Vierailija

a) tyytyisit hiljaa kohtaloosi?
b) valittaisit asiasta luottamusmiestä myöden ja nostaisit toimitusjohtajatasolle äläkän?
c) kysyisit säännöllisesti uudestaan?
d) muu, mikä?

Kommentit (9)

Vierailija

Ei aavistustakaan. Olen aina saanut palkankorotuksen, kun olen sitä pyytänyt eli kerran vuodessa.

Jos en saisi, ottaisin varmaan loparit ja etsisin paremman työn.

Elinkustannukset nousevat joka vuosi, eikä siihen alakohtaiset tes-korotukset riitä katteeksi, vaan palkan pitää mielestäni nousta kunnolla vuosittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Perustelisin paremmin ja kertoisin olevani tyytymätön. Kysyisin, että mitä he sitten odottavat minulta, jos nykyisestä työpanoksestani ei enempää palkkaa heru? Hakisin töitä kilpailijalta.

Vierailija

Tekisin työni ainakin kymmenen kertaa nopeammin ja laadukkaammin, jotta voisin kenties joskus tulevaisuudessa pyytää uudelleen palkankorotusta. Tyytyisin kuitenkin mukisematta nykyiseen palkkaani. Kunhan perustarpeet elämiseen saa palkallaan ostettua, mitäpä sitä ihminen muuta tarvitsee.

Vierailija

Mun työkaveri veti tässä tilanteessa aivan hirveät kilarit ja valitti asiasta toimitusjohtalle asti. Arvaatte, että oli lafkan suosituin tyyppi tämän jälkeen? 

Vierailija

Mä en saanut vaikka esimies oikein hehkutti kuinka ansaitsisin ja että hän ajaa asiaa ylemmän tahon kanssa. Asia hiljaa unohdettiin. Olen siirtymässä pois täältä.

Vierailija

Mulle kävi kerran niin.

Pyysin perusteluja, miksi ei. Sain vastaukseksi jotain epämääräistä muminaa.

Vaihdoin työpaikan ja sain siinä vaihdossa sen korotuksen :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en saanut vaikka esimies oikein hehkutti kuinka ansaitsisin ja että hän ajaa asiaa ylemmän tahon kanssa. Asia hiljaa unohdettiin. Olen siirtymässä pois täältä.

En minäkään ole viiden vuoden aikana saanut kertaakaan. Alallani on niin vähän aukinaisia työpaikkoja, että turha tässä on henkseleitä paukutella. Täällä ollaan kiltisti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat