Vierailija

Mä itse oon kirjottanut siihen jonkun tärkeän jutun, jos paperia ei oo ollu lähettyvillä. Eli käyttänyt sitä muistilappuna. ☺️ Side multa löytyy aina satavarmasti laukusta. 😃

Tässä muita käyttövinkkejä:

http://www.iltalehti.fi/hyvaolo/2016052421615507_ie.shtml

Kommentit (13)

Vierailija

Mies iski mökillä isolla veitsellä käteensä, eikä ollut sidetarpeita, mutta hyvä terveysside löytyi. Vasta polilla otettin pois, eikä kukaan naureskellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Äitini liimasi pikkuhousunsuojan paistinlastaan ja levitti sillä aurinkovoidetta yläselkäänsä, kuulema hyvin ylettyi ja yksinasujan on konstit keksittävä:)

Vierailija

Pikkuhousunsuojia käytän kesäkengissä imemässä kosteutta. Vaihdan parin päivän välein. Lisäksi ihanan pehmeä astella :)

Vierailija

Kun itketän munakoisoja suolalla, niin terveyssiteisiin on kätsyä puhdistaa liiat nesteet pois. Tavallinen talouspaperi kastuu liian nopeasti, jos kuivattavaa on paljon.

Vierailija

Virtsankarkailuun, kun yskä on pahimmillaan ja äkillinen yskä siis aiheuttaa tuota karkailua (eli housuun kuseksimista)  : (

t nainen 49 v.

Vierailija

Hauskaa kuvitella tilannetta kun se kainaloon hikeä imemään asennettu side tippuu paidan sisältä lattialle ihmisten keskellä. 

Vierailija

Synnytysten ja gynekologisten leikkausten jälkivuotoon.

Ja kerran jouduin uhraamaan muutaman siteen paskapaperiksi, kun huomasin yleisövessan paperin loppumisen liian myöhään ja käsipaperin virkaa toimitti pyyheautomaatti. Ei muuta kuin siteillä takamus puhtaaksi ja paskaiset siteet roskikseen. Jostain syystä mulla ei ollut laukussa nenäliinojakaan tuolloin, vaikka yleensä pieni paketti liinoja löytyy aina.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat