Vierailija

tämä naisten uusi tyyli ajella toiselta puolen päätä ohimolta ja korvalliselta hiukset pois. Muuten pitkät hiukset. Esim. Eva Wahlström, Saara Aalto, Sanni. Ruman näköistä.

Sivut

Kommentit (31)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllä pahin on "sussu seinäjoelta" tukka.
Platinablondi mustilla raidoilla.
Yhdistetään yleensä bemarimuija starterpackiin, eli crazy age farkkuihin, korvarinkuloihin ja pilottitakkiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä pahin on "sussu seinäjoelta" tukka.
Platinablondi mustilla raidoilla.
Yhdistetään yleensä bemarimuija starterpackiin, eli crazy age farkkuihin, korvarinkuloihin ja pilottitakkiin.

Ja se platinablondikin taittaa yleensä vahvasti keltaiseen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Musta se on kaunis ja meinaan leikata itelleni sitten kun nää hiukset taas kasvaa :D
Joo, senhän se tosiaan vaatii, että ensin kasvattaa hiukset, että voi leikata ne pois. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä on toi kouvolatukka? :D terv. Kouvolalainen!
Eikö se ole samanlainen kuin tehytukka, onko se tuttu termi? :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä on toi kouvolatukka? :D terv. Kouvolalainen!

-80 luvun mulletti. Päältä ja sivuilta lyhyt, takaa pitkä. "Business in the front, party in the back"

Vierailija

Minusta kamalin on se päälaelle vedetty sotkuinen iso nuttura jota näkee ainakin Helsingissä joka toisella nuorella naiselle. Yleensä oljenvärinen joka on värjätty sen näköiseksi että näyttää "värjäämättömältä" ja lisänä kirkkaanväristä huulipunaa. Karsean näköistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lesbotyyli.

Ei ole edes lesbotyyli vaan "olen hetero, mutta yritän ylläpitää gay/queer-imagoa että olen uskottavampi taiteilija"-tyyli. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta kamalin on se päälaelle vedetty sotkuinen iso nuttura jota näkee ainakin Helsingissä joka toisella nuorella naiselle. Yleensä oljenvärinen joka on värjätty sen näköiseksi että näyttää "värjäämättömältä" ja lisänä kirkkaanväristä huulipunaa. Karsean näköistä.

Mun mielestä "Pikku-Myy totteröt" on hauskoja. Ne sopii kaikille. Helppo kikka saada hiukset kiinni.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat