Vierailija

Kun tyttö ei halua nukahtaa yksin. Voi vittu sanon minä. Siis kun pitää paapoa eskari-ikäistä! Olisi kivaa viettää aikuisten iltaa, mutta ei tuo idiootti raaski.

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siinähä menee 10 minsaa ja sitte se ukko on sun lopun iltaa??

No ei mene 10 minsaa vaan yleensä ainakin 30 minuuttia! Ja sitten mies vielä nukahtaa sinne.
Ap

Vierailija

Tyttöhän on pieni, ja jos ei vielä tähän aikaan ole nukahtanut niin, voisi isä vaikka otta tytön kainaloon nukkumaan että tyttö saa unta. 

Vierailija

Onhan se nyt ennenkuulumattoman törkeää että mies asettaa lapsen hetkeksi etusijalle. Jätä se sika. Etsi jostain lähikuppilasta parempi mies, mielellään sellainen joka ei voi sietää lapsia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei se siellä montaa vuotta makoile. Mitä sinun mielestäsi tilanteessa pitäisi tehdä? Antaa tytön pelätä?

Onko teistä siis hyvä satsaus tulevaan? Niin olen yrittänyt ajatella, mutta arght. Varmaan aika harva vanhempi viitsii?
Ap

Vierailija

6 vuotta vaan on helkkarin pitkä aika. Joka ilta sama juttu. Haluan aikuisen miehen vierelleni. Aikuiset viihtyy aikuisten kanssa.
Ap

Vierailija

Sama täällä, paitsi pojat 10v ja 6v, eikä haittaa yhtään! Meillä iskä nukuttaa pojat niin kauan kuin ne haluaa, iskällä on kuulemma parhaimmat iltatarinat ja jaksaa kuunnella höpötyksiä iät ja ajat. Siellä on poikien kiva alkaa nukkumaan, uskon että jää hyvät muistot :) Minä saan omaa aikaa joka ilta 21-23, kun mies aina nukahtaa itsekin ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat