Vierailija

http://www.hs.fi/mielipide/a1464058657916

Se ajokortti ei ole mikään ihmisoikeus, kuten ei myöskään asuminen pellonreunassa kaiken julkisen liikenteen ulottumattomissa. Jos on niin saatanan tampio, ettei oikeasti selviä kokeesta tasoa "sinipohjaiset liikennemerkit ovat a) ohjaavia, b) kieltäviä, c) sallivia tai nähdessäni kuvan merkin *kärkikolmio* minun tulee väistää a) kaikkia b) kävelijöitä c) autoilijoita", niin ei tarvitse liikkua tappokoneella samoilla teillä kuin pienet lapset ja vanhukset. Olen vieläkin ihan pöyristynyt siitä, että MILLAINEN vaimo miehellä on, jos oikeasti kokee ongelmaksi, että liikenneturvallisuutta todistettavasti parantava ajokorttimenettely koskee myös heikkolahjaisia.

Kommentit (2)

Vierailija

Mun mielestäni on just hienoa että joku haluaa tällä tavalla vapaaehtoisesti rahoittaa valtiontaloutta. Sain myös sen käsityksen että osaa sentään ajaa (edes jonkin verran) joten todennnäköisesti ei aiheuta kolariakaan.

Vierailija

Nää on sarjassamme näitä valittajia, jotka eivät osaa ottaa vastuuta omista tekemisistään. Sama juttu sillä miehellä, jota VR kohteli väärin, kun ei antanut ottaa taittopyörää ilman suojapussia junaan ja joka kertoi, että ymmärtää kyllä säännön, mutta hänen kohdallaan olisi pitänyt tehdä poikkeus...

Tai se äiti, joka täällä valitti, kun lapsen lääkkeet oli varastettu ja kävi ilmi, että lapsen koko lääkesatsi säilytetään repussa, kun se on niin kätevää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat