Vierailija

Oletko käynyt ottamassa kuvan ansioluetteloon itsestäsi valokuvaamossa? Oliko mielestäsi kannattavaa?
Kaikki omat kuvat näyttävät näyttävät jotenkin "kotikutoisilta" eikä tarpeeksi ammattilaiskuvilt. Eipä sillä kuvalla varmaan paljoa painoarvoa olisi, mutta ainakin olisin yrittänyt noudattaa kaikkia annettuja ohjeita.

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä ainakaan en pysty ottamaan itsestäni kuvaa joka olisi edustuskelpoinen. Kävin ammattilaisella ja kuva oli tosi hyvä, ehkä paras musta otettu kuva ikinä. Maksoi pari kymppiä mutta mielestäni se oli sen arvoinen.

Tietty on se vaara että kuvaaja on huono, ainakin noissa isoissa ketjuissa on vissiin aika huteraa ammattitaitoa. Kannattaa ehkä etsiä firma jossa on töissä alaa oikeasti tunteva kuvaaja eikä joku kesätyyppi.

Vierailija

En. Mutta kannattaa. On kuvani on todella hyvä. Puoliammattilaisen ottama. Itse valitsin. Olen kuvannut paljon henkilökuvia otona. Ja kyllä sellaiset selfiet ja huonot kuvat antavat no huonon kuvan. Panostaisin!

Vierailija

Pitääpä alkaa tutkailemaan kuvauspaikkoja. Oli kyllä hieman yllättävä tämä kuvan merkitys. Viimeksi kun olen hakenut töitä valokuvia tunnuttiin vielä karsastavan hakemuksissa ja cv:ssä. Siltä varalta, että joku kysyy, olen kyllä ollut töissä ja viime vuodet hoitamassa lapsia.   Ap.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat