Vierailija

Olen äskettäin eronnut pitkästä huonosta suhteesta. Kunhan aika kuluu rohkenen lähteä ihmisten ilmoille. Mutta kannattako?
Vai jäänkö nököttää sisälle?
-165cm pitkä
-isot rinnat ja mehukas peppu
-mustat todella pitkät hiukset
-virheetön iho
-hymykuopat ja iloisuus
-vähän ujohko mit sisällä asuu tuhmuri
-nainen joka on sinut seksuaalisuutensa kanssa
-40v...

Ihan kiinnostaisi tietää että millaiset miehet saatraisi kiinnostua :)

Sivut

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Panomarkkinoilla pärjännet hyvin ikäistesi ja vanhempien miesten keskuudessa. Parisuhdemarkkinoista vaikeampi sanoa antamiesi tietojen perusteella, mutta ilmeisesti et ole parisuhteesta kiinnostunutkaan.

Vierailija

Ominaisuuksiensa listaamista paremmin saat "markkina-arvosi" selville ihan käytännön kautta. ketkä/kuinka paljon sinua lähestytään tai sinulle tehdään aloitteita jne. Tällä tavalla asioita listaamalla kun ei oikein saa ihmisestä sellaista kokonaisvaltaista kuvaa. Jotkut naiset ovat hyviä paperilla, mutta vähemmän hyviä IRL.

Vierailija

Markkina arvon laskemiseen tarvitsee kylläkin ensin hakea lupa markkina virastosta. Olen itse siellä töissä ja ihmiset jotka ilman lupaa kyselee markkina-arvoaan, luetaan samaan kastiin kun harmaan talouden harrastajat. Eli markkina arvosi on nolla. Mutta näin vapaa ajalla virkamieskin voi olla leppoisa kuten työpaikallakin, niin voisin ilman arvosynkronisointi ohjelmaa antaa arvoksesi n. 7.8 yksikköä. Toki pitää muistaa että tämä on vain viitteellinen arvio!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä on painosi? Hoikkana ja normaalipainoisena "markkina-arvosi" on huikea, ylipainoisena taas...

Oon siitä välilltä ;) ap..varmaan jos mies etsii naista, jolla on mistä ottaa kiinni..niin sit mä oon valinta ,;)

Vierailija

Parhaiten nainen pääsee entisestä miehestä yli menemällä uuden alle, mutta samalla arvo tippuu negatiiviseksi parisuhdemarkkinoilla. Realiarvo on taas ruumiisi mineraalit, arviolta 30 senttiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kelpaat pano-paulaksi koska olet jo tuon ikäinen...mutta sitä varmaan haluatkin 😁

Kuka haluaa mitään ahdistavaa parisuhdetta? Tiedän, että n. Kolmekymppisten miesten silmissä olen panoPirkko ja se on fine. Kuin myös se, että musta kiinnostuu 50v miehet jotka taas ei kiinnosta mua. Kun se kiinnostus on +40v miehissä...niin he taas etsii 10v nuorempaa. Ei ole helpooa! :)
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on painosi? Hoikkana ja normaalipainoisena "markkina-arvosi" on huikea, ylipainoisena taas...

Oon siitä välilltä ;) ap..varmaan jos mies etsii naista, jolla on mistä ottaa kiinni..niin sit mä oon valinta ,;)

Eli olet ylipainoinen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen äskettäin eronnut pitkästä huonosta suhteesta. Kunhan aika kuluu rohkenen lähteä ihmisten ilmoille. Mutta kannattako?
Vai jäänkö nököttää sisälle?
-165cm pitkä
-isot rinnat ja mehukas peppu
-mustat todella pitkät hiukset
-virheetön iho
-hymykuopat ja iloisuus
-vähän ujohko mit sisällä asuu tuhmuri
-nainen joka on sinut seksuaalisuutensa kanssa
-40v...

Ihan kiinnostaisi tietää että millaiset miehet saatraisi kiinnostua :)

6-9. Riippuu jos tuo sinut seksuaalisuutensa kanssa tarkoittaa että oot paneskellut satoja miehiä, niin sitten joku 6 max. Jos kuitenkin olet elänyt suhteellisen säädyllistä elämää ja on vaikka entisiä miehiä alle 10, niin sitten saattaisit olla ihan jees. Toinen asia paljon ratkaisee on ulkonäkö ja naama.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat