Vierailija

Olen tuntenut tämän henkilön vuosia, ja me näemme toisiamme usein. Mutta nyt hän laittoi eilen viestin jossa kertoi että olisin pettänyt hänen luottamuksensa ja että hän ei halua olla kanssani enää missään tekemisissä? Minulla ei ole mitään, siis mitään hajua siitä mitä hän voisi tarkoittaa. Mitä ihmettä teen/vastaan?

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Lähetin viestin jossa kysyin mistä on kysymys. Tuo juoruilu tuli kyllä mieleeni yhtenä vaihtoehtona, mutta ei olla kummatkaan paljoa tekemisissä sellaisten henkilöiden kanssa joilla olisi kummastakaan mitään juoruttavaa. En ole paljon tekemisissä vanhojen yhteisten tuttujemme kanssa ja hänelläkin on tietääkseni viilentynyt välit näihin henkilöihin.
AP

Vierailija

Väärinkäsitys tai sitten joku on toiminut mukavana välikätenä tuossa...

Itselläni tapahtui hieman vastaava juttu ja kävi ilmi että yhteinen kaveri oli valehdellut musta toiselle selän takana. Eihän tämä toinen mua uskonut, välit on siis poikki.

Toivottavasti teillä onnistuu paremmin.

Vierailija

Selvittelin tätä asiaa, ja kävi ilmi että ystäväni oli nähnyt erästä yhteistä tuttua eilen. Tämä tuttu oli alkanut kysellä ystävältäni parista henkilökohtaisesta jutusta joista vaan läheisten ihmisten pitäisi tietää, ja oli kertonut tietojen lähteeksi minut. En ole kertonut tutulle yhtään mitään, viimeisen puolen vuoden aikana olen jutellut hänelle n.2 kertaa ja kummallakaan kerralla en ole maininnut tästä ystävästä mitään.
AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
joopa joo. juorukello jäi kiinni.

En ole juorunnut. Sitäpaitsi nuo tuttu on, no, tuttu. En kertoisi kyseiselle henkilölle edes omia henkilökohtaisia asioitani, saati sitten hyvän ystävän.
AP

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat