Vierailija

Jos olet parisuhteessa jälkimmäinen varmaan tapahtunut kauan aikaa sitten mutta yritä muistella. Oliko oma iskuyrityksesi enemmän vihjailua ja jäi vastapuolelle epäselväksi vai suoraa toimintaa?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

1. Ei koskaan

2. Reilu kuukausi sitten. Viestittelin ihmiselle jonka kanssa oli jo tavattu ihan suoraan että olen kiinnostunut hänestä. Mutta sillensä se taisi jäädä. En koskaan saanut selkeää kyllä tai ei vastausta.

-m45

Vierailija

1) Kaksi viikkoa sitten työmatkalla rantadiscossa oli ryhmä aikuisia naisia. Menin juttelemaan nuorimmalle heistä. Hetken jälkeen ymmärsin epäsuorista viesteistä että ei ole kiinnostunut vaikka juttelikin.
2) Lomalla nätti kaupan myyjä antoi toistuvasti katseita ja hymyjä (ei tehnyt sitä muille) kun kävelin ohi ja antoi ymmärtää että haluaisi jotain mutta en ollut kiinnostunut.

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

1. Vuosi oli 1993, ruotsinlaivalla ihan söpö nuori nainen teki harvinaisen selväksi että olisi halunnut kanssani jotain. Kieltäydyin kohteliaasti.

2. En ole koskaan iskenyt ketään, tuskin tulenkaan.

Mies39

Vierailija

1. Noin vuosi sitten työpaikalla kun ikääntynyt miesasiakas olisi halunnut nähdä minua vapaa-ajalla.
2. Vuonna 2004. Tein selväksi mitä halusin. En saanut suhdetta tai muutakaan.
Olen parisuhteessa. Mutta vaikka menin suhteeseen tuon 2004:n jälkeen niin kumpikaan ei enää iskenyt toista vaan liu'uttiin vanhoina kumppaneina/tuttuina yhteen.

Vierailija

1. Viime kesänä
2. Viime kesänä

Olen nainen. En ole siis niitä tyyppejä jotka joutuu ravistelemaan miehiä jaloistaan vaikka roskienvientireissulla tai kaupan hyllyjen välissä.

Vierailija

1. Enpä osaa sanoa.. Lasketaanko " näytä tissit!"? Jos ei, niin varmaan ainakin muutama vuosi tai neljä tai viisi.
2. Viime marraskuussa. Esittelin itseni ja aloittelin keskustelua..jätkä vaan häipy.

Vierailija

1. Pari viikkoa sitten täydehkössä kahvilassa pöytääni istahti kolmekymppinen tanskalainen nainen, jonkinsortin konsultti joka oli Suomessa työmatkalla, joka tovin melko häpeilemättömästi flirttailtuaan ehdotti että näkisimmen myöhemmin illlalla uudestaan lasillisen merkeissä.

2. Viime torstaiaamuna minut herätti puhelinmyyjä jolla oli niin käsittämättömän kaunis, suorastaan hunajainen ääni, etten voinut olla siitä hänelle mainitsematta. Hetken kepeän jutustelun jälkeen loppujenlopuksi kysyin voinko minä puolestani herättää hänet soittamalla jonain toisena aamuna, mutta hän arvosti omia aamu-uniaan niin paljon että suostui antamaan numeronsa vain sillä ehdolla että soitan vasta puolen päivän jälkeen.

Vierailija

1. viimeksi minua yritettiin selkeästi iskeä (tai vain suostutella seksiin?) muutama viikko sitten. Olin pitkästä aikaa käymässä vanhalla tutullani. Tämä tuttuni kyllä tietää, että seusutelen. Katsoimme elokuvaa, laittoi kätensä ympärilleni. Näytin järkyttyneeltä enkä sanonut mitään, hän otti kätensä pois ja kysyi ettei kai tekoni ahdistanut häntä. mumisin jotain epäselvää. Tämän jälkeen kysyi, haluaisinko kenties jäädä yöksi. Asun 400m päässä, joten en tiedä miksi minun olisi sinne pitänyt jäädä yöksi, ellei seksiä halunnut? Toki saatoin tulkita väärinkin. Jos taas mietitään sellaista iskemistä, jossa tavoitteena oli ehkä muukin kuin seksi,niin siitä on jo vähän enemmän aikaa, ehkä vuosi. Seksiä kyllä jaksetaan vinkua aina silloin tällöin, vaikka en kyllä mielestäni näytä prostituoidulta.

2. en muista koskeen iskeneeni ketään. Nyt aikuisena/teininä olen ollut sinkkuna vain hyvin lyhyitä aikoja, ja seurustellessa ei tule mieleen iskeä ketään, joten senkään takia en ketään ainakaan muistaakseni ole koskaan koittanut iskeä.

Vierailija

1. Viime perjantaina baarissa ja kun olin baarin jälkeen syömässä falafelia.

2. Pari viikkoa sitten ja onnistuin. Menin baarissa puhumaan komealle miehelle, vaihdettiin numeroita ja nyt ollaan treffailtu. Mies tosin tuntuu olevan enemmän ihastunut minuun kuin minä häneen.

makethejp

En osaa sanoa. Ainakin sellaisia kokemuksia kun on katsonut silmiin ja kertoo jotakin tarinaa niin se vaan hymyillen katslee ja asian tuntuisi valuvan ohi tai sitten muuttuu jotenkin ihmeellisen näköiseksi (sellainen ihmettelevä ilme, ei sellainen "etten tajunnut"). No muunlaisista jutuista en viitis mainita :)

Vierailija

1) En muista tarkkaan. Olen ollut parisuhteessa 25 vuotta enkä juuri liikuskele paikoissa, missä joku saattaisi yrittää "iskeä". Enkä välttämättä edes huomaa, vaikka joku yrittäisikin. No, viimeisin kerta mitä muistan, tapahtui 27 vuotta sitten eräissä lavatansseissa. Poika jonka kanssa tanssin, pyysi seuraavana lauantaina taas lavalle. En mennyt, sillä hän oli mielestäni ihan liian nuori minulle ja muutoinkin olin vain tanssimassa, koska tykkään tanssia, enkä seuraa hakemassa.

2) Itse en ole koskaan yrittänytkään iskeä ketään. Olen semmoinen vanhanaikainen nainen ja lisäksi olin nuorempana ujonpuoleinenkin. Tuntemattomien seuraa en ole koskaan halunnut, mutta en ihan yksinkään joutunut olemaan, sillä kavaljeerini löysivät minut esim. yhteisten tuttavien tai opiskelupaikan kautta. Sieltähän tämä nykyinenkin löytyi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat