Vierailija

Tämä mies on ollu selvästi jo useamman kuukauden minuun ihastunut, kuten minäkin häneen. Tai en tiedä olenko oikeasti ihastunut häneen vai ihastumisen tunteeseen. Tällä hetkellä oma ihastukseni on kuitenkin jotenkin järkevissä rajoissa, jokunen aika sitten ajattelin miestä 24/7.
No, ongelma on kuitenkin nyt tämän miehen käytös. Välillä hän on todella ystävällinen ja välillä taas todella vihaisen oloinen. Hänen ailahtelevaa tuultansa on todella vaikeaa jaksaa katsella. Itse yritän olla hänelle ystävällinen joka päivä. En tajua miksi hänen pitää olla välillä niin vihamielinen? Osaatteko te sanoa? Hän vaikuttaa muutoinkin jotenkin kärsivän tilanteesta, välillä hän vaikuttaa surulliselta yms. Mitä tuollaisen tuuliviirin kanssa kannattaisi tehdä? Vältellä häntä vai olla kun ei huomaisikaan hänen kiukkuamistaan?

Kommentit (13)

Vierailija

Kuulostaa tutulta. Olen samassa tilanteessa ja muutkin työpaikalla ovat huomanneet miehen sitkeän piirittämisen. Huoh. Pidän miehestä mutta olen varattu ja aion olla puolisoni kanssa. Olen toki imarreltu huomiosta mutta. Ja joo, tämäkin mies on välillä outo mörökölli.

Vierailija

Mä oon ihmetelly samaa, että miks ihastuneet miehet on välillä kauheen tylyjä ja sit taas mukavia. Onko täällä miehiä, jotka osais vastata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen miettinyt, että yrittääkö hän tuolla tylyydellään päästä ihastumisesta eroon.. Tänäänkään hän ei ole vilkaissutkaan minuun päin, vaan selvästi välttelee katsettani.. Toisaalta tätä on jatkunut jo monta kuukautta ja aina hän kiukuttelee hetken, kunnes palaa taas ystävälliseksi. Kysyin jopa kerran häneltä, että ärsytänkö häntä jotenkin ja hän kielsi sen heti. Hän vaikuttaa myös väsyneeltä ja mietin voisiko hän valvoa takiani. Itse ainakin jossain vaiheessa valvoin hänen takiaan. Mutta jos se olisi syynä, niin en silti tajua, että miksi hänen silti pitäisi olla siitä minulle vihainen..En pysty ymmärtämään.

Ap

Vierailija

Mies toivoo että antaisit jonkin selkeän signaalin, että olet kiinnostunut. Nuo äreät kaudet ovat niitä jolloin mies yrittää jäähdyttää tunteitaan ettei elämä mene ihan kokonaan sekaisin saavuttavamattoman ihastuksen vuoksi.

Vierailija

Voin kertoa kokemuksestani tuon miehen osalta.

Se "kiukkuuntuminen" (tosin aika vahva sana) ainakin minun osaltani johtui siitä jos en saanut ihastukseni huomiota.

Kannattaa muuten kertoa sille miehelle asian todellinen laita suoraan ja kiertelemättä jos et halua sen ihastuksen johtavan mihinkään. Noin se on molemmille helpompaa.

mies36

Vierailija

Viettäkää mahd paljon aikaa niiden outojen mörököllienne kanssa :) Joku kaunis päivä sinä tai se vaihtaa työpaikkaa ja sitten vasta tuleekin ikävä.
I wish I could turn back time..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Loukkaantunut jostakin mitä olet sanonut/tehnyt?

Sitä minäkin olen miettinyt, mutta omasta mielestäni olen käyttäytynyt vaan kivasti tätä työkaveriani kohtaan. Tämä on tosi stressaavaa, kun en koskaan tiedä millä päällä tämä mies kulloinkin on. Lisäksi myös tämä minun ihastukseni vaikuttaa välillä todella surulliselta. Välillä hän myös liukenee kahdenkeskisistä tilanteistamme yhtäkkiä ja vaikuttaa kun hän meinaisi alkaa itkemään. En ymmärrä yhtään hänen käytöstään enkä tiedä miten minun tulisi toimia..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat