Vierailija

Millainen nainen tai mies on mielestänne luuseri?

Kommentit (12)

Vierailija

Luuseri on uhriutuja. Joku päihde- tai mielenterveysongelmainen, joka ei tee mitään päästäkseen elämässään eteenpäin. Hakkaa, käyttää muita hyväksi, herjaa, mustamaalaa, vihaa, stalkkaa tms. Kaikki rikoksia tekevät ovat myös luusereita, oikeita emäluusereita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei onnistu millään elämänsä osa-alueella vuosikausien yrittämisestä huolimatta. Ei saa töitä, ei saa parisuhdetta, ei saa ystävyyssuhteita. 

makethejp

Mitä tulisi yhteiskunnassa puitteiden ja kasatusmetodejen osalta muuttaa ja entistä paremmin jotta "luusereiden" määrää saataisiin supistettua. Missä ovat ongelmat - syy ja seuraussuhteet.

Vierailija

makethejp kirjoitti:
Mitä tulisi yhteiskunnassa puitteiden ja kasatusmetodejen osalta muuttaa ja entistä paremmin jotta "luusereiden" määrää saataisiin supistettua. Missä ovat ongelmat - syy ja seuraussuhteet.

Ulkonäölliset puutteet takaavat sinkkuuden, älykkyystaso voi riittää akateemiseenkin koulutukseen, mutta ei työpaikan saamiseen. Sosiaalinen vajavuuskin on vaikea kitkeä jos yksilö on käynyt sen saman prosessin läpi mitä kaikki muutkin, eli päiväkoti, peruskoulu, lukio, jne. Yksilön vajavuuksien kompensoiminen yhteiskunnallisilla metodeilla on haastavaa, ellen sanoisi mahdotonta.

Vierailija

makethejp kirjoitti:

Vanhemmilta pitäisi vaatia enemmän vastuuta ja välittämistä. Jos ei kykene olemaan kunnollinen vanhempi, ei tule tehdä lapsia! Monet vanhemmat menevät edelleen sieltä mistä aita on matalin. Juodaan, pahoinpidellään lapsia, ei olla kiinnostuneita heistä, syytetään lapsia kun ongelmia tulee, eikä katsota sinne peiliin. Työ, harrastukset, uudet kumppanit ja kaverit menevät omien lasten edelle. Lapset heivataan vauvoina päiväkotiin jne. Lapset kärsivät paskoista vanhemmista ja syrjäytyvät todennäköisemmin.

Vierailija

Miksi sun on tärkeää määritellä tällaista? Mikset voi antaa ihmisten olla ihan sellaisenaan ilman alistavia ja nöyryyttäviä leimoja? Niin, arvaan kyllä miksi et.

makethejp

Vierailija kirjoitti:
makethejp kirjoitti:

Ulkonäölliset puutteet takaavat sinkkuuden, älykkyystaso voi riittää akateemiseenkin koulutukseen, mutta ei työpaikan saamiseen. Sosiaalinen vajavuuskin on vaikea kitkeä jos yksilö on käynyt sen saman prosessin läpi mitä kaikki muutkin, eli päiväkoti, peruskoulu, lukio, jne. Yksilön vajavuuksien kompensoiminen yhteiskunnallisilla metodeilla on haastavaa, ellen sanoisi mahdotonta.

Harvoin ihmisellä on olemassa pyyteettömän rakkauden energiaa- energia ei ole pysyvää eikä se se synny itsestään. Koska rakkaus tarvitsee energiaa sen on synnyttävä vasavuoroisuudesta. Ihmisen tulisi alkuun löytää itsensä(identiteetinsä) saada hyväksyntä muilta.Kun voimme kokea, että identiteetin on arvoa,voimme pitää sitä osana sitä mitä me edustamme,voi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Saada olla sellainen kuin on ja rakastaessaan itseään ja muita hän kytkeytyy johonkin pysyvään, joka elämässään saattelee häntä eteenpäin ja rakentaa elämää ympärilleen ja se rullaa omalla painollaan ja vastoikäymisiä varten on olemassa tukiverkosto. Yhteiskunnassa vastavuoroisuus toimii seuraavasti:jos kansalainen tietä ja voi luottaa siihen, että hänen vapauttaan ja ihmisarvoaan kunnioitetaan, hän myös itse tuntee vastuunsa yhteiskuntaa ja muita kansalaisia kohtaan.Ihmisten keskinäinen luottamuys ja vastuu toisistaan pitävät yhteiskuntaa koossa.

Syrjäytymiseen, koulukiusaamiseen, maahanmuuttajien integroitumiseen liityen ratkaisuja: tyttöjen ja poikien koulumenestyksessä on eroavaisuuksia (tytöt pärjäävät paremmin koulussa kuin pojat). Tämä on osaltaan biologista (tytöt kypsyvät poikia nopeammin siinä kriittisessä opiskeluiässä). Enemmän tulisi muuttaa opetusta kommunikatiivsempaan suuntaan. Uskon että tämä lisäisi ja lujittaisi nuorten ja tulevien aikuisten välistä solidaarisuutta: myötätuntoa, ystävyyttä ja käsityksiä erilaisuudesta (myös pohjimmainen samanlaisuus) vahvistaisi emotionaalisutta ja järkeä yhteisössä ja ihmisellä olisi myös tilaa ja lupa olla aito oma itsensä. Se suuri massa ajaisi yhden pinenen kiusaajan nurkaan, eikä hän enään haluaisi kiusata vaan liittyisi solidaariseen ryhmään mukaan. Jokainen saisi onnistumisen kokemksia, ei olisi itsekkyyttä, ei kokisi epävarmuutta eikä heikkoa itsetuntoa. Tällöin syntyisi rakentavia keskusteluja opittujen asioiden pohjalta, lukeminen ei olisi ainoastaan ulkoa pänttäämistä vaan tietoa, päättelykykyä, väitteiden argumentoimisentaitoa, tiedonkäsittelyn ja soveltamisentaito kehittyisi. Se olisi osallistavaa ja pojillekin kiinnostavmpaa. Syntyisi rakentava ja myönteinen ilmapiiri kouluun, jonne on aina mukava tulla oppimaan. Elämme yhteiskunnassa vuorovaiutuksessa: se on rakkauden velvollisuuksien täyttämistä muita ihmisiä kohtaan, ystävyyttä – oikeudenmukaisuutta, luottamusta, uskollisuutta. ihmisien ei pidä olla itsekäs. tämä auttaisi myös maahanmuuttajien integroitumisessa. Opitaan kieli ja ennakkoluulot hälvenisivät ja poistuisivat. Ei kyynisyyttä – on oltava päämääriä, arvoja ja ihanteita. Onni syntyy harmonisesta itsensä toteuttamisesta. On jollakin tapaa yritettävä saavuttaa tasapainoinen persoonallisuus. hyveellinen elämän pohjautuuu saavutettavissa oleville valinnoille, jotka ovat perusta ihmisen ominaisille elämisen muotojen toteutumiselle. Nykyisellään vain vaihtoehtojen määrä on niin valtava.Paheet tässä ilmentyvät paeittain: toinen johtuu liiallisuudesta ja toinen puutteellisuudesa, ja hyveet sijaitsevat sitten ääripäiden välissä. Päätöksentekotyylillämmme on vaikutuksia merkittävästi siihen, kuinka kuormittuneiksi tai rauhallisiksi muutumme kaaoksen keskellä. Kokemusperäistä tietoa tarvitaan: työharjoittelua, jtta yksilö saa myös käsitystä omista kyvyistään, luonteenominaisuuksistaan ja kiinnostuksen kohteista käytännössä.

Stadilainen

Luusereita ovat kaikki muut paitsi 4000 +€ kuukaudessa tienaavat, helsinkiläiset veronmaksajat, jotka näitä luusereita elättävät. 95% tämän maan kansalaisista ovat nolla-hyötyä tuottavia iilimatoja - luusereita.

Vierailija

Minä koen olevani. En ole saavuttanut elämässäni mitään. En ole koskaan kelvannut miehille muuta kuin panoksi. En ole koskaan seurustellut. Yksi ystävä sentään löytyy. N27

Vierailija

luuseri on...minä ja minun elämäni.

olen 34 vuotias mies. ja vuosien kestävän kiusaamisen jälkeen,

ei ole kavereita, ei koskaan ole ollut tyttöystävää (tämä harmittaa kaikista eniten), ei koskaan ole ollut työpaikkaa, on mielen terveydellisiä ongelmia johon olen ottanut lääkkeitä vuosia ja käynyt terapiassa vuosia ja sen takia olen jo eläkkeellä. olen ollut niin kauan yksin että yksinäisyys ei edes yleensä haittaa minua enää. joka päivä on perseestä esitän vanhemmilleni ja veljelle olevani OK kunnossa vaikka kuitenkin olen sisälläni kuollut surullinen ja epätoivoinen koko ajan. en odota mitään elämältä enää paitsi kipua surua ja kärsimystä.

voisin valittaa enemmänkin mutta en halua tylsistyttää teitä enempää.

eli mikä on luuseri? minä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat