisesti NAISTEN näkemyksiä asiasta.
Olen itsekin nainen ja minulla on mielikuva, että jotkut naiset ovat noinkin alhaisesti tehneet. Ystäväni suuttui minulle suuresti, kun kerroin "luuloni" ja syyttää minua idiootiksi, joka on omaksunut asenteensa naisvihaajilta...
Onko niin?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Kyllä minä ainakin uskon. Varsinkin jotkut tekee sitä koston himossa. Mutta siitä kyllä joutuu heti kaikenmaailman tutkimuksiin. Missä sen sitten näkee onko näin käynnyt.

T. Itsekkin nainen

Vierailija

Uskon, että hyvin vähän. Korkeintaan muutama prosentti kaikista. Huomattavasti enemmän jää raiskauksia pimentoon! Ilmeisesti vain 10-15 % tehdään rikosilmoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onhan niitä kaikkia epävakaita hulluja eli aivan varmasti sitä tapahtuu. Tiedän useita tapauksia, joissa teinityttö on väittänyt olevansa raskaana saadakseen ex-poikaystävänsä takaisin. Jotkut ovat sairaita.

T. Nainen ja feministi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin uskon. Varsinkin jotkut tekee sitä koston himossa. Mutta siitä kyllä joutuu heti kaikenmaailman tutkimuksiin. Missä sen sitten näkee onko näin käynnyt.

T. Itsekkin nainen

Kostona mistä? Mitä tarkoitat?

Vierailija

Tuo mielikuva minullakin, että kostovälineenä saattais joku perättömän syytöksen tehdä.

En vihaa naisia tai miehiä sen kummemmin, arvelen vaan, ettei kukaan ole täydellinen ja saattaa suuttuneena/loukattuna/ ajattelematta tehdä virheenkin. :/

T. Ap

Vierailija

Niitä on ilmeisesti valitettavasti paljon, mikä on tosi kurja tilanne oikeasti raiskattujen kannalta. Eräs tuttu poliisi tuota joskus valitti. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Uskon, että hyvin vähän. Korkeintaan muutama prosentti kaikista. Huomattavasti enemmän jää raiskauksia pimentoon! Ilmeisesti vain 10-15 % tehdään rikosilmoitus.

Helsingin poliisi kertoi sosiaalisessa mediassa saaneensa tänä vuonna 309 seksuaalirikosilmoitusta, joista 225 on saatu tutkinnassa päätökseen. Jopa kahdessa kolmasosassa tapauksista ilmoitukset osoittautuivat poliisin mukaan kokonaan vääriksi, niihin ei liittynyt rikosta, tai asianomistaja luopui vaatimuksistaan.  

Tähän lukuun on Hiltusen mukaan laskettu raiskaus-nimikkeen lisäksi kaikki muut seksuaalirikokset.  

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/perattomat-raiskausilmoituks...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä kaikkia epävakaita hulluja eli aivan varmasti sitä tapahtuu. Tiedän useita tapauksia, joissa teinityttö on väittänyt olevansa raskaana saadakseen ex-poikaystävänsä takaisin. Jotkut ovat sairaita.

T. Nainen ja feministi

Vähän eri luokan valhe sanoa olevansa raskaana, kuin valehdella tulleensa raiskatuksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Helsingin poliisi kertoi sosiaalisessa mediassa saaneensa tänä vuonna 309 seksuaalirikosilmoitusta, joista 225 on saatu tutkinnassa päätökseen. Jopa kahdessa kolmasosassa tapauksista ilmoitukset osoittautuivat poliisin mukaan kokonaan vääriksi, niihin ei liittynyt rikosta, tai asianomistaja luopui vaatimuksistaan.  

Tähän lukuun on Hiltusen mukaan laskettu raiskaus-nimikkeen lisäksi kaikki muut seksuaalirikokset.  

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/perattomat-raiskausilmoituks...

Tuohon on laskettu myös ne, joista ei ollut tarpeeksi todisteita tai ns. sana sanaa vastaan. Se ei tarkoita samaa kuin perätön ilmoitus!

Vierailija

Miesten suosio ei ole tavoitteeni. Onko siis naisvihaaja, kun tiedostaa että on tilanteita, joissa viisaimmaltakin ihmiseltä saattaa harkintakyky hetkellisesti pettää?

Mut joo. Hölmö olin, kun aloituksen tein.

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

">http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/perattomat-raiskausilmoituks...

Tuohon on laskettu myös ne, joista ei ollut tarpeeksi todisteita tai ns. sana sanaa vastaan. Se ei tarkoita samaa kuin perätön ilmoitus!

Mistä tempaisit nuo väitteesi? Et ainakaan uutisesta. Miksi yrität vängätä faktoja vastaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikä tuo linkki edes toiminut! Laitahan uusi ja todellinen!

En tiedä miksi linkki ei toi mutta googleta "Perättömät raiskausilmoitukset kasvussa? Ei tilastojen perusteella" ja ensimmäinen linkki vie MTV:n uutiseen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat