Vierailija

Menee hermo prkle. Miten saisi taottua ukon kaaliin ees jonkinlainen alaosaston hygienia? Juu. Jäkänjäkä. Oon yrittänyt mutta..

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ukko on vähän laiska käymään pesulla, mutta muuta ihmeellistä tässä ei ole. Tosin se haju on kuvottava ja haisee ihan selkeästi. Ukko ei itse tunnu asiaa tajuavan.

Alpha!

Homojen hommaa, munien pesu.

Olet löytänyt itsellesi "tosimiehen", sissijuustoinen kaikkineen. Löytyyhän sandaalit, reisitaskutshortsit ja kaljamaha? Täyden kympin kaveri.

Lucky bastard!

Vierailija

Onko teillä muka seksielämää? Ei kai kukaan NORMAALI nainen paneskele hajumunan kanssa?

Ratkaisu on ettet enää ikinä päästä ukkoasi metriä lähemmäs itseäsi jos muna ei ole kuurattu kiiltävän puhtaaksi ja mahdolliset tulehdukset hoidettu.

Vierailija

Naisen värkki haisee aina pahalle, oli pesty tai ei. Haju on vain erilainen pestyssä, mutta yököttävä silti. Mutta joo, pitää tietysti pestä muna, joka ei sitten pestynä haise eikä maistu millekään, toisin kuin pimpsa. 

Miespuolinen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naisen värkki haisee aina pahalle, oli pesty tai ei. Haju on vain erilainen pestyssä, mutta yököttävä silti. Mutta joo, pitää tietysti pestä muna, joka ei sitten pestynä haise eikä maistu millekään, toisin kuin pimpsa. 

Miespuolinen

Pillu haisee rahalle, ei siis mitenkään pahalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ukko on vähän laiska käymään pesulla, mutta muuta ihmeellistä tässä ei ole. Tosin se haju on kuvottava ja haisee ihan selkeästi. Ukko ei itse tunnu asiaa tajuavan.

Ei se terve muna haisee jos käy normaalisti kerran päivässä suihkussa. Jos pitää monta kertaa päivässä huljutella munaa vaasissa hajujen takia, on kyllä lääkärikäynnin paikka!

Vierailija

Vähän laiska käymään pesulla? Ole sitten hyvä nainen vähän laiska harrastamaan seksiä tuollaisen tyypin kanssa.

Mä en voi mitään, jos mun kumppani olisi oikeasti noin välinpitämätön, ei seksi onnistuisi enää ikinä. Totaalinen, ikuinen turn off.

Vierailija

Puhdas pillu ei haise lialta, hieltä, kuselta ym vaan tuoksuu pillulle. Terve pillu ei myöskään haise mädältä kalalta. Olen ymmärtänyt että suurin osa miehistä tykkää pikkun tuoksusta. Likainen muna haisee törkeältä ja siitä hajusta ei taida kovin moni tykätä joten jos haluaa seksiä niin olisi syytä pestä muna ja koko alakerta siinä samalla ettei haise paska...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat