Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko se mielstäsi hyvä vai huono asia? Onko sama ilmiö havaittavissa aloitteen tekemisessä ja treffailussakin Oliko aloitteita helpompi tehdä aiemmin tai suhtauduttiinko niihin myötämielisemmin?

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/232722-naisille-ei-enaa-kelpaa-...
http://www.hs.fi/elama/a1305934620721

Sivut

Kommentit (102)

Vierailija

Miten se voisi olla huono asia, että ihmiset pariutuvat nykyään järkevämmistä syistä kuin pakosta tai sosiaalisesta paineesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jotenkin tämä nykyajan deittailukulttuuri on aika surullista. Tuntuu että kaikki etsivät jotain täydellistä ihmistä jota ei ole olemassakaan. Mitään ulkonäöllisiä virheitä ei sallita. Ei ihme että ihmiset on yksinäisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten se voisi olla huono asia, että ihmiset pariutuvat nykyään järkevämmistä syistä kuin pakosta tai sosiaalisesta paineesta?

Et tainnut lukea linkkejä?

Vierailija

Pitäisikö minun naisena harrastaa sellaista seksiä, josta en saa mitään nautintoa? Miksi, mielistelläkseni miehiä?

Tai pitäisikö ottaa kuka tahansa mies, olla sen kanssa onneton vain miellyttääkseni miestä? Miksen saa ajatella koskaan vain itseäni?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen aina antanut naisten tehdä aloitteet niin ei ole tarvinnut miettiä miten niiden maailma on muuttunut.

Onneksi olkoon. Toivottavasti osaat olla kiitollinen etuoikeutetusta asemastasi, jos naiset siis oikeasti tekevät aloitteita sinulle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö minun naisena harrastaa sellaista seksiä, josta en saa mitään nautintoa? Miksi, mielistelläkseni miehiä?

Tai pitäisikö ottaa kuka tahansa mies, olla sen kanssa onneton vain miellyttääkseni miestä? Miksen saa ajatella koskaan vain itseäni?

Ollaanko me aina ennen kielletty sinulta vain itsesi ajatteleminen, vai? Eikä ketä tahansa tartte ottaa, otsikon kysymys onkin osoitettu miehille. Naisten uhriutumista kuullaan lähes jokaisessa ketjussa, nyt kiinnostaisi kuulla miesten näkemys tilanteesta. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ollaanko me aina ennen kielletty sinulta vain itsesi ajatteleminen, vai? Eikä ketä tahansa tartte ottaa, otsikon kysymys onkin osoitettu miehille. Naisten uhriutumista kuullaan lähes jokaisessa ketjussa, nyt kiinnostaisi kuulla miesten näkemys tilanteesta. Ap

Kumma kun ei saa osallistua keskusteluun. On erittäin perusteltua kysyä ketjun aiheeseen liittyen, että miten jotain miestä voisi edes potentiaalisesti häiritä se, että nainen ei halua harrastaa huonoa seksiä tai olla yhdessä epäsopivan miehen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onhan se huono asia näille ylipainoisille äidin kellarissa makaaville rumille lassukoille, jotka purkavat pettymystään järjestettyjen avioliittojen olemattomuudesta vauva-palstalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen aina antanut naisten tehdä aloitteet niin ei ole tarvinnut miettiä miten niiden maailma on muuttunut.

Niitä miehiä vai. Saattaa jäädä joku helmi löytymättä jos et itse pane tikkua ristiin aloitteiden suhteen. Mutta aikansa kutakin. Nuorena tuo vielä toimii.

Vierailija

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Nainen saa suuren osan parisuhteen eduista sinkkunakin.

Tätä lausetta tykkäät selvästi toistella, mutta jostain syystä katoat keskustelusta kuin pieru saharaan siinä vaiheessa, kun sinua pyydetään perustelemaan väitteesi. Olen kysynyt tätä ennenkin, jospa tällä kertaa vaivautuisit jopa vastaamaan.

Kertoisitko konkreettisesti mitkä kaikki sellaiset parisuhteen edut nainen saa sinkkunakin, joita mies taas ei saa? Oletan että kykenet luettelemaan useamman edun, koska väität naisen saavat suuren osan parisuhteen eduista ilman parisuhdetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon. Toivottavasti osaat olla kiitollinen etuoikeutetusta asemastasi, jos naiset siis oikeasti tekevät aloitteita sinulle?

Ihan tarpeeksi tekevät. Tuossa asiassa maailma on muuttunut paremmaksi. Vielä kymmenen vuotta sitten aloitteita tekivät naisista lähinnä kaikki elämänkoululaiset ja persuhihhulit. Nykyään heille on nimenomaan tärkeää että mies tekee aloitteen ja samalla akateemiset ja fiksut naiset ovat muuttuneet halukkaimmiksi tekemään aloitteita.

Vierailija

EVVK. Enää en ota pitoeukkoa riesakseni. Ei ole suomalaisella naisella mitään tarjottavaa parisuhteeseen. Loputon lista vaatimuksia vain.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat