Vierailija

koska karenssi siitä tulisi. Koeaika ko mennyt, eikä työnantaja kai voi potkuja turhaan antaa.

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Säästät rahaa palkasta niin kauan, että tulet toimeen karenssiajan (tietysti käteisenä, ei tilille) ja irtisanoudut. Tt-tukea voi saada karenssiajalle joka tapauksessa.

Vierailija

Etsi vaikka joku mieleisempi työ ja irtisanoudu kun löytyy. Itse olen ollut 3 v samassa paikassa nyt enkä tunne vieläkään osaavani hommia niin hyvin kuin pitäisi... sinänsä vähän monimutkaista ja ajattelua vaativaa työtä kyllä...ei vaan ole tullut kunnollista perehdytystä.

Vierailija

Onko työnantaja/esimies samaa mieltä, että olet huono? Hänhän voisi suostua irtisanomaan sinut tai etsimään uusia tehtäviä (varsinkin jos olet niihin valmis pienemmällä palkalla ja lupaat olla riitauttamatta irtisanomista).

Vierailija

Millä tavalla siis olet huono? Voisiko osaamistasi parantaa jotenkin? Kai sä jotain olet tehnyt oikeinkin siellä kun ei ole koeajalla irtisanottu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä muuta työtä on urakalla haettu. Ei vaan ole löytynyt. Ap

Kuulutko liittoon.  Liitosta saat sitten karenssiajan jälkeen korvausta.  Tuletteko toimeen karenssiajan?  Mitä miehesi sanoo asiasta.  On ahdistavaa jos haluaisi vaihtaa töitä mutta ei voi.  Onko se työpaikka miten iso voiko sinne tula sellaista työtä jota voisit tehdä?   Onko paikkakunta sellainen että ei ole töitä.  Mitä jos yrittäisit vielä lisää opetella jos vaikka opit.

Vierailija

No miksi työnantaja ei purkanut työsuhdetta koeajalla? Tiedän kyllä tunteen, joskus voi olla huono. Minä jouduin kokoonpanotöihin täysin käsityötaidottomana, mutta pakko oli ottaa. Jotkut ei tajua, ettei kaikki naiset ole sormistaan näppäriä. Ko. firmassa olisi ollut alani töitä, tuo kokoonpanotyö oli vieläpä hanttihommaa koulutustasooni nähden. Kyselin useaan kertaan, mutta ei, ko. firmassa otettiin ohitseni vähemmän kouluttautunut nuori mies, kun mulle sopiva homma avautui. Katsottiin kai, etten osaa sitäkään, kun olen kokoonpanossa huono. Mulle sitten annettiin vähemmän vaativia kokoonpanotöitä, eli koteloiden kasausta, eikä tarvinnut aivoja käyttää enää ollenkaan.

Asia ratkesi kyllä sillä, että sain toisen työn. En tiedä miten muuten olisin kestänyt kovin pitkään, hommaa, jota en osaa ja josta en pidä. Osaamattomuus ehdottomasti suurempi vaiva. Eihän siinä auta kuin yrittää tehdä parhaansa ja hakea vapaa-ajalla vimmatusti muita töitä, saman kokeneena siis kirjoitan. 

Vierailija

Ihan villinä arvauksena, että voisiko tässä olla jokin sellainen juttu, että olet hyvä mutta esimiehesi mollaa sua tarkoituksella tai lähtee omaan mollaamiseesi mukaan? Käyttää hyväkseen sun huonoa itsetuntoa ja teettää vain lisää vaikeita(?) hommia? Meillä on duunissa sellainen tilanne, että palkkaa ei voida maksaa sovitun palkkausjärjestelmän mukaan ja työpanosta ei liiemmin arvosteta, mutta lisää duunia on tiedossa joka nurkan takana. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat