Vierailija

En kestä tätä häpeää. Eilen oli siis mun eka vuoro kaupan kassalla ja olin muutenkin ihan paineissa ja etukäteen jännittäny sitä, että joutuu kysymään henkkareita joltain, jonka tiedän olevan tyyliin 25. Oon siis ite 19 ja erotan kyllä varsin hyvin itseäni vanhemmat henkilöt, mutta painotettiin, että pakko kysyä alle 30-vuotiaan oloisilta..

Noh, noin kolmantena asiakkaana mun kassalle tuli noin 28v ja vieläpä komea mies, joka osti vähän ruokaa ja sitten niitä kortsuja. Tuli jäätyminen ja häkeltyminen ja kimeellä äänellä kysyin sitten niitä papereita. Samalla sekunnilla tajusin mokani ja mutisin perään, että: "Oho ei tarviikaan..."

En tiedä mikä muhun meni, jotenki paniikissa varmaan mietin, että oluet, röökit, rahapelit ja sitten ne kortsutkin on ns. aikuisten juttuja. Ja sitten se vielä nauroi ja heitti jottain kuittia mulle asiasta :D

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olet suloinen!

Älä välitä! Kun itse olin sinun ikäisenä kassalla, myin jännityksessäni kaljaa alaikäiselle. Pojat jäi kotona kiinni, ja olivat kertoneet, mistä kaljat on ostettu. Juu, ei kauppias tykännyt ei. 

Tuohan on ihan hauska moka, ota huumorilla, niinkuin taidat tehdäkin. 

Vierailija

Voi osaan kuvitella. Mä aloitin vuosi sitten työn, jossa tein ihan vastaavia mokia hätäpäissäni. Se on sitä alkujännitystä, jolloin menee ihan sekaisin. Kyllä se siitä! Vaikkei just nyt siltä tunnu, naurat vielä ystäviesi kanssa tätä juttua jonain päivänä silmät vedessä, usko pois <3

Vierailija

onhan se totta että seksijuttuja ei pitäisi aloittaa liian nuorena. kondomien myyntiä ei ole kuitenkaan ymmärrettävistä syistä kiellettyä. nuoriso harrastaisi silloin ilman ehkäisyä seksiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
eka vuoro eikä mitään perehdytystä. Sinä olet aika velho.

Niin missä kohtaa sanoin, että mut on lykätty ilman perehdytystä sinne kassalle..? Tässä oli siis kyseessä mun eka "itsenäinen" vuoro ja tosiaan vuoron ekat minuutitkin :D

Ihanaa ku ootte niin kannustavia! Kyllä tää tästä, mut häpeä on kyllä vielä suuri. Tänään onkin iltavuoro, niin voi kysästä henkkareita vaikka partaterien ostajalta.

Ap

Vierailija

Noita ehtii keräämään kaikilta elämänaloilta vuosien mittaan kiitettävästi, ja jossain vaiheessa niille oppii nauramaankin, nou hätä. 

N28 -ikuinen sählä

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat