Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Asuu siis ainakin kertomansa mukaan virossa, on nyt töissä täälä. Ehdotti seksitapaamista yöpymässään hotellissa. On hieman alle 30v, mä parikymppinen... Tinderprofiilissa oli ihmetyksekseni eri nimi kuin minkä whatsapissa kertoi... Tinderkuvissa näkyi melko kaukaa otettuja kroppakuvia, oli aurinkolasit lisäksi päässä niin ei oikein naamaa näkynyt kunnolla.. Vaikutti kuitenkin hyvännäköiseltä. Whatsapissakaan ei suostunut antamaan kasvokuvaa, kuulemma ammattinsa takia.

Aloin nyt vaan miettimään, että alkaako kuulostaa liian oudolta?:D Tai siis ymmärrän kyllä, kun herrallakin profiilissa luki etsivänsä seksiseuraa, ettei viitsi ehkä omaa naamaa sinne laitella (miksei edes nimeä...) varsinkin jos oikeasti on joku ammatti joka sitä vaatii, mutta mitäs jos tää onkin joku ihan psyko?:D

Numerokin alkoi oudosti, ei löytynyt tietoja fonectasta... Tietääkö joku, onko esim. prepaid- numeroissa joku tietty alku, vai alkaako nekin samoilla 040 tai jne-alkuisesti kuin norminumerotkin?

Kysymys siis kuuluu, uskaltaudunko menemään? Eikös maksullisetkin naiset tapaa ihmisiä hotelleissa, eli luulisi olevan suht turvallista? Kuuluuko huudot seinien läpi jne?:D Mitä tekisit tilanteessani?

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen ollut ekoilla treffeillä hotellissa viikonlopun yli. Mä tosin kirjoittelin tyypin kanssa pitkään ennen sitä ja ehdin saada aika hyvän kuvan tyypistä. Mulla oli silti selusta turvattuna (kerroin ystävälle mihin olen menossa ja kenen kanssa ja sovittiin tietyt viestikuviot) ja varasuunnitelma (toinen yöpymispaikka varattu) valmiina. Sinuna kuitenkin miettisin vielä, koska sua itseäsi epäilyttää. Vaistoaan kannattaa kuunnella. Sopikaa ainakin tapaaminen johonkin julkiseen paikkaan, voittehan siitä siirtyä hotelliin, jos siltä tuntuu.

Vierailija

Luulis löytyvän seksiseuraa muistakin kuin näistä tyypeistä jotka käyttävät agenttileikkejä. Kuulostaa potentiaalisesti vaaralliselta. 

Vierailija

No hehheh, raha nyt ei ole vaihtamassa omistajaa, onkin tosiaan ihan ensimmäinen kerta kun tällälailla suoraan seksiseuraa olisin hakemassa, aina ennen tutustunut jokaiseen tindermatchiinkin vaikka kahvin merkeissä. Siksipä olenkin niin pihalla:D Mieli tekisi mennä, mutta alkoi kyllä tosissaan vähän epäilyttämään...

Miksei esim. voinut minullekaan yksityisesti kasvokuvaa laittaa? Eikä kertoa sukunimeä? Puhelinnumeronsakin alkoi oudoilla numeroilla...

Vierailija

No joo, mä oon tavallisestikin vähän tyhmänrohkea, enkä nytkään oikein tiedä miksi tuli näin jännä olo... Ehkä toikin kundi oikeesti vaan on sellasessa työssä ettei halua yhdenillanjutuilleen mitään paljastaa. Mies tulee kuulemma duunista vasta kympin jälkeen, nähtäisiin hotellin edessä silloin... Mutta hitto vie pelottaa, mitäs jos se paloitteleekin mut sinne huoneeseen?:D

Ja sinä kenen korvaan kuulosti tutulta, paljasta sä tindernimi tai vaikka alkukirjainkin niin kerron tärppääkö:D

Vierailija

Kyllä minun kaverini ovat tavanneet tuolla tavalla tinderistä miehiä (ja ei, eivät ole prostituoituja kuten täällä joku vihjaa), mutta tuo kuvio kuulostaa hämärältä ja siksi en itse uskaltaisi mennä.

Vierailija

No joo, helpostipa voi tainnuttaa, mutta tavallaan mietin miksi niin tekisi, jos seksiä on kuitenkin menossa harrastamaan? Vaikka kaikenlaisia hullujahan sitä maailmaan mahtuu...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No joo, helpostipa voi tainnuttaa, mutta tavallaan mietin miksi niin tekisi, jos seksiä on kuitenkin menossa harrastamaan? Vaikka kaikenlaisia hullujahan sitä maailmaan mahtuu...

Esim. mies tainnuttaa ja raiskaa sinut ilman kondomia, hänellä HIV.

Miksi ihmeessä ehdoin tahdoin haluaisit harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei voi näyttää edes kasvojaan? Onhan tuollaiset tapaukset epätodennäköisiä, mutta on omalla vastuulla arvioida millaisia riskejä elämässä ottaa.

Vierailija

No joo, hitto vie kun baareissa ei tule käytyä ja tinderissäkin niin harva mies tulee juttelemaan. Matcheja ja superlikejä kyllä sataa, mutta sitten ehkä 10% juttelee. Ja näistä juttelijoista tämä oli ensimmäinen, joka suoraan seksistä puhui.. Mä olen ollut sinkkuna tässä vuoden päivät, parisuhdetta en etsi mutta seksi kyllä kelpaisi:D Sillä tuo tarjous houkutteli..

Vierailija

Todennäköisesti naimissa ja salaa liikkeellä. Lisäksi muu käytös kuulostaa potentiaalisesti vastuuttomalta -> Suurentunut riski taudeille.

Tietenkin lisäksi jonkin tasoinen mahdollisuus, että on joku väkivaltainen kaheli, mutta merkittävimpänä riskinä pitäisin tautiriskiä.

Tuolla aikataululla kuulostaa muutenkin todennäköiseltä, ettei tuosta kovin hyvää seksiä irtoa.

Eli jätä väliin. Kyllä nuori nainen saa varmasti kelvollista irtoseksiä muualtakin ja vähemmillä riskeillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No joo, hitto vie kun baareissa ei tule käytyä ja tinderissäkin niin harva mies tulee juttelemaan. Matcheja ja superlikejä kyllä sataa, mutta sitten ehkä 10% juttelee. Ja näistä juttelijoista tämä oli ensimmäinen, joka suoraan seksistä puhui.. Mä olen ollut sinkkuna tässä vuoden päivät, parisuhdetta en etsi mutta seksi kyllä kelpaisi:D Sillä tuo tarjous houkutteli..

No valitse nyt hyvä nainen itse niistä matcheistasi muutama (luotettavamman oloinen?) mies, joille ehdotat seksiä ilman sitoutumista. Veikkaanpa että et joudu kovin monelle ehdottamaan ennen kuin tärppää ;)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat