lölööä

Eilen illalla oli huono olo ja mittasin 4.3 lukeman. Söin sen jälkeen vielä kanakeiton, vaikka ei tehnyt mitään mieli, olo pikkuhiljaa koheni ja verensokeri nousi jopa 5.1. Nyt söin taas 12.30 ja äsken mittasin ja taas 4.6.. En ymmärrä. Voiko tämä osittain johtua myös siitä, että olen laihdutuskuurilla? Syön säännöllisesti, mutta vain n.700kcal/max 100hiilaria (ACKD) päivässä. En ole ylipainoinen vaan ihan muutaman kilon ajattelin tiputtaa.

Minulla on ollut tätä ongelmaa ennenkin ja olenkin testannut, että syön ruoan & suklaalevyn ja sen jälkeenkään verensokeri ei nouse kuin lähelle kuutta.

Välillä minulle tulee yhtäkkiä heikko huono olo ja tyhjä pää ja silloin tiedän heti, että verensokeri on alhaalla.

Kommentit (3)

Vierailija

Ei sen verensokerin tarvi mihinkään lähelle kuutta nousta, mistä sellaisen olet saantu päähäsi? 

"Voiko tämä osittain johtua myös siitä, että olen laihdutuskuurilla? Syön säännöllisesti, mutta vain n.700kcal/max 100hiilaria (ACKD) päivässä."

No niin, jos ihmettelet paskoja oloja niin tässä syy. Syöt niin vähän kaloreita ja hiilareita että olet todennäköisesti ketoosissa tai sen rajamailla. Siellä rajamailla on kaikkein paskin olo, sillä kunnon ketoosi usein poistaa nälän ja heikotukset. Mutta jos syöt noin paljon hiilaria mutta vähän kaloreita, olet siinä ja siinä että oletko ketoosissa vai et. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat