Vierailija

Käytän maitotuotteita.

• ylös 1
  • alas 1

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Miksi kasvissyöjät (ja vegaanit) hehkuttaa aina suureen ääneen olevansa kasvissyöjiä (ja vegaaneja)? En minäkään tunne tarvetta tehdä suurta numeroa siitä, milloin viimeksi söin kinkkua, tai pelkän porkkanan.

Mistä moinen hifistely johtuu? Onko se pelkkää oman egon pönkitystä ja huomiohuraamista?

• ylös 3
  • alas 15
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole vegaani ja osallistut murhaan?

En nyt tietoisesti osallistu mihinkään murhaan. Vegaanius on äärimmäisen hankalaa minusta. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi kasvissyöjät (ja vegaanit) hehkuttaa aina suureen ääneen olevansa kasvissyöjiä (ja vegaaneja)? En minäkään tunne tarvetta tehdä suurta numeroa siitä, milloin viimeksi söin kinkkua, tai pelkän porkkanan.

Mistä moinen hifistely johtuu? Onko se pelkkää oman egon pönkitystä ja huomiohuraamista?

Missä te tapaatte näitä äänekkäitä vegaaneja? Olen itse ollut kuvioissa 20 vuotta enkä ole tavannut yhtään saarnaajaa, pelkästään niitä, joille duunissa vittuillaan ja he antavat tai eivät anna takaisin. Monesti mennyt työpaikassa vuosia että olen saanut tietää että firmassa on joku muukin vegaani.

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ole AP, mutta vastaan silti. En ole ikinä tehnyt kasvissyönnistäni numeroa, mutta muut ihmiset ovat kyllä tehneet sen. Monta kertaa olen joutunut sanomaan: "Saisinko nyt vain syödä rauhassa, kiitos?". Erittäin paljon aggressiivisuutta olen joutunut tämän takia kohtaamaan valitettavasti. Niin paljon, että aloin vältellä sukujuhlia jne.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ennen asiasta palstalle kirjoittanut, nyt tein aloituksen, koska se tuntuu olevan täällä niin hämmentävä asia, että annan mahdollisuuden kysyä mikä mieltä askarruttaa.

Vierailija

Oletko tietoinen maitoteollisuuden julmuudesta? Entä maidon haitallisuudesta ihmisen terveydelle ja ilmastovaikutuksista? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Missä te tapaatte näitä äänekkäitä vegaaneja? Olen itse ollut kuvioissa 20 vuotta enkä ole tavannut yhtään saarnaajaa, pelkästään niitä, joille duunissa vittuillaan ja he antavat tai eivät anna takaisin. Monesti mennyt työpaikassa vuosia että olen saanut tietää että firmassa on joku muukin vegaani.

Täysin samaa mieltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko tietoinen maitoteollisuuden julmuudesta? Entä maidon haitallisuudesta ihmisen terveydelle ja ilmastovaikutuksista? 

En ole perehtynyt asiaan, ei ole kovin kiinnostavaa.

Vierailija

Mika kirjoitti:
Olen monesti ihmetellyt sitä kun kasvissyöjät syövät kalaa ja kananmunia.

No eihän ihminen tällöin ole kasvissyöjä. vaan ainoastaan välttää punaista lihaa =)

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Kasvissyöjänä et ole mitenkään harvinainen maailmassa. Miksi koet tarvetta tehdä itsestäsi numeron?

Vierailija

Mikä on sun lempiruoka? Mitä ruokaa teet jos on laiska fiilis ja/tai kiire?

Oletko maistanut nyhtökauraa tai vihistä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ituhippien huuhaata. Ihminen on lihansyöjä

No lihansyöjäksi alkamista en ihan heti ihmiselle suosittelisi.

-ei ap

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Miksi koet tarvetta tehdä aloituksen ruokavaliostasi? Itsekin noudatan lihatonta ruokavaliota mutta en ole koskaan tehnyt siitä numeroa, jos jossain tarjotussa ruossa on lihaa jättän sen vain syömättä.

Vierailija

Miksi teet numeron syömisistäsi? Ei ole mikään ihmeellinen juttu nykyään olla kasvissyöjä, varsinkaan, jos käyttää maitoakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kasvissyöjänä et ole mitenkään harvinainen maailmassa. Miksi koet tarvetta tehdä itsestäsi numeron?

Ajattelin antaa sinullekin mahdollisuuden kysyä tama kysymys, joka sinua askarrutti. En ole luullutkaan olevani harvinainen. Enkä mielestäni tee itsestäni numeroa, jos ensimmäisen kerran teen asiasta avauksen av:lle =)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat